SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Hoi"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
TR gemacht.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
Graziano Pelle![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lucky Ajax wel weer, wedstrijd was eenrichtingsverkeer.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef ThaTim het volgende:
Lucky Ajax wel weer, wedstrijd was eenrichtingsverkeer.Hou toch op man.
Ik heb er net zo één geïncasseerdFuck
Deathlift or Die.![]()
Hebbie wedstrijd wel gezien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Hou toch op man.
[ afbeelding ]
Ik heb er net zo één geïncasseerdFuck
Tevens, ouch.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik hoorde zelfs van Feyenoorders dat Ajax beter was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hebbie wedstrijd wel gezien?
Tevens, ouch.
Deathlift or Die.![]()
Man, Ajax heeft anderhalf kans gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs van Feyenoorders dat Ajax beter was..
Neuh vas, heb genoten. Was een prachtige wedstrijdquote:.
toch eigen goal luiz?quote:
even streampje pakkenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja maar gruwelijk hard ingeschoten door RVP, tegen de paal en via het lichaam van Luiz ging hij er in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
toch eigen goal luiz?
even streampje pakkenDeathlift or Die.![]()
nice nice, buttner speelt niet neem ik aan?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
JAJAJAJA DOET IE TOCH WEER GOE D
Suarez
Die Moyes (trainer van Everton) zeikt al de hele week dat Suarez zich alleen maar laat vallen. Suarez scoort, rent 50 meter naar de Everton bank en doet dit![]()
Jawel, je keek.![]()
Haha ja mooie actie van Suarez
Maar ook echt fascinerend naar loopacties te kijken van RVP, hij loopt zich zo goed vrij he.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
En laatste minuut onterecht een goal afgekeurdquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef jna het volgende:
Suarez
Die Moyes (trainer van Everton) zeikt al de hele week dat Suarez zich alleen maar laat vallen. Suarez scoort, rent 50 meter naar de Everton bank en doet dit![]()
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Ik kan niks zien omdat ik voor morgen nog van alles moet afmaken voor de studie. Net op 1 van de mooiste supersundays van het jaar
Jawel, je keek.![]()
Zwak van de Gea, maar zeer mooie vrije trap Mata
RVP die altijd in belangrijke wedstrijden scoort
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hij zag de bal niet door die muur van 8 man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:47 schreef ThaTim het volgende:
Zwak van de Gea, maar zeer mooie vrije trap MataDeathlift or Die.![]()
Bal in zijn hoek moet ie altijd hebben. Hij stapt fout in eerste instantie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij zag de bal niet door die muur van 8 man.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ok 2e helft ga ik kijken. Fuck itquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
Jna dit is echt een geweldige wedstrijd zegje mist wat
Jawel, je keek.![]()
Ja heb ik bij m'n ouders ook wel mangquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
Geen stream trouwens. sport1#upperclass
Gea?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:47 schreef ThaTim het volgende:
Zwak van de Gea, maar zeer mooie vrije trap MataKlinkt als iemands moeder.
![]()
Ik ben al master van mezelf, die titel heb ik niet nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben al master van mezelf, die titel heb ik niet nodig
Lol nice. Jij had toch een tijd geleden al gepost dat je klaar was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja klopt, dat was de bachelorquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nice. Jij had toch een tijd geleden al gepost dat je klaar was??Jawel, je keek.![]()
siiiickquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
M'n eten is pas KULAAAAAR.
[ afbeelding ]
ik wil ookI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ziet eruit als een vers uitgerukte drielingfoetus op een kransje van sla met wat vruchtwater eroverheen gegotenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing![]()
Kænkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ziet eruit als een vers uitgerukte drielingfoetus op een kransje van sla met wat vruchtwater eroverheen gegoten![]()
![]()
.
![]()
Breng pastei voor me. Een hoek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing
Jawel, je keek.![]()
jahquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Etha moet niet zeuren ajax heeft zjwien gehadI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
jesquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat hebben ze gehad??quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef ThaTim het volgende:
Etha moet niet zeuren ajax heeft zjwien gehad![]()
![]()
Please really?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef JackieBrown het volgende:
Die Pelle zonder shirtI ain't even mad
Etha nu welVel over been.
Deathlift or Die.![]()
zjwien zjwein gelukquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou het vel van z'n derde been Pelle![]()
![]()
Met je paarse pillen, junk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing![]()
Kleurenblinde debiel, ze zijn felroodquote:. Davitamon Compleet weerstand, daar zou jij het ook bij moeten houden
.
![]()
Dat nodig hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleurenblinde debiel, ze zijn felrood. Davitamon Compleet weerstand, daar zou jij het ook bij moeten houden
.
De enige pillen die ik slik zijn de pil en ehm.. juist.
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat nodig hebbenDe enige pillen die ik slik zijn de pil en ehm.. juist.
dat verklaart het
Deathlift or Die.![]()
Weet je wat jij nodig hebt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat nodig hebbenDe enige pillen die ik slik zijn de pil en ehm.. juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt?Moet wel goed komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
THIS JUST IN. Video van Sinji @ restaurant:
Rofl @ enthousiaste asian die steeds 'worldstarhiphop' roept in deze vid:![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door krioro op 28-10-2012 20:17:04 ]full stops and exclamation marks![]()
Ook even zichzelf filmen: "WOOOOHSTAHHIPHAP!"quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef krioro het volgende:
THIS JUST IN. Video van Sinji @ restaurant:
Rofl @ enthousiaste asian die steeds 'worldstarhiphop' roept in deze vid:
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Is zodat ie even z'n halloweenoutfit kan showen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ook even zichzelf filmen: "WOOOOHSTAHHIPHAP!"
Asian verkleed als asian!
full stops and exclamation marks![]()
Will Smith Freestyles On Stage While Doug E. Fresh Beat Boxes!
http://www.worldstarhipho(...)wshhh1aveYb6ie11asz5
Gewoon 4 min lang.
![]()
Will Smith per definitiequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 4 min lang.
Deathlift or Die.![]()
Fresh x 2quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 4 min lang.
!
full stops and exclamation marks![]()
WatThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
kus mn vastus medialisquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
CB ik zag weer een eigen naamtopic, wnneer show je ddie spillepootjes eens?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo heb ik m'n chicks het liefst.
[ afbeelding ]
yuk![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is pas yuk.
[ afbeelding ]dat meisje, accurate face is accurate
![]()
Je chick zien koken in jouw shirtquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo heb ik m'n chicks het liefst.
[ afbeelding ]
Of zo.
[ afbeelding ]
Of natuurlijk zo.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Bram Moszkowicz uit ambt gezet
Advocaat Bram Moszkowicz mag zijn beroep niet meer uitoefenen. De Raad van Discipline heeft hem dinsdag strenger gestraft dan de de Orde van Advocaten had geëist, meldt De Telegraaf. De orde was een zaak tegen Moszkowicz begonnen omdat hij de belangen van de advocatuur zou schenden door grote contante betalingen aan te nemen.
Moszkowicz heeft de integriteit van de advocatuur schade toegebracht, oordeelt de raad. Ook zou meermalen zijn gebleken dat hij de klachten niet serieus neemt. De raad vreest dat er geen verbetering optreedt omdat hij geen blijk zou geven van inzicht in zijn problemen. De betalingen kwamen aan het licht door een artikel in NRC Handelsblad. Daarin stond dat de Belastingdienst vanwege de betalingen onenigheid met Moszkowicz had.
De advocatenorde stelde een onderzoek in en besloot uiteindelijk een tuchtzaak aan te spannen. De orde zag geen omstandigheden die de grote contante betalingen rechtvaardigden. De advocaat had volgens de orde over de betalingen moeten overleggen.
Wat de. Abject en infaam
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: