Graziano Pelle, spits van Feyenoord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie het, maar hij heeft een goede buik.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:48 schreef wonderer het volgende:
Als je buiten de boot pist, moet je wel opletten dat het niet tegen de wind in is.
Dus Vlarp zag er gisteren ook zo uit als die lui op de achtergrond?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wie het, maar hij heeft een goede buik.
Kwestie van veel de sportschool bezoeken....quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef Peter het volgende:
En die Italiaan ziet er wel prima uit jah
[ afbeelding ]
Die kun je beter online bestellen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kleertjes gekocht... Ff snel tussendoor, waar kun je gekleurde lenzen kopen in eindhoven?
Hij heeft dat mooie hese rauwe randje om zijn stem, net als Xavier Rudd.quote:
Heeft ook wel met aanleg te maken hoor, of je van "gewoon sporten" al zo'n lijf krijgt of echt naar de sportschool moet. Van alleen voetballen krijg je echt geen sixpackquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, want aan alleen bezoeken heb je niet zoveel...![]()
Maar eh, gewoon sporten kan ook nog.
Dat vind ik dus leuk, mijn vriendje doet dus alles "in the gym" en ik meer "on the beach" en toch kunnen we ons goed aan elkaar meten wat betreft onze spieren.
En ik ben gewoon soepeler. Maar ja, da's deels ook de jeugdigheid natuurlijk. Vriendje voelt zich twintig en ziet er zelfs beter uit als toen hij echt twintig was, maar hij is wel veertig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |