Koorts is gaaf, want hallucinatiequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef He-man- het volgende:
[..]
Reuma met anderhalfjaar oud! Je voelt het lekker door je hele lichaam gaan. Met 41 graden koorts erbij uiteraard.
Niet als je anderhalfjaar oud bent en gewrichten hebt die zo opgezwollen als tennisballen zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Koorts is gaaf, want hallucinatie
Ach, als baby loop je sowieso om alles te janken. Tevens vraag ik me af wat jij kunt herinneren van die leeftijd. Ik niks iig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef He-man- het volgende:
[..]
Niet als je anderhalfjaar oud bent en gewrichten hebt die zo opgezwollen als tennisballen zijn.
Pijn, meer niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ach, als baby loop je sowieso om alles te janken. Tevens vraag ik me af wat jij kunt herinneren van die leeftijd. Ik niks iig.
Maar als hij bij de Rabobank gaat klagen kunnen we hem niet op nationale tv uitlachen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee man, het is de schuld van de Rabobank.
Niet elke puber heeft last van puistjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:24 schreef GeitMetSokken het volgende:
...
De eens zo schone spiegel veranderde in een vieze, bevlekte glasplaat. Alsof een puber zich grandioos had uitgeleefd in mijn badkamer.
...
Godverdomme oetlul. Begin in het vervolg met de samenvatting. Dat scheelt nogal.quote:De klacht is dus dat het opzetborsteltje te gemakkelijk is losgeschoten van mijn elektrische tandenborstel, waardoor ik in een beschamende situatie terechtkwam die ertoe leidde dat mijn date gedag zei.
lekkere kick mafketelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:41 schreef sanasoufi het volgende:
Beste topic ooit! Jammer dat TS niet zo actief is.
volgens mij is dit de beste topic hierquote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:41 schreef Nikmans het volgende:
Hey, bedanktsanasoufi
dit topic kende ik nog niet
Heb jij ook een elektrische tandenborstel?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
volgens mij is dit de beste topic hier
2 dagen niet poetsen bah pauperquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gewoon 2 dagen niet gepoetst. De 2de dag kon ik alweer harde broodjes eten. En iedereen maakte me wijs dat het superveel pijn deed. Ik vond het wel meevallen, maar je moest er de eerste dagen zeker niet hard op gaan drukken.
neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb jij ook een elektrische tandenborstel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |