quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond hem vandaag beter dan tegen City, zat er soms goed tussen, alleen moet hij minder vaak de bal hebben want voetballen is niet zijn sterkste punt.quote:
"weer" & "goed"quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Poulsen speelde weer goed dat mag ook gezegd worden
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week verliezen we van Vitesse.
Dat weet ik nu al.
Over 2 weken komt er een makkelijk programma.
Ik voorspel dat Vitesse kampioen wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die kolere boeren en tukkers ook weer iedere week. Ik zou d'r bijkans Vitesse van gaan supporten.
Tegen PECquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef TIM-846 het volgende:
Waar wij het steevast verneuken in de laatste minuten, sleept PSV lekker de overwinning uit het vuur.
Hebben makkelijk programma gehad tot nu toe.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Vitesse kampioen wordt.
Volgende week hebben ze ook een makkie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hebben makkelijk programma gehad tot nu toe.
Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. We spelen gewoon het best voetbal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Die inhaalslag kun je ook wel vergeten dit seizoen.
Heracles uit is wel wat lastiger dan PEC. En daar hebben we nog niet tegen gespeeld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wij hebben al vaak genoeg gelijk gespeeld tegen clubjes als Pec of Heracles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |