Graziano Pelle, spits van Feyenoord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie het, maar hij heeft een goede buik.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:48 schreef wonderer het volgende:
Als je buiten de boot pist, moet je wel opletten dat het niet tegen de wind in is.
Dus Vlarp zag er gisteren ook zo uit als die lui op de achtergrond?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie het, maar hij heeft een goede buik.
Kwestie van veel de sportschool bezoeken....quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef Peter het volgende:
En die Italiaan ziet er wel prima uit jah
[ afbeelding ]
Die kun je beter online bestellen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kleertjes gekocht... Ff snel tussendoor, waar kun je gekleurde lenzen kopen in eindhoven?
Hij heeft dat mooie hese rauwe randje om zijn stem, net als Xavier Rudd.quote:
Heeft ook wel met aanleg te maken hoor, of je van "gewoon sporten" al zo'n lijf krijgt of echt naar de sportschool moet. Van alleen voetballen krijg je echt geen sixpackquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, want aan alleen bezoeken heb je niet zoveel...![]()
Maar eh, gewoon sporten kan ook nog.
Dat vind ik dus leuk, mijn vriendje doet dus alles "in the gym" en ik meer "on the beach" en toch kunnen we ons goed aan elkaar meten wat betreft onze spieren.
En ik ben gewoon soepeler. Maar ja, da's deels ook de jeugdigheid natuurlijk. Vriendje voelt zich twintig en ziet er zelfs beter uit als toen hij echt twintig was, maar hij is wel veertig.
Kut. En dan met een brace of zo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Niet. Ze kunnen er niks mee omdat er te weinig eigen bot is, het donorbot niet sterk genoeg is en het been te zwak.
Live with it, dat is het eindoordeel. Dus fysio en de spieren aansterken zodat ze wat steun overnemen, maar de pijn zal blijven.
Nee niet van voetballen op zich. Sixpack kun je ook krijgen van oefeningen die ze met de training van voetballen doen, he. Ze zijn heus niet alleen tegen een bal aan het trappen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ook wel met aanleg te maken hoor, of je van "gewoon sporten" al zo'n lijf krijgt of echt naar de sportschool moet. Van alleen voetballen krijg je echt geen sixpack
Kut voor haar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Lopen gaat nog wel. Maar er is gewoon pijn.
Dat is kut zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Niet. Ze kunnen er niks mee omdat er te weinig eigen bot is, het donorbot niet sterk genoeg is en het been te zwak.
Live with it, dat is het eindoordeel. Dus fysio en de spieren aansterken zodat ze wat steun overnemen, maar de pijn zal blijven.
Voor mij ook. Vind het niet mooi zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:17 schreef Cavalinho het volgende:
Ja precies. Als het te gedefinieerd wordt, vind ik het zelfs lelijk.
[ afbeelding ](foto vervangen door een van een model met broek)
Dan doe je het ok alleen maar om zo groot mogelijk broodjes te hebben volgens mij. Beetje obsessief.
Het ligt dan ook in zo'n hard harnas eromheen als het ware...
Je lijkt dan zo van plastic ofzo... het menselijke gaat er af. Voor mij dan, he.
Sommige jongens / mannen zonder sixpack zijn anders maar wat knapquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind sixpacks een beetje overrated. Maar ja misschien is dat omdat ik zelf zo ver van een sixpack af ben.
Een collega is nu op vakantie in New York. Best wel freaky.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef Cavalinho het volgende:
Sandy verorzaakt al flink wat problemen.
Zo is de HMS Bounty gezonken. Er zijn nog twee bemanningsleden vermist.
Alle shows op Broadway zijn afgelast...
Dus je vindt iemand mooi als-ie op jou lijkt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind sixpacks een beetje overrated. Maar ja misschien is dat omdat ik zelf zo ver van een sixpack af ben.
Hoewel dat in zekere mate voor alle homo's geldt, natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dus je vindt iemand mooi als-ie op jou lijkt?
Oh dat is inderdaad eng...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een collega is nu op vakantie in New York. Best wel freaky.
Dat staat er totaal niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dus je vindt iemand mooi als-ie op jou lijkt?
Hopen dat hij een beetje veilig zit. Hij zit in Manhattan volgens mij. Echt hoog en veilig is dat niet volgens mijquote:
Nou ja er staan natuurlijk meerdere hoge gebouwen netjes op een rijquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hopen dat hij een beetje veilig zit. Hij zit in Manhattan volgens mij. Echt hoog en veilig is dat niet volgens mij.
... Maar, kan wel kapot waaienquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja er staan natuurlijk meerdere hoge gebouwen netjes op een rij
Dus eerst een boel andere gebouwen voordat dat van hem een tik krijgt. En hoog dus veilig voor het eventuele water...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |