Ik wist toen ik mijn Galaxy S3 kocht gewoon dat Samsung er maanden over doet en door die te zware Touchwizz launcher en manier van partitieindeling en alles werkt het gewoon loeizwaar. Ondanks het eigenlijk een enorm krachtige telefoon is. Alleen Samsung smijt er gewoon ziek veel bloatware op, gaat heel slecht om met resources en de nieuwe functie's als V-Sync, Triple Buffering wat je telefoon smoother moet laten draaien. Ook wel Project Butter heeft hierdoor bijna geen zin.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
En hij doet het. Zoals altijd met Samsung updates, een bittere teleurstelling. Ja, Android 4.1.1, ja het loopt net iets soepeler, nee eigenlijk is er niets verbeterd. Oja, accounts zijn direct vanuit het menu bereikbaar, jippieajeeajodelahitie.
Meteen maar geroot en volgende week een custom ROM er op.
quote:Op donderdag 1 november 2012 01:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Viel mij ook al op. Behoorlijk vreemd.
OMEGA installeren. Is custom stock rom. Touchwiz JB zoals het zou moeten zijn. Supersnel, zuinig aan batterij en veel handigheidjes en je verliest de handigheden als SmartStay and S Voice nietquote:Op donderdag 1 november 2012 02:50 schreef Xetran het volgende:
Ik vind JB niet heel soepel draaien, af en toe lijkt het wat te haperen..
Ik kijk het nog even aan, ik had eigenlijk liever zo'n mooie touchwiz interface dan zo'n kale android versie though..
Maar wat hebben ze dan eruit gemikt wat het zoveel beter voor je batterij maakt? Al die samsung apps die draai ik momenteel ook al nooit.. Is het verder exact hetzelfde als touchwiz dan? dan ga ik het eens proberenquote:Op donderdag 1 november 2012 03:15 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
[..]
OMEGA installeren. Is custom stock rom. Touchwiz JB zoals het zou moeten zijn. Supersnel, zuinig aan batterij en veel handigheidjes en je verliest de handigheden als SmartStay and S Voice niet. Je mag ook nog eens kiezen welke bloatware niet mee in de installie moeten. Heb alle hubs en andere samsung bullshit er uit getyft, zoals die waardeloze mp3-speler.
DoubleTwist
Hoewel ik het grotendeels met je eens ben, is het onzin om te zeggen dat Project Butter de S3 niet supersmooth heeft gemaakt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:36 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik wist toen ik mijn Galaxy S3 kocht gewoon dat Samsung er maanden over doet en door die te zware Touchwizz launcher en manier van partitieindeling en alles werkt het gewoon loeizwaar. Ondanks het eigenlijk een enorm krachtige telefoon is. Alleen Samsung smijt er gewoon ziek veel bloatware op, gaat heel slecht om met resources en de nieuwe functie's als V-Sync, Triple Buffering wat je telefoon smoother moet laten draaien. Ook wel Project Butter heeft hierdoor bijna geen zin.
Daarom draai ik al een maand of 2 een Custom Rom. Wel gewoon Stock met Touchwizz, maar die is zo leeg gestript dat hij gewoon super smooth werkt. En het fijne is dat het Stock is dat ik niet al die handige S3 features mis als Direct Call, Smart Stay, S Alert etc.
Maar goed geen enkele fabrikant is goed in updaten. Zelfs Apple heeft mijn iPhone 4s helemaal vertiefd toen van iOS 4 naar iOS 5.Man dat was nog wel een ergere drama als deze update naar Jelly bean.
Www.priceangels.comquote:Op donderdag 1 november 2012 18:28 schreef Xetran het volgende:
Zoek nu alleen nog een leuk hoesje of case, die van Samsung zelf vind ik niet fijn ogen..
Kennelijk nog nooit daar besteld. Gaat redelijk snel en voor 4 euro heb je een hoesje dat langer meegaat dan je telefoon. Bestel er al jaren en nog nooit teleurgesteld.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
duurt te lang, als ze al leveren. en ik zoek iets wat niet snel naar de knaak gaat.
Dit eerst gedaan, toen Kies opnieuw geinstalleerd dmv eerdere link gegeven hier.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef koelants het volgende:
[..]
en lukt het nu?
Als je hem verwijderd met ReVo dan kan je ook alle registerbestanden en verborgen bestanden verwijderen die de automatische uninstaller van Kies niet verwijderd.
Ik schud niks uit de mouw hoor. Ik wil gewoon iets degelijks en snel. Bovendien doen ze laatste tijd ook nog eens moeilijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kennelijk nog nooit daar besteld. Gaat redelijk snel en voor 4 euro heb je een hoesje dat langer meegaat dan je telefoon. Bestel er al jaren en nog nooit teleurgesteld.
Ja, ik had ook dat 'ie bijna crashed bij 100% maar als je gewoon ff wacht en niet het programma volspamt krijg je na 2-3 minuten weer gewoon beeld. Kan je niet op een andere pc of kan iemand anders hem niet voor je installen?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef Cici het volgende:
De update komt bij mij tot hier:
[ afbeelding ]
En dan houd ie er mee op... Kies sluit zichzelf..
The Phonehouse kon/wilde mij ook al niet helpen.
Ik ga morgen naar vrienden toe die allebei een S3 hebben. Kijken of zij mij kunnen helpen..
Wel vreemd, je ziet dat er staat, Sluit een apparaat aan...
Mijn tel was aangesloten daar..
[..]
Dit eerst gedaan, toen Kies opnieuw geinstalleerd dmv eerdere link gegeven hier.
Maar helaas.
Ik zit niet eens bij de computer in de buurt als die bezig is, hij doet daarna echt niks meer, Kies sluit zich vanzelf...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik schud niks uit de mouw hoor. Ik wil gewoon iets degelijks en snel. Bovendien doen ze laatste tijd ook nog eens moeilijk.
[..]
Ja, ik had ook dat 'ie bijna crashed bij 100% maar als je gewoon ff wacht en niet het programma volspamt krijg je na 2-3 minuten weer gewoon beeld. Kan je niet op een andere pc of kan iemand anders hem niet voor je installen?
+1 no problemoquote:Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef Papabear het volgende:
Zojuist de update binnengehaald en geïnstalleerd via Kies (die moest wel eerst zelf een update uitvoeren).
Geen problemen ondervonden
Naar mijn idee juist iets minderquote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Fendy het volgende:
Kan nog niet echt zeggen of de batterij nou langer meegaat of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |