Denk dat Lin bedoeld dat de zorgpremies inkomensafhankelijk worden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die is toch allang inkomensafhankelijk?
Jupquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan mis je Bels wel een beetje of niet? Vers brood op zondagochtend
oh de premies. Maar die zijn toch ook al inkomensafhankelijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat Lin bedoeld dat de zorgpremies inkomensafhankelijk worden.
Premie is niks inkomensafhankelijk aan hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh de premies. Maar die zijn toch ook al inkomensafhankelijk?
Of wordt het deel wat naar de verzekeraar gaat ook inkomensafhankelijk?
Nee, wat ik betaal aan mijn verzekeraar is toch gewoon een vastgestelde prijs?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh de premies. Maar die zijn toch ook al inkomensafhankelijk?
Of wordt het deel wat naar de verzekeraar gaat ook inkomensafhankelijk?
Het is sowieso pas vanaf 2014 hequote:Op zondag 28 oktober 2012 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk niet dat mijn zorgpremie maar 40 euro gaat wordenik krijg nu 70 euro zorgtoeslag
Oh dan hoef ik me nu niet druk te makenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is sowieso pas vanaf 2014 he.
ja stom is dat eigenlijk wel... op vakantie is dat ook altijd zo heerlijk...quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupTegen beter weten in ben ik naar het centrum gewandeld; maar elke bakker is gewoon dicht.... En ik wist het wel; maar ik hoopte..................
Verse broodjes op zondagNíks lekkerder... Maar helaasch
Dus nu ben ik aan het kijken of ik nog iets in huis heb; en heb nu alles klaar gezet om een cake te bakken.Ow well
ik draag anders elke maand van mijn salaris ook nog een heel stuk zorgpremie af hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Premie is niks inkomensafhankelijk aan hoor
Iedereen betaalt toch premiequote:Op zondag 28 oktober 2012 12:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik draag anders elke maand van mijn salaris ook nog een heel stuk zorgpremie af hoor
ja, maar daarnaast betaal je ook via je inkomen nogquote:
Yep, ik zit even te kijken hoe het heet, maar is een bepaald percentage van je loon. Dubbel fuckedquote:
Is dat ZVW?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, ik zit even te kijken hoe het heet, maar is een bepaald percentage van je loon. Dubbel fucked
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)verzekeringswet.htmlquote:Hoe hoog is de inkomensafhankelijke bijdrage voor de Zorgverzekeringswet?
De hoogte van de inkomensafhankelijke bijdrage voor de Zorgverzekeringswet (bijdrage Zvw) hangt af van de hoogte van uw inkomen en van het percentage dat over uw inkomen wordt berekend.
Berekening bijdrage Zvw
De bijdrage Zvw wordt berekend over uw zogenoemde bijdrage-inkomen. Dit is het totaal van wat u ontvangt aan:
loon, uitkering, pensioen of lijfrente-uitkering;
belastbare winst uit onderneming;
belastbaar inkomen uit overige werkzaamheden (bijvoorbeeld als u werkt als freelancer);
belastbare periodieke uitkeringen en verstrekkingen waarop geen loonbelasting/premie volksverzekeringen wordt ingehouden (bijvoorbeeld alimentatie van uw ex-partner of een lijfrente-uitkering).
Als u geen bijdrage-inkomen heeft, hoeft u geen bijdrage Zvw te betalen.
Maximumbedragen en aanslaggrenzen bijdrage Zvw
Voor de bijdrage Zvw gelden maximumbedragen en aanslaggrenzen:
Maximumbijdrage-inkomen
Dit is het maximale bijdrage-inkomen waarover de bijdrage Zvw wordt berekend. Over uw inkomsten boven dit bedrag hoeft u geen bijdrage Zvw te betalen. Het maximumbijdrage-inkomen verschilt per jaar.
Maximumbijdrage
Dit is het maximale bedrag dat u moet betalen aan bijdrage Zvw. Uw maximumbijdrage in een jaar hangt af van het percentage van uw bijdrage-inkomen dat u moet betalen en het maximumbijdrage-inkomen voor dat jaar.
Aanslaggrens
Betaalt u de bijdrage Zvw via een belastingaanslag, dan hoeft u de bijdrage Zvw alleen te betalen als die boven een bepaald bedrag uitkomt. Is de bijdrage Zvw die u zou moeten betalen gelijk aan of lager dan dit bedrag, dan hoeft u niets te betalen. Dit bedrag kan per jaar verschillen.
Een overzicht met de maximumbedragen en de aanslaggrenzen vindt u op de website van de Belastingdienst.
Bijdrage Zvw per situatie
De bijdrage Zvw kent een hoog en een laag percentage. Welk percentage u betaalt, hangt af van het soort inkomen dat u ontvangt. Hoe hoger uw inkomen, hoe hoger uw bijdrage. De bijdrage Zvw is geregeld voor verschillende situaties:
U werkt in loondienst.
U bent ondernemer, freelancer of alfahulp.
U ontvangt AOW.
U ontvangt pensioen.
U ontvangt een VUT-uitkering .
U ontvangt een sociale uitkering.
U heeft meerdere werkgevers of uitkeringsinstanties.
U heeft verschillende soorten inkomen.
Andere situaties, bijvoorbeeld voor zeevarenden, jongeren tot 18 jaar of militairen.
Informatie over de verschillende situaties en de percentages bijdrage Zvw vindt u op de website van de Belastingdienst.
Wonen of werken in het buitenland en bijdrage Zvw
Woont of werkt u in het buitenland of woont u in Nederland en is uw werkgever in het buitenland gevestigd, dan gelden er speciale regels. Informatie over wonen of werken in het buitenland en de Zvw vindt u op de website van de Belastingdienst. Met vragen kunt u bellen met de BelastingTelefoon.
Bijdrage Zvw betalen
Als u in loondienst bent of een uitkering heeft, houdt uw werkgever of uitkeringsinstantie de bijdrage Zvw automatisch in op uw loon of uitkering. Als u niet in loondienst bent of geen uitkering ontvangt, betaalt u de bijdrage Zvw zelf aan de Belastingdienst. U ontvangt daarvoor een aanslagbiljet waarop staat hoeveel u moet betalen.
Ja dus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zorgverzekeringswetquote:
oh, ik ga even kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:10 schreef Debsterr het volgende:
Mooie reclame in mijn Wiki artikel zie ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
ik zie het even niet, of bedoel je propaganda voor het huidige systeem? Of die voetnoot 4 van DSW?quote:
nog een hoop te lerenquote:
Ja dat DSW altijd als eerste met de premie komt en zulksquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie het even niet, of bedoel je propaganda voor het huidige systeem? Of die voetnoot 4 van DSW?
Tsja, je moet wat he...quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat DSW altijd als eerste met de premie komt en zulks.
Ben het met je eens hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat he...
Van mij mogen ze heel die hoeren verzekeraars afschaffen en de WMO en zulks ook weer landelijk maken. Teveel verschillende regels, belangen en uitvoersystemen nu en het maakt het niet bepaald goedkoper. De marktwerking zorgt alleen maar voor kaalslag en winstname voor de verkeerde partijen.
Sorry, ben het af en toe een beetje beu
Loop in mijn werk ook net even te vaak tegen het probleem aan dat ik mensen nee moet verkopen die iets echt nodig hebben, dat een weldenkend mens kan bedenken dat dit de goedkoopste en beste oplossing is. En dat andere onnodige zaken wél vergoed worden... af en toe geen logica in te vinden
ik heb er al 3 opquote:
ik heb het 2 jaar gehad en kreeg toen 2 jaar later een brief dat ik alles mocht terug betalenquote:
Ik kreeg het vroeger wel en toen ik ging werken niet meer, maar was vergetn op te zeggen dus dat gedeelte moesti kook terug betalen, ook logisch natuurlijk wel maar ik had er gewoon echt niet aan gedachtquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb het 2 jaar gehad en kreeg toen 2 jaar later een brief dat ik alles mocht terug betalen
Goed ingeschat jongens!![]()
![]()
Maar goed, ben ook wel blij het niet nodig te hebben hoor, ik betaal graag voor wat ik gebruik en draag ook best graag mee aan het helpen van anderen, maar de regels zijn gewoon zo fucked up en onlogisch (en daarmee ook heel erg oneerlijk).
Nou ja, mijn irritatie is duidelijk denk ik
oh dat zal ik zo wel even vertellenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaantje, was jij nog bij je bedrijfsarts geweest om plannen en problemen op werk door te spreken?
Hahahaha, is goed!quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dat zal ik zo wel even vertellenik moet nu even snel laatste stuk voor youtube filmpje filmen zodat ik hem kan laten genereren en uploaden enzo want dat duurt wel 2 uur
255 ekkiesquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Gedeeltelijk kunstgebit mag je zelf betalen, maar volledig wordt wel vergoed.
da's voor de operatiequote:Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
255 ekkies![]()
en wat is nou het verschil tussen eigen bijdrage en eigen risico? Ik mag ff 55 euro af gaan tikken voor pijnstillers van na mijn operatie onder het mom van eigen bijdrage....waarom betaal ik bijna 115 euro per maand dan??
Ja, dat iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat Lin bedoeld dat de zorgpremies inkomensafhankelijk worden.
Met die 308 kun je je eigen risico redelijk compenseren toch denk ik?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:24 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben in Januari altijd al door dat kut eigen risico heen
en weet nu al dat ik het komend jaar niet kan betalen
ik krijg 308 euro tegemoetkoming, jeuj
Ja, maar dat wil ik eigenlijk nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met die 308 kun je je eigen risico redelijk compenseren toch denk ik?
Vette shitquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
Kut! En daarom moet ik dus geen schoenen webshops checken; want dan zie ik uiteindelijk toch altijd andere schoenen die ik gaaf vind; maar die ik heul niet nodig heb:
http://www.invito.com/product/287983/madden-girl/grijs/bootee/
Priem en schoenen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
Kut! En daarom moet ik dus geen schoenen webshops checken; want dan zie ik uiteindelijk toch altijd andere schoenen die ik gaaf vind; maar die ik heul niet nodig heb:
http://www.invito.com/product/287983/madden-girl/grijs/bootee/
Same here ook in januari al eigen risico opquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:24 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben in Januari altijd al door dat kut eigen risico heen
en weet nu al dat ik het komend jaar niet kan betalen
ik krijg 308 euro tegemoetkoming, jeuj
NEEN LELIJK DIT DAT ALLES ZEG HETquote:
ZE ZITTEN AL IN MIJN WINKELWAGENTJE DAFUQquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Lindytje het volgende:
PRIEM!!!!!!! Wat een afzichtelijke schoenen
Koop ze niet![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Diconnected het volgende:
Wat een hoerenschoenen Priem, niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik sluit mijn laptop maar af en ga poetsen; want anders ga ik echt falen....![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
POETSEN JIJ HOPHOPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik sluit mijn laptop maar af en ga poetsen; want anders ga ik echt falen....![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef Lindytje het volgende:
PRIEM![]()
Ik ga je slaan als je schoenen koopt!!!!!!!
Tof!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef Lindytje het volgende:
Moeten jullie eens kijken op http://bybeautybloggers.nl
Ik sta op de frontpage met mijn blog een maand lang
wie wat waar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:42 schreef Mirjam het volgende:
Meisjes jullie zouden volgend jaar echt mee moeten naar Haunted castle.
Zo vet
Heb jij donderdagavond al plannen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wie wat waar?
ik ga woensdag de ghost tour door amsterdam doen
Was gisteren in de Keukenhof in Lisse. Zulks een vet Halloween eventquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wie wat waar?
ik ga woensdag de ghost tour door amsterdam doen
Voglens mij niet, ik denk alleen dat ik wel kapot ben van halloween woensdag en moet donderdag gewoon werkenquote:
vet mirquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Was gisteren in de Keukenhof in Lisse. Zulks een vet Halloween event
Ik zou donderdagavond langs kunnen komen, maar als het te zwaar voor je is doen we gewoon een andere keer hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voglens mij niet, ik denk alleen dat ik wel kapot ben van halloween woensdag en moet donderdag gewoon werken
Als ik beetje fit ben is het okay ja?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou donderdagavond langs kunnen komen, maar als het te zwaar voor je is doen we gewoon een andere keer hoor!
Is prima, ik houd 'm gewoon vrij en als je te moe bent is het geen probleem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik beetje fit ben is het okay ja?Ik laat je nog wel ff weten dan
si!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Is prima, ik houd 'm gewoon vrij en als je te moe bent is het geen probleem.
Niet? ...Ohquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
si!
volgens mij gaan wij geen keiharde seks hebben dus als ik gewoon beetje moe ben kun je wel komen hoor, lekker bankhangen anyways, maar alleen als ik mega pijn heb ofzo is het wat bagger
"Hallon ik heb een pellet gefaald"quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toen had ik ook Vice gefaald
Nu ff bedenken hoe ik dat thuis ga melden
way to goquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toen had ik ook Vice gefaald
Nu ff bedenken hoe ik dat thuis ga melden
Nouja misschien wel dan als ik fit benquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet? ...Oh![]()
Prima, ik kan dus vermoedelijk ook met de auto komen dus veel sneller bij jou. Dan maakt het ook niet uit als ik wat minder lang kan blijven.
Die kreeg je bij je 3 voor 10 aankopen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef Sharana_LV het volgende:
HOE KOMEN JULLIE AAN SEPHORA KORTINGSBONNEN
oh le fu, dit jaar niet geweest!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Die kreeg je bij je 3 voor 10 aankopen.
En dan laat je hem zien en is het van 'look at all the pwettiesquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zijn reactie dan iets van 'Alweer??!?!!!???!'
Of zo
gewoon zeggen dat hij niet nieuw is maar dat je hem al had, ze zien t verschil toch nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zijn reactie dan iets van 'Alweer??!?!!!???!'
Of zo
Zonder bon was ie 38.93 want er ging al standaard een of andere korting af? Ik vond het wel meevallen qua prijs iigquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh le fu, dit jaar niet geweest!
Sephora heeft standaard 15% korting op UD en Too Faced.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonder bon was ie 38.93 want er ging al standaard een of andere korting af? Ik vond het wel meevallen qua prijs iig
Random music op m'n foobarquote:
Dit is wel mijn beste optie iddquote:
Dus als ik em dinsdag of woensdag haal issie maar 33quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonder bon was ie 38.93 want er ging al standaard een of andere korting af? Ik vond het wel meevallen qua prijs iig
IK HEB EM VOOR 53quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah vandaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sephora heeft standaard 15% korting op UD en Too Faced.
Ik troost mij met de gedachte dat het me uiteindelijk evenveel gekost zou hebben.quote:
Ik voor 56quote:
Op dit soort momenten ben ik blij met een Sephora in de stad ja. Ook hebben ze bijna niksquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik troost mij met de gedachte dat het me uiteindelijk evenveel gekost zou hebben.
voor wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Diconnected het volgende:
Hmmm durf ik het aan om concertkaartjes te kopen voor 21 november? Want er is een kans dat ik dan misschien wordt geopereerd. Maar kan ook niet zo zijn... Aargh
VERTEL MOAR! over die leuke vent danquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Diconnected het volgende:
Kan trouwens ook met annuleringsverzekering doen zie ikHmz. Kan ik wel leuke meneer meevragen
mwhehequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VERTEL MOAR! over die leuke vent dan
PICSquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mwhehe
naja oud schoolgenoot, kwam hem laatst tegen bij feestje van goede vriend van me, en sindsdien veel praten en gezellig enzo, alleen hebben we nog niet kunnen afspreken omdat ik eerst vrij druk was en hij 1,5 week ziekdusja hopelijk vd week afspreken
Batsen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mwhehe
naja oud schoolgenoot, kwam hem laatst tegen bij feestje van goede vriend van me, en sindsdien veel praten en gezellig enzo, alleen hebben we nog niet kunnen afspreken omdat ik eerst vrij druk was en hij 1,5 week ziekdusja hopelijk vd week afspreken
Owjah kijk euh... tjah... wat zal ik zeggen... Ik heb hem wel nog met het idee van: Ja ik ga weer serieus bloggen; maar euh.. tjah... nog niet gelukt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
PRIEM WAAROM BLOG JIJ NIET MEER
ik zit iedereens blog bij te lezen maar je post niet eens
Goeden reden, slotje op discussiequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah kijk euh... tjah... wat zal ik zeggen... Ik heb hem wel nog met het idee van: Ja ik ga weer serieus bloggen; maar euh.. tjah... nog niet gelukt?
Faalbloggerfaalalles
Begrip; ik voel hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goeden reden, slotje op discussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PICS
C.V.
WAT DOEN ZIJN OUDERS
EERST DOOR DE KEURING VERDOMME!
Hope soquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
OH FUCK, ik zou nog een update voor kip typen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
I`m not weird. I`m limited edition.
housequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[spoiler]http://evavertelt.files.w(...)-its-never-lupus.jpg[/img]
sorry
ik zal even ons intake formulier voor change aanpassen en naar je opsturen, kun je dat eerst invullen bij elke potentiele kandidaad dan keuren wij eerst wel ff. Het zijn maar 3 a4tjes dus moet goedkomen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij studeert nog, geen idee wat z'n moeder doet
[..]
Hope somaar hij woont nog thuis dus word lastig
Ik zal met smart wachtenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal even ons intake formulier voor change aanpassen en naar je opsturen, kun je dat eerst invullen bij elke potentiele kandidaad dan keuren wij eerst wel ff. Het zijn maar 3 a4tjes dus moet goedkomen!
Aaaw. Heeft dat beestje al een uur gewacht en dan kan hij nog niet naar buiten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl cif is niet te bereikenEn ik kan dus niet naar buiten want cif heeft de huissleutel mee
![]()
Samson zit nu heel zielig bij de deur....![]()
hebben jullie maar 1 sleutel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:02 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl cif is niet te bereikenEn ik kan dus niet naar buiten want cif heeft de huissleutel mee
![]()
Samson zit nu heel zielig bij de deur....![]()
Ik heb normaal ook 1 maar die ben ik een paar weken geleden in België vergeten bij mijn oudersquote:
In tuin doet ie niet. En hij heeft zijn standaard plekje; achter te wijk; dus daar zal ie dan naartoe lopen.. Maar cif belde net terug dat ie onderweg is gelukkigquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Raam open en samson er ff doorheen tillen? Uitlaten in de straat met zicht op raam? Of laten kakken in je achtertuin
Whut? Dat is wel apart idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hij doet het weer
Ik typte dus
Cif komt thuis met nieuws dat goeie vrienden van ons al een paar maand zwanger zijn. Zij is mijn tennispartner en hij is 1 van de beste vrienden van cif.... En cif kreeg het dus via iemand anders te horen.... Dit is best weird![]()
Ok, dat is echt heel raarquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hij doet het weer
Ik typte dus
Cif komt thuis met nieuws dat goeie vrienden van ons al een paar maand zwanger zijn. Zij is mijn tennispartner en hij is 1 van de beste vrienden van cif.... En cif kreeg het dus via iemand anders te horen.... Dit is best weird![]()
Dat is wel apart jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hij doet het weer
Ik typte dus
een kaartje sturen dat je van die en die hebt gehoord dat ze zwanger zijn en dat je ze hartelijk wil feliciteren en keiblij bent voor zequote:Op zondag 28 oktober 2012 17:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Mag niet appen van cif want hij heeft zoiets van: zij moeten maar iets laten weten als zij willen dat we het weten...
En heb ze ook al paar maand niet meer gezien/gesproken; maar dat gebeurt wel vaker; maar zoiets lijkt me toch belangrijk zat om 'even' te melden ofzo
Ik zou ook niet appen denk ik.. Zou wel benieuwd zijn hoe lang het duurt voordat ze dan uitzich zelf wat tegen je vertellenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Mag niet appen van cif want hij heeft zoiets van: zij moeten maar iets laten weten als zij willen dat we het weten...
En heb ze ook al paar maand niet meer gezien/gesproken; maar dat gebeurt wel vaker; maar zoiets lijkt me toch belangrijk zat om 'even' te melden ofzo
OMG THAT'S ITquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:51 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat het komt omdat je aids hebt priem, nu komt er een baby dus blijven ze ver uit de buurt
Ja jeetje als je dat niet snapt dat ze het daarom doen, dat is toch logisch!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG THAT'S IT
Voor eeuwig verbannen van normal life door mijn aids![]()
*gaat wiegen*
Net hiv reclame op tvquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja jeetje als je dat niet snapt dat ze het daarom doen, dat is toch logisch!
ja die victoria, omg wat een mamma's kindjequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
antm aan het kijken... Wordt dit nu serieus elke serie erger en erger? Damn die overdrevenheid
Ja, maar je zit nu wel bij de aidsclub en dat is velen malen toffer!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG THAT'S IT
Voor eeuwig verbannen van normal life door mijn aids![]()
*gaat wiegen*
Er zijn er zoveel waar ik me momenteel aan ergerquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja die victoria, omg wat een mamma's kindje
Waar ben je danquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar je zit nu wel bij de aidsclub en dat is velen malen toffer!
Zal ik je ter troost even een pic whatsappen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waar ben je danIk mis mijn tetter-pillowww
Doe esquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Zal ik je ter troost even een pic whatsappen?
Wacht eens, das niet het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel waar ik me momenteel aan erger![]()
Daymmmm....
Maar die bubbel walk shoot is wel giga grappigpeheheh... VAL NOU
Ken de namen nog niet... Maar ik vraag me uberhaupt af of ik hier wel íemand leuk vindquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wacht eens, das niet het nieuwe seizoen.
Je hebt victoria nog niet gezien in het nieuwe seizoen, das echt hilarisch
Dat mens.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wacht eens, das niet het nieuwe seizoen.
Je hebt victoria nog niet gezien in het nieuwe seizoen, das echt hilarisch
Volgens mij hebben jullie het nummer van de shoarmaboer op speeddial toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hongerrrrrrr !! Cif zou koken; maar die ligt te pitten op de bank...
Kan ik wel weer gaan koken; maar heb de hele dag al zitten poetsen en wil eik gewoon bankhangen atm...
BESTELLEN!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
Kan ik wel weer gaan koken; maar heb de hele dag al zitten poetsen en wil eik gewoon bankhangen atm...
Cif wakker schuppenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe was het?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:54 schreef Dwyn het volgende:
Zo, ben weer onderweg naar huis vanaf disney.
Deed ik; maar toen gromde hij dat ie geen honger had en of ik niet iets kon opwarmenquote:
Was eerste keer dat je er naartoe was geweest?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heel erg koud en druk, maar wel heel mooi!
Wel. AH heeft een euro korting erop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef Diconnected het volgende:
Hmz wel of niet B&J halen bij de supermarkt
De volgende keren ook hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was eerste keer dat je er naartoe was geweest?Dan is het wel leuk
hier was het de c1000, maar zul je zien dat het uitverkocht isquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel. AH heeft een euro korting erop.
Vind ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
De volgende keren ook hoor
Net terug van de Eftelingen nu lekker onder een warme douche, daarna eten op de bank onder een deken en SYTYCD kijken
Oehhhh zeer goeien ideequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef Debsterr het volgende:
Misschien vraag ik de Vice pelletw el aan oma voor m'n verjaardag.
Faalpaartquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
In je game iemand vanaf je paard willen neerschieten, paard gooit hoofd omhoog, schiet eigen paard door zijn kop![]()
Ik kijk nu cycle 2, daar zitten ook flink matigen wijven in. En net was er een vechtpartij. Vechtende vrouwenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat had ik aan tijdens het strijken.
Ik ben er 15 jaar geleden geweest, maar dat kan ik me dus niet echt herinneren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was eerste keer dat je er naartoe was geweest?Dan is het wel leuk
Oh jah dan is er wel al veel veranderdquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben er 15 jaar geleden geweest, maar dat kan ik me dus niet echt herinneren.
Ja, was leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh jah dan is er wel al veel veranderdLeuk
Welke?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Eindelijk weer nagellak op.
En hij is prettyyy.
Nieuw Hema lakje. Scattered holo!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke?
Hoe lang was je nakend dan, dat je zegt 'eindelijk'?
wait, what? hema holo's?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nieuw Hema lakje. Scattered holo!
Nummertje 826. Volgens m'n zus lijkt hij op OPI DS Exravagance.
En twee weken met alleen af en toe base coat.
Pic! Nu!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nieuw Hema lakje. Scattered holo!
Nummertje 826. Volgens m'n zus lijkt hij op OPI DS Exravagance.
En twee weken met alleen af en toe base coat.
*huilt*quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg ik nu nooit op de foto man. Het is veel te donker!
Clean up dan, dan onder een spotje en hoppa fotoquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bovendien moet ik nog clean up doen dus het ziet er echt niet uit.
Een halve bak B&J??quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:37 schreef Diconnected het volgende:
Omnomnom lekker B&J opheb na de helft op te hebben gegeten de rest in de vriezer gedaan anders ben ik misselijk
nice!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://mamzellekitkat.ove(...)-hema-111770030.html
Hier, een swatch.
Ik kijk straks nog wel even voor elkaar krijg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Clean up dan, dan onder een spotje en hoppa foto
Nope...da's een poging tot holo...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hier, een swatch.
Zo herkenbaar! En toen ging daarna een nagel afbreken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Haat aan nagels kort vijlen, kutwerk, duurt lang
quote:
Toen ik hem net had gekocht kon ik ook serieus geen een swatch vinden.quote:
Die is mooi!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hier, een swatch.
Deze is veel donkerder en roder, vind ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hij lijkt een beetje op die Teeez roze holo
Ja! Nu je het zegtquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Als ik straks toch bezig ben zet ik meteen wel even de twee potjes naast elkaar op de foto.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb 1 Helmer la vol met Catrice en Essence dus van mij zul je niks horenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! Nu je het zegt
En hallo!! Budget nagellak Queen hierzo hoor!Ben gek op Catrice, kan me niet schelen wat ze zeggen
Catrice lakjes zijn ook gewoon heel fijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! Nu je het zegt
En hallo!! Budget nagellak Queen hierzo hoor!Ben gek op Catrice, kan me niet schelen wat ze zeggen
Dat heb ik echt nog nooit gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Vreemde gewaarwording...ik doe net de Essence Better than gel nails Top sealer op. Mijn nagels worden keikoud jonguh!!
Ik snap het nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Worden wij (ik meen SQ) gequote in dit topic, of hebben ze de matigen spelling in meer topics?
Pagina waar het topic over gaat is al verwijderd. Jammer, klonk vermakelijk
Check de Fok Forum Oncyclopedia
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:16 schreef slangpie het volgende:
HET IS HONT, EN KAD, EN PATAT! GR GR
wie was dat ?
ik ga wel meeequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:19 schreef Mirjam het volgende:
Maiden, echt, ga volgens jaar aub mee naar Haunted Castle
Het is zo vet, we kunnen ons desnoods als groep opgeven als Scare actors, hele dag mensen de stuipen op het lijf jagen![]()
Kiek dit is wat ik er zag
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind het alleen zo jammer dat de meeste Catrice lakjes bij mij maar zo kort blijven zittenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Catrice lakjes zijn ook gewoon heel fijn
dat doen ze in wel meer topics, klaagbaak en zulksquote:
je trok je bank open??? Hoe? (hehehe, hoequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Mss het volgende:
Ik trek mijn bank open en meteen honderd miljoen miljard zilvervisjes. Echt goor!
Wat, zijn wij niet uniek?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doen ze in wel meer topics, klaagbaak en zulks
Ik heb een slaapbank, en het onderstel is hol dus ook opbergruimte. Mijn winterdekbed lag daar en daar vond ik het wel weer tijd voor worden. Maar echt een stuk of 3 zilvervisjes. Heb er in de badkamer ook last van, maar ook wel in de bank dus. Ze zitten vooral in donkere ruimtes. Ik zit op de begane grond, en er zit een luik in de vloer naar een soort kruipruimte. Ik denk dat ze daaruit komen. Mijn huisgenoten hebben er ook last van.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je trok je bank open??? Hoe? (hehehe, hoe)
Zilvervisjes zitten hier alleen in de kieren van de wc-vloer eigenlijk en bij de kruipruimte, daar boeien ze me niet. Wat doen ze in je bank jonguh?
EN IK DACHT DAT WIJ ZO ORGINEEL WARENquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, wordt is veel topics gebruikt
Soberzo niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN IK DACHT DAT WIJ ZO ORGINEEL WAREN![]()
![]()
Gratis huisdierenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een slaapbank, en het onderstel is hol dus ook opbergruimte. Mijn winterdekbed lag daar en daar vond ik het wel weer tijd voor worden. Maar echt een stuk of 3 zilvervisjes. Heb er in de badkamer ook last van, maar ook wel in de bank dus. Ze zitten vooral in donkere ruimtes. Ik zit op de begane grond, en er zit een luik in de vloer naar een soort kruipruimte. Ik denk dat ze daaruit komen. Mijn huisgenoten hebben er ook last van.
Je kunt er wel vanaf komen maar dan moet je dus je hele kamer afgassen.
HOAX!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN IK DACHT DAT WIJ ZO ORGINEEL WAREN![]()
![]()
Kut zeg..quote:
Zilvervisjesquote:
Ik heb ze nog nooit gezien in een huis waar ik woon.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zilvervisjes
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien? Trek je deurmat (in benedenwoning) maar eens omhoog of trek een plint van de muur, daar zitten ze(of in je bank dus
)
[ afbeelding ]
ach ja, ze doen niks ernstigs, het voelt alleen vies vind ik. Kun je niet je winterdekbed in zo'n vacuümzak doen die je met de stofzuiger leeg zuigt ofzo, dan weet je zeker dat het ook niet muf of bezilvervist wordtquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een slaapbank, en het onderstel is hol dus ook opbergruimte. Mijn winterdekbed lag daar en daar vond ik het wel weer tijd voor worden. Maar echt een stuk of 3 zilvervisjes. Heb er in de badkamer ook last van, maar ook wel in de bank dus. Ze zitten vooral in donkere ruimtes. Ik zit op de begane grond, en er zit een luik in de vloer naar een soort kruipruimte. Ik denk dat ze daaruit komen. Mijn huisgenoten hebben er ook last van.
Je kunt er wel vanaf komen maar dan moet je dus je hele kamer afgassen.
jij moet volgens mij vaker in ONZ en KLB komen meiskequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg..
En goeden en matigen, is dat wel van ons?
en GENIET!
o nee dat is van de Oostappen groep
* BBQ-kip snel opslaan als doetquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moets hier om lachen![]()
[ afbeelding ]
Opgegroeid in huis uit 1880, daarna huis uit 1980, nu huis uit jaren 50. Nooit gezienquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuwbouwwoning, heb ze hier nog niet gezien
Ik zie nu een muizenval met een blokje kaas voor me met een zilvervisje dat eraan aan het snuffelen isquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zo'n val in de badkamer voor die visjes
Ik had mijn dekbed in een grote plastic zak dus daar zijn niet van die aidsbeestjes bijgekomen, maar in mijn bank zitten er dus wel wat. Die die ik zag heb ik kepot gemaakt, maar je weet natuurlijk niet hoeveel er nog onder zitten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach ja, ze doen niks ernstigs, het voelt alleen vies vind ik. Kun je niet je winterdekbed in zo'n vacuümzak doen die je met de stofzuiger leeg zuigt ofzo, dan weet je zeker dat het ook niet muf of bezilvervist wordt
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij moet volgens mij vaker in ONZ en KLB komen meiske
rans Fred!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien in een huis waar ik woon.
Wel op m'n stage. En bij Fred. Op de 3e verdieping
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie nu een muizenval met een blokje kaas voor me met een zilvervisje dat eraan aan het snuffelen is
genaamd bad?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zo'n val in de badkamer voor die visjes
huis uit 1880quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Opgegroeid in huis uit 1880, daarna huis uit 1980, nu huis uit jaren 50. Nooit gezien
Nee, dat ding heet echt 'Zilvervisjesval'quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
genaamd bad?
Hier in het "dit wordt ooit een echt toilet" staat een emmer onder een lekkend wastafelkraantje en daar vallen die dombo's ook af en toe in
vriendelijk vragen of ze weg gaan, dat helpt vaak heel goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had mijn dekbed in een grote plastic zak dus daar zijn niet van die aidsbeestjes bijgekomen, maar in mijn bank zitten er dus wel wat. Die die ik zag heb ik kepot gemaakt, maar je weet natuurlijk niet hoeveel er nog onder zitten.
Ja, inclusief mega grote voordeur en glas in lood ramenquote:
Je hebt aidsquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vanmiddag bij een vriendin gegeten, was lekker en gezellig, maar ik ben me nu een partij ziek![]()
Schijten en kotsen, holadiejee![]()
Zalm op?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vanmiddag bij een vriendin gegeten, was lekker en gezellig, maar ik ben me nu een partij ziek![]()
oh, dat is echt zuurquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Moet je Masja's soep voor zieke mensen nemenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
gaaaaaf!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, inclusief mega grote voordeur en glas in lood ramen.
Mijn ouders wonen echt in een schitterend huis
wat zit er in, knoflook?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je Masja's soep voor zieke mensen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |