Shiiieeeeeeeeet..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bram Moszkowicz uit ambt gezet
Advocaat Bram Moszkowicz mag zijn beroep niet meer uitoefenen. De Raad van Discipline heeft hem dinsdag strenger gestraft dan de de Orde van Advocaten had geëist, meldt De Telegraaf. De orde was een zaak tegen Moszkowicz begonnen omdat hij de belangen van de advocatuur zou schenden door grote contante betalingen aan te nemen.
Moszkowicz heeft de integriteit van de advocatuur schade toegebracht, oordeelt de raad. Ook zou meermalen zijn gebleken dat hij de klachten niet serieus neemt. De raad vreest dat er geen verbetering optreedt omdat hij geen blijk zou geven van inzicht in zijn problemen. De betalingen kwamen aan het licht door een artikel in NRC Handelsblad. Daarin stond dat de Belastingdienst vanwege de betalingen onenigheid met Moszkowicz had.
De advocatenorde stelde een onderzoek in en besloot uiteindelijk een tuchtzaak aan te spannen. De orde zag geen omstandigheden die de grote contante betalingen rechtvaardigden. De advocaat had volgens de orde over de betalingen moeten overleggen.
[ afbeelding ]
Wat de. Abject en infaam
.
Typisch weer dat de volgende zin "look mami i got the X if you into takin' drugs" isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
You can find me in da club with a bottle full of bub
Niet eens bij nagedachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Typisch weer dat de volgende zin "look mami i got the X if you into takin' drugs" is.
sean penn I am sam, full retard. Went home empty handedquote:
Froukje de Both zoekt ook een man las ik vandaag.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
En voor dWc: Caroline Tensen na elf jaar weer vrijgezel
Die was vroeger wel hendig sjiekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
Froukje de Both zoekt ook een man las ik vandaag.
Gefeliciflapsdroelloed, maar niet achter het stuur he.quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Die Hitman en Assassins Creed kleding collectie is nog best cool.
Ben ik nu een supernerd?
Ik ben er trots opquote:
mocht je willenquote:
Dat zegt ze toch.quote:
Godverdomme jouw UIquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:13 schreef RickoKun het volgende:
Chocolatebear is eigenlijk een van die strippers van Dancingbear
En was het fijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heeeyy bby gwn lkkr geak tOwg xD xD
Zou d'r wel doen anders, vroegâh in Het Spijt Mequote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
En voor dWc: Caroline Tensen na elf jaar weer vrijgezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |