abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 oktober 2012 @ 23:36:13 #126
371602 xSouL
kaak dicht
pi_118692537
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
En hij doet het. Zoals altijd met Samsung updates, een bittere teleurstelling. Ja, Android 4.1.1, ja het loopt net iets soepeler, nee eigenlijk is er niets verbeterd. Oja, accounts zijn direct vanuit het menu bereikbaar, jippieajeeajodelahitie.

Meteen maar geroot en volgende week een custom ROM er op.
Ik wist toen ik mijn Galaxy S3 kocht gewoon dat Samsung er maanden over doet en door die te zware Touchwizz launcher en manier van partitieindeling en alles werkt het gewoon loeizwaar. Ondanks het eigenlijk een enorm krachtige telefoon is. Alleen Samsung smijt er gewoon ziek veel bloatware op, gaat heel slecht om met resources en de nieuwe functie's als V-Sync, Triple Buffering wat je telefoon smoother moet laten draaien. Ook wel Project Butter heeft hierdoor bijna geen zin.

Daarom draai ik al een maand of 2 een Custom Rom. Wel gewoon Stock met Touchwizz, maar die is zo leeg gestript dat hij gewoon super smooth werkt. En het fijne is dat het Stock is dat ik niet al die handige S3 features mis als Direct Call, Smart Stay, S Alert etc.

Maar goed geen enkele fabrikant is goed in updaten. Zelfs Apple heeft mijn iPhone 4s helemaal vertiefd toen van iOS 4 naar iOS 5. :') Man dat was nog wel een ergere drama als deze update naar Jelly bean.
  donderdag 1 november 2012 @ 00:27:43 #127
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_118693079
Nu ik ook Jelly Bean erop heb staan merk ik inderdaad een groot verschil. Het werkt nu net wat soepeler, alleen vroeg ik mij af hoe ik het schaduw effect kan uitschakelen die er nu telkens te zien is als je bladert tussen je widgets op het startscherm.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 01-11-2012 01:28:03 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 1 november 2012 @ 00:31:03 #128
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_118693148
Even getest en ben weer op OMEGA. Wat een bagger is het zeg.
Custom stock ROM _O_
pi_118693697
Jelly Bean vreet je batterij leeg weg ermee prullenbak ICS superieur.
  donderdag 1 november 2012 @ 01:27:22 #130
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_118693956
Viel mij ook al op. Behoorlijk vreemd.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_118694384
Ik vind JB niet heel soepel draaien, af en toe lijkt het wat te haperen..

Ik kijk het nog even aan, ik had eigenlijk liever zo'n mooie touchwiz interface dan zo'n kale android versie though..
  donderdag 1 november 2012 @ 03:15:47 #132
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_118694420
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 01:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Viel mij ook al op. Behoorlijk vreemd.
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 02:50 schreef Xetran het volgende:
Ik vind JB niet heel soepel draaien, af en toe lijkt het wat te haperen..

Ik kijk het nog even aan, ik had eigenlijk liever zo'n mooie touchwiz interface dan zo'n kale android versie though..
OMEGA installeren. Is custom stock rom. Touchwiz JB zoals het zou moeten zijn. Supersnel, zuinig aan batterij en veel handigheidjes en je verliest de handigheden als SmartStay and S Voice niet ;). Je mag ook nog eens kiezen welke bloatware niet mee in de installie moeten. Heb alle hubs en andere samsung bullshit er uit getyft, zoals die waardeloze mp3-speler.
DoubleTwist _O_
pi_118694464
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 03:15 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

[..]

OMEGA installeren. Is custom stock rom. Touchwiz JB zoals het zou moeten zijn. Supersnel, zuinig aan batterij en veel handigheidjes en je verliest de handigheden als SmartStay and S Voice niet ;). Je mag ook nog eens kiezen welke bloatware niet mee in de installie moeten. Heb alle hubs en andere samsung bullshit er uit getyft, zoals die waardeloze mp3-speler.
DoubleTwist _O_
Maar wat hebben ze dan eruit gemikt wat het zoveel beter voor je batterij maakt? Al die samsung apps die draai ik momenteel ook al nooit.. Is het verder exact hetzelfde als touchwiz dan? dan ga ik het eens proberen :P
  donderdag 1 november 2012 @ 07:33:22 #134
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_118694871
Wat is op met de flitsende rode rand?
When all else fails, you always have delusion.
pi_118695223
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:36 schreef xSouL het volgende:

[..]

Ik wist toen ik mijn Galaxy S3 kocht gewoon dat Samsung er maanden over doet en door die te zware Touchwizz launcher en manier van partitieindeling en alles werkt het gewoon loeizwaar. Ondanks het eigenlijk een enorm krachtige telefoon is. Alleen Samsung smijt er gewoon ziek veel bloatware op, gaat heel slecht om met resources en de nieuwe functie's als V-Sync, Triple Buffering wat je telefoon smoother moet laten draaien. Ook wel Project Butter heeft hierdoor bijna geen zin.

Daarom draai ik al een maand of 2 een Custom Rom. Wel gewoon Stock met Touchwizz, maar die is zo leeg gestript dat hij gewoon super smooth werkt. En het fijne is dat het Stock is dat ik niet al die handige S3 features mis als Direct Call, Smart Stay, S Alert etc.

Maar goed geen enkele fabrikant is goed in updaten. Zelfs Apple heeft mijn iPhone 4s helemaal vertiefd toen van iOS 4 naar iOS 5. :') Man dat was nog wel een ergere drama als deze update naar Jelly bean.
Hoewel ik het grotendeels met je eens ben, is het onzin om te zeggen dat Project Butter de S3 niet supersmooth heeft gemaakt.

Ik ben retekritisch op Touchwiz, maar nu is hij net zo smooth als welk ander toestel met wat voor software dan ook.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118713148
is er ergens een complete tutorial het liefst in het nederlands die compleet uitlegt hoe en wat over een custom rom instaleren? vind het vrij lastig lezen in het engels op het moment.
  donderdag 1 november 2012 @ 18:23:14 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_118713617
Dan zou ik er niet aan beginnen. Alles is in t engels namelijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_118713745
Zoek nu alleen nog een leuk hoesje of case, die van Samsung zelf vind ik niet fijn ogen..

[ Bericht 85% gewijzigd door Xetran op 01-11-2012 18:39:00 ]
pi_118714258
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:28 schreef Xetran het volgende:
Zoek nu alleen nog een leuk hoesje of case, die van Samsung zelf vind ik niet fijn ogen..
Www.priceangels.com
pi_118714606
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:44 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Www.priceangels.com
duurt te lang, als ze al leveren. en ik zoek iets wat niet snel naar de knaak gaat.
pi_118716292
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:53 schreef Xetran het volgende:

[..]

duurt te lang, als ze al leveren. en ik zoek iets wat niet snel naar de knaak gaat.
Kennelijk nog nooit daar besteld. Gaat redelijk snel en voor 4 euro heb je een hoesje dat langer meegaat dan je telefoon. Bestel er al jaren en nog nooit teleurgesteld.
pi_118717589
EBay bevalt mij prima voor accessoires
All management is Strategic Management.
pi_118718984
De update komt bij mij tot hier:

En dan houd ie er mee op... Kies sluit zichzelf..

The Phonehouse kon/wilde mij ook al niet helpen.

Ik ga morgen naar vrienden toe die allebei een S3 hebben. Kijken of zij mij kunnen helpen..
Wel vreemd, je ziet dat er staat, Sluit een apparaat aan...
Mijn tel was aangesloten daar..

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef koelants het volgende:

[..]

en lukt het nu?

Als je hem verwijderd met ReVo dan kan je ook alle registerbestanden en verborgen bestanden verwijderen die de automatische uninstaller van Kies niet verwijderd.
Dit eerst gedaan, toen Kies opnieuw geinstalleerd dmv eerdere link gegeven hier.
Maar helaas.
pi_118719962
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kennelijk nog nooit daar besteld. Gaat redelijk snel en voor 4 euro heb je een hoesje dat langer meegaat dan je telefoon. Bestel er al jaren en nog nooit teleurgesteld.
Ik schud niks uit de mouw hoor. Ik wil gewoon iets degelijks en snel. Bovendien doen ze laatste tijd ook nog eens moeilijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef Cici het volgende:
De update komt bij mij tot hier:

[ afbeelding ]

En dan houd ie er mee op... Kies sluit zichzelf..

The Phonehouse kon/wilde mij ook al niet helpen.

Ik ga morgen naar vrienden toe die allebei een S3 hebben. Kijken of zij mij kunnen helpen..
Wel vreemd, je ziet dat er staat, Sluit een apparaat aan...
Mijn tel was aangesloten daar..

[..]

Dit eerst gedaan, toen Kies opnieuw geinstalleerd dmv eerdere link gegeven hier.
Maar helaas.
Ja, ik had ook dat 'ie bijna crashed bij 100% maar als je gewoon ff wacht en niet het programma volspamt krijg je na 2-3 minuten weer gewoon beeld. Kan je niet op een andere pc of kan iemand anders hem niet voor je installen?
pi_118719993
Zojuist de update binnengehaald en geïnstalleerd via Kies (die moest wel eerst zelf een update uitvoeren).
Geen problemen ondervonden :)
  donderdag 1 november 2012 @ 20:54:05 #146
19529 Fendy
True Spirit
pi_118720717
Kan nog niet echt zeggen of de batterij nou langer meegaat of niet.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_118721246
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:38 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik schud niks uit de mouw hoor. Ik wil gewoon iets degelijks en snel. Bovendien doen ze laatste tijd ook nog eens moeilijk.

[..]

Ja, ik had ook dat 'ie bijna crashed bij 100% maar als je gewoon ff wacht en niet het programma volspamt krijg je na 2-3 minuten weer gewoon beeld. Kan je niet op een andere pc of kan iemand anders hem niet voor je installen?
Ik zit niet eens bij de computer in de buurt als die bezig is, hij doet daarna echt niks meer, Kies sluit zich vanzelf...
Ik ga morgen naar wat vrienden die ook een S3 hebben. Hopelijk hebben zij ook Kies op de comp staan en willen ze even kijken voor mij..
  donderdag 1 november 2012 @ 21:21:56 #148
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_118722193
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:39 schreef Papabear het volgende:
Zojuist de update binnengehaald en geïnstalleerd via Kies (die moest wel eerst zelf een update uitvoeren).
Geen problemen ondervonden :)
+1 no problemo
Feyenoord!!! * Barça
pi_118722237
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:21 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

+1 no problemo
^O^
pi_118726467
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Fendy het volgende:
Kan nog niet echt zeggen of de batterij nou langer meegaat of niet.
Naar mijn idee juist iets minder :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')