SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers gewenst.
Ga dan ook met de bus/trein/auto/fiets/lopend/skatend/steppend/vliegend/kruipend/rollendquote:
Reden allemaal niet meer en ik ga niet 15 km lopen menquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan ook met de bus/trein/auto/fiets/lopend/skatend/steppend/vliegend/kruipend/rollend
Taxi in NL
Hypoooooquote:
rerechtequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan ook met de bus/trein/auto/fiets/lopend/skatend/steppend/vliegend/kruipend/rollend
Taxi in NL
Haha je bent lui en dik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Reden allemaal niet meer en ik ga niet 15 km lopen men
Dat eerste kan ik niet tegenspreken, gelukkig zit ik niet verlegen om geldquote:
quote:
Lui zijn..quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik niet tegenspreken, gelukkig zit ik niet verlegen om geld
Nee niet doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
AwwIk houd wel op met jou af te lijden
Ik was lekker skaf, en het was koud ik wou lekker warm na huisquote:
Oh okéquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee niet doen
Ik heb wel wat gedaanalleen raakte ik afgeleid en tsja .:')
Na huis ja?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik was lekker skaf, en het was koud ik wou lekker warm na huis
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh oké
Ja zeker met andere FOK!kers praten![]()
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Ik zag je wel in het vorige deel van PUB SC
Zoveel hosselaars hier, ik moet wel oppassen.quote:
Ja hey ik kijk dat altijd even na als er net een nieuw topic isquote:
Snap ik, denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zoveel hosselaars hier, ik moet wel oppassen.
Je stalkt mequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja hey ik kijk dat altijd even na als er net een nieuw topic is
Zo onzeker.quote:
Ja hey jij gaf mij jou adresquote:
Jij gaf het andersquote:
Al die FOK!kers die haar proberen te hosselenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Onzeker zijn is een bitch.
Laat je niet zo opFOK!ken(hi ha ho)
Gewoon zomaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom geef je me nu een kus dan?
Wat heb ik gemist? Welke FOK!kers?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al die FOK!kers die haar proberen te hosselen![]()
Alsof je het aan iedereen geeftquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat jij erom vroeg
douchenkus allemaal
Vraag aan Roroquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al die FOK!kers die haar proberen te hosselenhoe moet ik daarmee omgaan
Al die andere.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Welke FOK!kers?
Ik vertrouwde jequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof je het aan iedereen geeft
DouchseJij jij jij
Goh.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik, denk ik
Appel:
Voor AppelCake.
Maar jij bent ook onzekerquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Onzeker zijn is een bitch.
Laat je niet zo opFOK!ken(hi ha ho)
Alsof ik het doorgeefquote:
Mijn onzekerheidquote:
Niet? Gelukkigquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof ik het doorgeef![]()
Iedereen kussen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij wou mijn nummer hoor
Maar ik hossel iedereen, you know how I roll
Natuurlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet? Gelukkig
tevens is mijn adres niet eens streetviewbaarstomme google
JA MAG DAT NIET OF ZO
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, heb je hem al gehosseld?
Hommo
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij wilt wel erg graag in haar broekje he
Hey dikkerdje.quote:
Alleen maar lekkertjes hier.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
weet ik niet, iemand die hier dik is moet zich wel aangesproken voelen
Ik heb teveel invloedquote:
Kan ik je zaterdag goed voeren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik stop spontaan met eten
Exact 1 aflevering van Supernatural kunnen kijkenquote:
Zie je. Skills dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Exact 1 aflevering van Supernatural kunnen kijken
Elke keer wanneer jij gaat douchen ga ik 1 aflevering kijken, dus 2-3 afleveringen per week zoiets jatoch?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh het leek langer
Ik mistte je gewoon
dat is 7 afleveringen per week ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Elke keer wanneer jij gaat douchen ga ik 1 aflevering kijken, dus 2-3 afleveringen per week zoiets jatoch?
Ja dat zal welquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat is 7 afleveringen per week ja.
Ik ben je niks verplichtquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je zojuist een opdracht heb gegeven dan
Ik geloof je hoorquote:
's ochtends douche ik echt maar 5 minuten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor
's ochtends douchen om wakker te wordenom het vervolgens te koud hebben om uit de douche te stappen en te lang blijft douchen en dan bijna te laat komt
Dat is bij mij ook de planning jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
's ochtends douche ik echt maar 5 minuten.
En dan 's avonds nog 40 minuten
Onterechte klachtquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat stom haar.
Dat is mijn verklaring.
's ochtends lukt mij dat ook gewoonquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook de planning ja
Anders ook meestal wel 20 minuten +
Zoveel werkquote:
Waarom vlechten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
's ochtends lukt mij dat ook gewoonbest wel knap van me
[..]
Zoveel werk
Wassen, shampoo, conditioner, 15 minuten in je haar laten zitten om vervolgens goed uit te spoelen, voorzichtig afdrogen, NIET FÖHNEN, anti-pluis spul erin, vlechten, slapen, hopen dat het 's ochtends normaal doet, weer anti-pluis spul erin, NIET KAMMEN BORSTELEN OID en dan hopen dat het nog normaal zit als je op school aan komt.
Verdomme
Leer het mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
's ochtends lukt mij dat ook gewoonbest wel knap van me
[..]
Zoveel werk
Wassen, shampoo, conditioner, 15 minuten in je haar laten zitten om vervolgens goed uit te spoelen, voorzichtig afdrogen, NIET FÖHNEN, anti-pluis spul erin, vlechten, slapen, hopen dat het 's ochtends normaal doet, weer anti-pluis spul erin, NIET KAMMEN BORSTELEN OID en dan hopen dat het nog normaal zit als je op school aan komt.
Verdomme
Zodat het nat blijft.quote:
Omdat ik niet met nat haar kan slapen omdat dan nog meer krullen en dan staat het 's ochtends zeg maar rechtovereind.quote:
Oh niet omdat ik stalk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Al zo vaak naar dit gezeur geluisterd dat je het snapt
Ohh, maar waarom niet föhnen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat ik niet met nat haar kan slapen omdat dan nog meer krullen en dan staat het 's ochtends zeg maar rechtovereind.
Grapje toch lieverdquote:
Wat voor haar heb je dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat het daar te droog van wordt en dan heb ik 's ochtends alsnog hetzelfde probleem.
Krullen jahquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor haar heb je dan?
krullen?
Lijkt me echt te veel werk.
Jouw krullenquote:
hehehquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat kan ik daar aan doen, jij stelt je aan
Mijn mening is feitquote:
Krullen is mooiquote:
zijn mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Krullen is mooi
Ik haal 's morgens een kam door mijn haar, iets van een versiering erin, en dan al klaar
Seriequote:
Ik ben een vrouw, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat kan ik daar aan doen, jij stelt je aan
naja een kindquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wat dacht jij dan?
zie editquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah bah bah
Succes met leren hypo
Taxi Driver.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks.
Heb jij nog een film gekeken?
dank AJquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah bah bah
Succes met leren hypo
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alleen omdat je anders zou zeggen 'AAN IEDEREEEEN?'
Waarom zou ze jaloers worden op een kus op mijn voetquote:
En dan die PI erbij, en dan ook nog een vrouw zijn, ik weet niet wat je hiermee bedoelt.quote:
Wordt Snow nog jaloers van alle liefde hier.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou ze jaloers worden op een kus op mijn voet
Maar we kunnen beter stoppen voordat roro en nog iemand jaloers wordt ja
Alleen jij bent de jaloerse bitch hier hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wordt Snow nog jaloers van alle liefde hier.
In een restaurant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Roro klinkt best wel gay eigenlijk
Appel, waar werk je trouwens?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wordt Snow nog jaloers van alle liefde hier.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen jij bent de jaloerse bitch hier hoor
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen jij bent de jaloerse bitch hier hoor
Nou.quote:
Gewoon modern restaurant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor een?
En moet je dan afwassen?
Krijg je korting als je daar gaat eten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon modern restaurant.
En ja ik moet afwassen, maar soms ook drinken of eten brengen.
Kutwerk.
Ik krijg dan alleen korting bij drinken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Krijg je korting als je daar gaat eten?
Mij lijkt serveren echt leuk om te doen, sociaal bezig zijn, en chill werk
Om die reden moet je het niet zeggen.quote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg dan alleen korting bij drinken.
Al die vrouwen die hier tegen mij opspelenquote:
quote:
Dacht dat priesters wel wat meer verdiendequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens 4 euro per uur betaald.
Best veel toch?
Voor jouw leeftijd welquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens 4 euro per uur betaald.
Best veel toch?
Wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dacht dat priesters wel wat meer verdiende
Ja vastquote:
DM ze eensquote:
Wat gebeurt er dan als je abo krijgt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb 65 notes, maar geen zin om abbo te nemen
Negatieve notes of?
Je dan met zo'n PI erbij ik geloof er niets vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg dan?!?!
Ik zei toch: het spijt me.
Ik heb enkel positieve notesquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
Ik heb 1 noteomdat ik toen een keer in NB zei 'ik heb geen notes
' en er toen een kreeg
Dan heb je pech.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je dan met zo'n PI erbij ik geloof er niets van
Ik kan ze zienquote:
Een van mijn notesquote:waarlijk, apple fanboys zijn erger dan Hitler
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan ze zienhet is een feit
[..]
Een van mijn notes
Was Heppie's schuld toen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:51 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoe kan je hypocriet nou een note geven
Ik heb positieve invloed / notes op mensenquote:
Ja ik kan ze niet bekijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb positieve invloed / notes op mensen
Wil je abo cadeau? :$:$$$quote:
Niet de FOK!vriendjes optie hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee
Mensen die betalen om te FOK!ken
Omg wat nuttigquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet de FOK!vriendjes optie hebbenmensen niet kunnen blocken
geen gekleurde posts hebben
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omg wat nuttigecht
mensen blocken is gewoon gemeen
Dan lees je gewoon niet goed hehquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jadan kan ik posts makkelijker herkennen
anders zou ik bijvoorbeeld over jouw posts heen lezen
Ik heb alle vormen van Appel geblocktBehalve OmdatAppel
die's lief
Ik ben te lui om te lezenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan lees je gewoon niet goed hehnooit last van.
Mensen blocken
Vanavond weer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef Snowbells het volgende:
“What do we say to the Lord of Death?"
"Not today.”
Jij bent lui jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te lezen![]()
Dat niet kunnen_!
Ja zoals danquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent lui jadoe er wat aan
Dat willen kunnen_!
Ja geen idee. Hopeloos gevalletje jij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja zoals danik ben te ver heen
Ik heb tenminste de keuze
Gemeen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja geen idee. Hopeloos gevalletje jij.
Ik wil de keuze niet hebben
de waarheid is hardquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gemeen hoor![]()
Anti-democraatga terug naar je dictatuur
Ja maar als het negatief is over mij dan wil ik het niet horenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
de waarheid is hard
Mensen die denken dat democratie democratisch is
Maar ik ga al hoor
Sorryquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar als het negatief is over mij dan wil ik het niet horen
Jij communist![]()
Nee niet doen
Oprecht oprecht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sorry
*realist
Ja wat is het nou?
Oprechtquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oprecht oprecht?
STiekem heb je gelijk
Blijf hier
of tenminste DM
Dat dacht ik alquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oprecht
Stiekem weet ik dat ook wel.
eerst mij wegsturen en dan sorry zeggen heh.
Goed zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Goede zelfkennis heb je
Schizofrenie
Hey waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe ik eens liefis het weer niet goed.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goed zo
Als altijd
Heeft daar niets mee te maken. Goed zo Heppie.
Jawel jawelquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Ja jaheul niet
Ja maar wel in mijn geval
Ja doe maar weer gemeen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hey waar heb ik dat eerder gehoord?
Jij zit in de ontkenningsfasequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel jawelontkenningsfase dit.
Ja je bent wel een speciaal gevalletje, maar zelfs dan niet.
[..]
Ja doe maar weer gemeen.
Ontken maar dat je in de ontkenningsfase zit jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij zit in de ontkenningsfase
Omg ik ben speciaal![]()
Hoezo doe ik gemeen dan?Ik stel gewoon een vraag
Het is wel goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe ik eens liefis het weer niet goed.
Jij ontkent dat je ontkenningsfase zitquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ontken maar dat je in de ontkenningsfase zit jazou ik ook doen als ik jou was
weet je tog :$$ :$ $
Ja nee oke
Represent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie heeft de film ''Hard Candy'' gezien?
Jij ontkent dat je ontkent dat je ontkent dat je in de ontkenningsfase zit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij ontkent dat je ontkenningsfase zitik niet
:$$43;2;4:@
Zie jealtijd gelijk
Van wat ik heb begrepen is die man echt en pedofiel en heeft hij dat meisje vermoord, maar dan komt er een vrouw aan het eind van de film. Volgens mij is hij verliefd op haar en hij wil iet dat ze het te weten komt en daarom pleegt hij zelfmoord?quote:
Jij ontkent dat je... ja ja je snapt het alquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij ontkent dat je ontkent dat je ontkent dat je in de ontkenningsfase zit.![]()
jij wel
Volgens mij was het dat hij anders in de gevangenis terecht kwam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is die man echt en pedofiel en heeft hij dat meisje vermoord, maar dan komt er een vrouw aan het eind van de film. Volgens mij is hij verliefd op haar en hij wil iet dat ze het te weten komt en daarom pleegt hij zelfmoord?
Nee ik heb gelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij ontkent dat je... ja ja je snapt het al
schatje :$$:
Ben blij dat je het ook inziet
Maar waarom belde dat meisje die vrouw dan speciaal op>quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was het dat hij anders in de gevangenis terecht kwam.
'Nee' zie je, je ontkent het weerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ik heb gelijk.
niet zo klef gaarne.
altijd
Te lang geleden dat ik die film heb gezien, 3-4 jaar geleden ongeveerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar waarom belde dat meisje die vrouw dan speciaal op>
ik ben te moe voor deze discussies.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Nee' zie je, je ontkent het weer
Sorryschatje
Gelukkig
Ow mhh oke.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik die film heb gezien, 3-4 jaar geleden ongeveer
Geen discussie mogelijk want ik heb toch gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben te moe voor deze discussies.
Nee ga weg.
geen verwarming hier op zolderquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verwarming aan een optie?![]()
Morgen weer naar school, en heb geen huiswerk gemaakt, RIP
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Even opgezocht ja. Gezien.
Ik ben slecht met titels
Awhh, medelijdenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen verwarming hier op zolder
lig ik alquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, medelijden
Dan zou ik gewoon in bed gaan liggen onder de dekens
Gekke mindfuck. Door de film heen laten ze je medelijden hebben met de pedofiel en hem als slachtoffer afschilderen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja wel oke. Alleen dat einde was stom.
Ik slaap nooit lekker als ik niet in mijn eigen bed ligquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know, ik was vorige week in Londen bij een Indiaanse gastgezin, en alles stonk
Eigen douch
Ik ook niet, maar dan heb ik zo iets van: doe niet zo autistischquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik slaap nooit lekker als ik niet in mijn eigen bed lig![]()
Eigen bad is ook
Maar dat meisje was gestoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gekke mindfuck. Door de film heen laten ze je medelijden hebben met de pedofiel en hem als slachtoffer afschilderen.
Ik heb 2 matrassen op mijn bed echt heerlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan heb ik zo iets van: doe niet zo autistisch![]()
En in mijn eigen bed slaap ik niet eens altijd lekker
Ik heb geen bad
Je kan haar gestoord noemen, maar ze is gewoon verschrikkelijk slim en heeft hem alleen maar psychisch gemarteld. Hij heeft alles zelf gedaan op het eind. En zonder dat meisje hadden ze hem nooit gevonden.quote:
Ik gewoon eenpersoonsbed, maar ik lig altijd in een hoekje (als een autist hi ha ho)quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb 2 matrassen op mijn bed echt heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |