Ze hadden het over uiterlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar is dat alleen op uiterlijk of ook innerlijk?
Het zijn geen termen, het zijn sporten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef dawg het volgende:
[..]
die termen heb ik wel meer gelezen, maar wat houdt het precies in? ja, oefeningen voor het dier, maar hoe precies?
Dan scoor ik niet hoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hier nog een van zn vrolijke snuiter hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
pfff foto van mn border, zijn er heeeeeeel veel, had laatst deze collage gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hier nog een van zn vrolijke snuiter hoofdja, mooi beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pfff foto van mn border, zijn er heeeeeeel veel, had laatst deze collage gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hier nog een van zn vrolijke snuiter hoofdWat een prachtdier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pfff foto van mn border, zijn er heeeeeeel veel, had laatst deze collage gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hier nog een van zn vrolijke snuiter hoofdMooie beesten alleen ik moet ze niet zo. Op de een of andere manier bijten die me altijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet altijd, vind de meeste borders eerlijk gezegd niet extreem mooi, zijn wat te spits.quote:
Ik ook niet bijster hoog. Maar hangt ook van de persoon af.quote:
Geen dank.quote:
nou, de jouwe dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet altijd, vind de meeste borders eerlijk gezegd niet extreem mooi, zijn wat te spits.
Mijn border is australisch (bredere kop, kortere neus)
Inderdaad, bovendien zijn andere dingen zoals innerlijk veel belangrijkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet bijster hoog. Maar hangt ook van de persoon af.
hij is zooooo knuffelbaar, zn kraag is echt heeeeeerlijk!! lang dik haarquote:
mwa, je moet wel geil van iemand worden natuurlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien zijn andere dingen zoals innerlijk veel belangrijker
Humor is ook geil. Vind ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa, je moet wel geil van iemand worden natuurlijk.
Zijn ook belangrijk, natuurlijk. Maar ik zou niet op iemand afstappen die ik niet knap vind.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien zijn andere dingen zoals innerlijk veel belangrijker
Heloef zwemt dan ook in de vrouwelijke aandacht.quote:
Slap lach krijgen dan is het snel gedaan met de geil zijnquote:
Ik vind dat je daar extra punten voor mag rekenen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ook belangrijk, natuurlijk. Maar ik zou niet op iemand afstappen die ik niet knap vind.
[..]
Heloef zwemt dan ook in de vrouwelijke aandacht.
Dat hoeft niet perséquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slap lach krijgen dan is het snel gedaan met de geil zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |