Tja, dan word het de 6e rit met BBQ. Veel eerder zal het bij mij niet gaan worden met het oog op de BBQ inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
Is april niet een beetje laat voor de eerste rit? Misschien wel beter voor de BBQ, maar als eerste rit van het jaar een beetje laat denk ik?
Proostquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef Salatrel het volgende:
na het harde werken aan de beelden en het nieuwe topic ga ik nu ook een biertje opentrekken
dit dusquote:
Ik vind het geen probleem om een keer naar het zuiden te gaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef Anne het volgende:
Ik wil ook wel roepen dat we vanaf hier kunnen starten (gróóóte parkeerplaats, woon boven een restaurant met terras), maar da's volgens mij voor iedereen uit de buurt(Noord-Limburg, 15km onder Nijmegen, tevens tegen de grens van Duitsland aan).
maakt mij niet zo heel veel uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef Anne het volgende:
Ik wil ook wel roepen dat we vanaf hier kunnen starten (gróóóte parkeerplaats, woon boven een restaurant met terras), maar da's volgens mij voor iedereen uit de buurt(Noord-Limburg, 15km onder Nijmegen, tevens tegen de grens van Duitsland aan).
ik heb je er gewoon bijgezet hoor in de fotopostquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef Dekatria het volgende:
Was sowieso de planning toch? Een keer een zuidelijke rit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |