Dat ziet er vrolijk en fleurig uitquote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Stel je voor idd. Dat zou hetzelde zijn als achterwaarts je kleren kopen. Je begint met de hedendaagse mode, maar besluit toch maar de kleren van de jaren '90 te gaan dragen na een tijdje.
Uiteraard... en iedereen op Fok! wil met alle plezier behulpzaam zijn als je er niet uitkomt, anders dan op GoT (utfs en rtfm galore) verwijst niemand je naar de een of andere vage search, maar ik vind wel dat men enige moeite mag tonen...toch?quote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef Cici het volgende:
Nou ja. Lui ben ik niet. Gegoogeld heb ik ook. Dit topic is toch o.a. voor vragen? Wie weet hebben jullie goede tips.
Wie weet was er een makkelijker manier ipv de usb kabel te gebruiken.
Pfff.
Ach, die kleren kunnen nog best. Maar die kapsels....quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Stel je voor idd. Dat zou hetzelde zijn als achterwaarts je kleren kopen. Je begint met de hedendaagse mode, maar besluit toch maar de kleren van de jaren '90 te gaan dragen na een tijdje.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef Klonk het volgende:
Mijn opmerking aan cici was in ieder geval niet vervelend bedoelt . Vriendelijk plaagstootje,als het anders is opgevat,excuses
absoluut niet vervelend bedoeltquote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef Cici het volgende:
[..]![]()
![]()
Geeft verder niet, het leek gewoon persoonlijk bedoeld die opmerkingen na jouw opmerking.
Ik google veel, ik help waar ik helpen kan, maar soms kom je er zelf ook niet uit. En ach, sommige mensen hebben handige foefjes, daar mag je toch naar vragen..
Wat ik net heb opgemerkt is, dat als ik muziek luister op mijn telefoon, Spotify o.a. dan heb ik de volume op 1 na hardst. Hij geeft nu een melding ivm eventuele gehoorbeschadiging. Iemand anders dat ook opgemerkt? Bij ICS kreeg ik die opmerking niet.
Dat kan ook gebeurenquote:Op maandag 5 november 2012 18:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
absoluut niet vervelend bedoelt
misschien wat rottig geformuleerd
Die had ik al een tijdje door idd...quote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog zo'n trucje wat je maar even door moet hebben, de bolletjes die de verschillende schermen aangeven werken ook als toetsjes om gelijk van bijvoorbeeld scherm 2 naar 5 te springen.
Ik heb nog steeds niks van de update gezien. Vodafone schiet niet echt op.quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die had ik al een tijdje door idd...
Wat wel écht vervelend is is dat Samsung de hele dag die update wilt pushen terwijl je op je werk zit zonder wifi. Kom je thuis is, de update niet meer beschikbaar... word daar zo vervelend van
Ik heb ook Vodafone. De update hebben ze een keer eerder gepusht, maar ook toen zat ik zonder wifi. Is mooi dat ze maanden van tevoren aankondigen JB te pushen in oktober en als het dan eindelijk 31 oktober is komt ie ookquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niks van de update gezien. Vodafone schiet niet echt op.
Branded Vodafone? Ik heb namelijk nog niks voorbij zien komen via OTA of Kies.quote:Op maandag 5 november 2012 18:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb ook Vodafone. De update hebben ze een keer eerder gepusht, maar ook toen zat ik zonder wifi. Is mooi dat ze maanden van tevoren aankondigen JB te pushen in oktober en als het dan eindelijk 31 oktober is komt ie ook
Ik gebruik Kies niet. Je kunt de update idd ook via die weg binnenhalen. En volgens mij is hij wel branded Vodafone.quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Branded Vodafone? Ik heb namelijk nog niks voorbij zien komen via OTA of Kies.
Kies blijft bij mij aangeven dat ik de nieuwste firmware heb. Ik heb ook nog een VDF code voor Nederland voorbij zien komen bij @Samkiesupdates. OTA blijft ook op geen update staan.quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik gebruik Kies niet. Je kunt de update idd ook via die weg binnenhalen. En volgens mij is hij wel branded Vodafone.
Mooi op tijd ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 03:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Daar is die dan toch, JB via de OTA
twitter:SamsungMobileNL twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 10:37:15Android Jelly Bean 4.1.1 voor Samsung Galaxy SIII voor de Vodafone variant staat klaar voor download via Kies en FOTA reageer retweet
Inmiddels opgelost. Via applicatiebeheer moest je de gegevens van "Agenda opslaan" even wissen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik merk dat de Samsung Calendar mijn agenda-items van Google niet meer wil synchroniseren.
Bij accounts -> Google staat Agenda wel aangevinkt, maar staat er naast het synchronisatierondje een rode uitroepteken. Daarbij staat dat het synchroniseren momenteel niet mogelijk is. Handmatig ook niet. Laatste synchronisatie was op 31 oktober (update Jelly Bean). Wellicht dat de update/JB ermee te maken heeft.
Iemand met hetzelfde probleem, of iemand met een oplossing?
[ afbeelding ]
Bij mij niet, na 5 dagen nog hetzelfde. Backup terugzetten duurt wel lang zeg, met name het app-gedeelte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:29 schreef Cici het volgende:
Ik wacht nog ff met die reset. Heb begrepen dat het met een paar dagen beter moet gaan met de batterij.
Ik heb juist het gevoel dat de batterij iets langer meegaat dan bij ICS.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:29 schreef Cici het volgende:
Ik wacht nog ff met die reset. Heb begrepen dat het met een paar dagen beter moet gaan met de batterij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |