het is zo ver ik kan zien een Fox en qua merk er zijn zo veel verschillende fabrikantenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Merk en type zou ook wel handig zijn om te vermelden.
^^ Klopt. Gezien wat dit nodig heeft, is het maar de vraag of dat het geld (en de moeite) nog waard zou zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Oei gaat dus serieus veel geld en tijd inzitten om hem goed te krijgen. Alleen iets voor degene met veel tijd en zin en eigen plek. Een ligplaats onder ¤1000 per jaar ga je echt niet redden en bij de meeste jachthavens zijnze niet blij met klussers.
Dat zou goed kunnen maar ook dat weet ik niet. Ik denk dat overal wel een gratis ligplaats is te vinden en ook is op de meeste plekken voor anker gaan gratis. Als je een hogedrukspuit over de boot haalt en het interieur schoonmaakt kan je de boot misschien wel als grachtenbootje verkopen een paar honderd euro.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Klopt. Gezien wat dit nodig heeft, is het maar de vraag of dat het geld (en de moeite) nog waard zou zijn.
Ligt er niet voor 1-2000 euro lood in de kiel? Dan kom je er vast sneller vanaf
Was het maar zo joh, had ik ergens een gratis ligplek gehad of een goedkope plek bij een boer om te stallen en op te knappen dan had ik het wel gedaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:16 schreef _X het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen maar ook dat weet ik niet. Ik denk dat overal wel een gratis ligplaats is te vinden en ook is op de meeste plekken voor anker gaan gratis. Als je een hogedrukspuit over de boot haalt en het interieur schoonmaakt kan je de boot misschien wel als grachtenbootje verkopen een paar honderd euro.
beetje onhandig met een mast in al die grachten met brugjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:16 schreef _X het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen maar ook dat weet ik niet. Ik denk dat overal wel een gratis ligplaats is te vinden en ook is op de meeste plekken voor anker gaan gratis. Als je een hogedrukspuit over de boot haalt en het interieur schoonmaakt kan je de boot misschien wel als grachtenbootje verkopen een paar honderd euro.
Dan moet je eerst weten wat voor boot je hebt en zodoende de redt van de maten zoals diepgang.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:16 schreef _X het volgende:
[..]
Tof. Heb je er ruimte voor?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef rijnooit het volgende:
Jaaaa interesse...
Berichtje is gestuurd
Ja, nog even en TS moet zich verdedigen dat hij een gratis boot aanbiedt he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dan moet je eerst weten wat voor boot je hebt en zodoende de redt van de maten zoals diepgang.
Gratis ligplaatsen zijn vrijwel nergens verkrijgbaar en voor anker mag je ook niet overal en al helemaal voor lange tijd. En dan nog hier gaat zoveel geld inzitten dat je beter een boot kan kopen waar je niks aan hoeft te doen. Of je moet wel erg handig en veel vrije tijd hebben.
Gratis boot aanbieden is prima. Er heel luchtig over doen dat het makkelijk op te knappen is en een ligplaats goedkoop en makkelijk te verkrijgen is niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof. Heb je er ruimte voor?
[..]
Ja, nog even en TS moet zich verdedigen dat hij een gratis boot aanbiedt he?
Er zijn genoeg mensen die niet in de randstad wonen en wel plek hebben om de boot te herbergen.
Alleen is het aangebodene niet in een dag weg. Je moet het maar tegenkomen en interesse hebben.
Je bent m.i. ook niet helemaal jofel als je denkt een zeilboot van 9 meter met zware onderhoudsachterstand voor een appel en een ei te kunnen opknappen, of dat je deze zomaar ergens kunt stallen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Gratis boot aanbieden is prima. Er heel luchtig over doen dat het makkelijk op te knappen is en een ligplaats goedkoop en makkelijk te verkrijgen is niet.
Een boot hebben en opknappen kost een enorme berg geld. Zeilen alleen al zit je op minimaal ¤2000 en beetje leuke inboardmotor kost ook aardig wat centen. Ik probeer alleen mensen ervoor te behouden om in een opwelling de boot over te nemn en vervolgens zitten zij met een probleem opgescheept.
^^ Dat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Daar heb je gelijk in. Maar dat het wat geld kost kan je inschatten maar dat het daadwerkelijk ook serieus erg veel geld kan gaan kosten hebben de meeste mensen geen idee van.
pas bij man bijt hond werd een boot ingelevert bij de gemeente werfquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
Qua kosten ben je beter af een goedkopere zeilklare boot te kopen denk ik. Ik heb eigenlijk geen idee waar particuliere jachten evt. gesloopt worden... Staal zou nog te recyclen zijn, in dit geval niet. Eindigt zoiets uiteindelijk in de vuilverbrander?
Hoezo hebben de meeste mensen daar geen idee van? Volgens mij juist wel en daarom staat dat bootje nog aangeboden. Nogmaals niet iedereen woont in de randstad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Daar heb je gelijk in. Maar dat het wat geld kost kan je inschatten maar dat het daadwerkelijk ook serieus erg veel geld kan gaan kosten hebben de meeste mensen geen idee van.
Denk wel dat ik voor een crematie kies als het zover is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
Qua kosten ben je beter af een goedkopere zeilklare boot te kopen denk ik. Ik heb eigenlijk geen idee waar particuliere jachten evt. gesloopt worden... Staal zou nog te recyclen zijn, in dit geval niet. Eindigt zoiets uiteindelijk in de vuilverbrander?
Hahahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Denk wel dat ik voor een crematie kies als het zover is.
Ik vind het geen probleem om de mast zelf te houden. En het is ook een optie om de mast te verkopen bij het oudijzer. Verdien je er ook nog wat aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:17 schreef T42 het volgende:
[..]
beetje onhandig met een mast in al die grachten met brugjes
tevens tvp
Ik zeg alleen maar dat degene die denkt een buitenkansje te hebben, heel erg achter zijn oren moet krabben en moet gaan nadenken of hij er wel goed aandoet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoezo hebben de meeste mensen daar geen idee van? Volgens mij juist wel en daarom staat dat bootje nog aangeboden. Nogmaals niet iedereen woont in de randstad.
Niemand heeft zich nog gemeld vanaf drie hoog achter. Jij doet net alsof Tros Opgelicht moet worden ingeschakeld vanwege het feit dat TS een gratis bootje aanbiedt. Doe even normaal man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |