Hij speelde toch nog bij Middlesbrough of Aston Villa?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IF Alliadiere misschien maakte de 3-4 en 4-4 mooie goals ook
Dan zou ik een team om hem makenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Alliadiere zou fucking ziek zijnZijn stats
Arsenalquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij speelde toch nog bij Middlesbrough of Aston Villa?
1 van de 2
Het gaat helemaal fout.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[img]http://puu.sh/1jIpa-[img]
Dit is zo lullig, enige 2 verplichte vakken in de week en dan zo'n rooster![]()
Lekker de hele dag gaan zitten handelen in de bieb
Hij was de nieuwe ''Henry'' toen hij begon bij Arsenalquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
1 van de 2
Jaquote:
Was een groot talent bij Arsenal en is later naar Middlesbrough gegaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
1 van de 2
Arsenal en later o.a. Middlesbrough jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
1 van de 2
Wellicht dat hij in Wallonië is opgegroeid , slimmerikquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat raar een belg die nederlands kan
Vlaanderen bedoel je dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wellicht dat hij in Wallonië is opgegroeid , slimmerik
Ik had hem echt een keer in Fifa 07 of iets, toen vond ik zijn naam gewoon baas en daarom had ik hem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Arsenal en later o.a. Middlesbrough ja
Walloniequote:
Daar spreken ze Frans.quote:
Je vergeet een trema!quote:
Dat is Fransquote:
blijkbaar niet he.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wellicht dat hij in Wallonië is opgegroeid , slimmerik
Voetbalt nu bij Wednesday toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Dit was ook zo'n talent uit die tijd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |