je hebt wel je sychronisatie aangevinkt op 'gebruiken als harde schijf' op je mobiel neem ik aan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:09 schreef SunTzu het volgende:
Windows 8 laat mij niet toe om mijn Samsung Galaxy S3 te gebruiken als externe hardeschijf.
Er word geen map geopend of niets.
edit: HTC Desire werkt ook niet, dus het ligt aan Windows 8.
Jep, ik heb wel een RTM versie nog. Anders ga ik zo maar even de goede versie downloaden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je hebt wel je sychronisatie aangevinkt op 'gebruiken als harde schijf' op je mobiel neem ik aan?
het lijkt mij onwaarschijnlijk de de map zelf is komen te vervallenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Dat startmenu is er nu juist niet meer..
omdat het de nieuwe look van MS is..?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef Copthorne het volgende:
Dat Microsoft de tablet markt wil veroveren, in Nederland voor 72% in handen van Apple, snap ik. Maar waarom is die nieuwe gebruikersinterface er ook voor de pc?
Release to manufacturequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:32 schreef SunTzu het volgende:
Ik lees op verscheidene reacties online dat RTM hetzelfde is als de retail versie. Iemand die dit kan bevestigen?
Tuurlijk, ze willen het wiel opnieuw uitvinden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het de nieuwe look van MS is..?
ik ben er nog niet van overtuigd (iig niet voor desktop gebruik, voor andere zaken zal het vast goed werken)
Ik heb sinds vrijdag Windows 8 Pro en ik gebruik de metro interface bijna alleen maar eigenlijk. Lekker overzichtelijk en ik vind het wel fijn dat ik bijvoorbeeld bij internetten het volledige scherm tot m'n beschikking hebquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze willen het wiel opnieuw uitvinden.
Maar ik denk dat het toch beter was geweest als ze die nieuwe gebruikersinterface alleen voor tablets hadden uitgebracht. Dan hadden ze zich bij de pc versie van Windows 8 kunnen richten op verbeteringen waar we echt iets aan hebben.
Iemand?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Ik heb nu W8 erop gezet probleem is alleen dat mijn wifi het niet doet en mijn zwart blijft zwart. Ik kan het scherm alleen zien als ik in veilige modus zit en als ik mijn laptop heb aangesloten aan mijn tv.
Kan iemand mij helpen?
(Drivers heb ik al geïnstalleerd. Als ik de goeie heb.)
heb je een klein scherm toevallig?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik heb sinds vrijdag Windows 8 Pro en ik gebruik de metro interface bijna alleen maar eigenlijk. Lekker overzichtelijk en ik vind het wel fijn dat ik bijvoorbeeld bij internetten het volledige scherm tot m'n beschikking heb
Nee, gewoon 15.6 inch en FOK! is bij mij gewoon dezelfde grootte als het in Windows 7 was. Ik gebruik wel Chrome ipv IE10.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je een klein scherm toevallig?
aangezien geen enkele website echt voor breedbeeld geoptimaliseerd is (en het alleen maar meer "hoe smaller hoe beter" wordt) is fullscreen internetten echt een ramp..
ik zit nu op fok fp op een 40" tv met IE10.. en >50% van het beeld is blanco
De retail versie is iets meer up-to-date, maar de RTM versie kan je ook gewoon updaten zodat het hetzelfde is als de retail versie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:32 schreef SunTzu het volgende:
Ik lees op verscheidene reacties online dat RTM hetzelfde is als de retail versie. Iemand die dit kan bevestigen?
desktop ook niet. Hoewel ik het meest op de oude desktop vertoef. Voor telegraaf en mail e.d werkt het overigens prima.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:15 schreef mschol het volgende:
mijn gok was best aardig: op m'n mediacenter vind ik de hele metro interface niet al te storend...
meh, ik blijf erbij: voor normaal desktop gebruik zit die interface teveel in de weg..quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
desktop ook niet. Hoewel ik het meest op de oude desktop vertoef. Voor telegraaf en mail e.d werkt het overigens prima.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:58 schreef mschol het volgende:
upgrade kopen voor ¤14,99 indien er in de actie periode een pc met windows 7 is aangeschaft:
https://windowsupgradeoffer.com/nl-NLThanks! Was helemaal vergeten dat ik dus die code nog had. Anders had ik 30 euro betaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb nu windows 8 geinstalleerd. Werkt tot nu toe prima maar mijn vraag: Ik heb nergens de keueze gehad om de install op disk te branden/usb stick te zetten. Kan dat alsnog?
Bij die upgrade krijg je op een gegeven moment drie mogelijkheden:quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:57 schreef egelhond het volgende:
[..]
Thanks! Was helemaal vergeten dat ik dus die code nog had. Anders had ik 30 euro betaald
Maar ik heb nu windows 8 geinstalleerd. Werkt tot nu toe prima maar mijn vraag: Ik heb nergens de keueze gehad om de install op disk te branden/usb stick te zetten. Kan dat alsnog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |