quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Beverwijker het volgende:
Is het zo is dan is het de mooiste game die ik ooit heb gezien !
Ik twijfelde door de graphics maar de muziek is overtuigend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Beverwijker het volgende:
Het filmpje is dan ook op een pc opgenomenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Beverwijker het volgende:
Hij is al op PC hoor, alleen nog helemaal niet af, zou best kunnen dat ze zich nu even focussen op console.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het filmpje is dan ook op een pc opgenomen
/troll
Ja, met enige veranderingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:45 schreef Crocodi1e het volgende:
Het speelt zich toch af in de zelfde wereld als GTA: SA?
Dat is de tegenhanger van daar van uitgaan ja. Iemand die dat nep heeft kunnen maken, moet echt zijn eigen game gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef delano.888 het volgende:
Maar ff er van uitgaand dat die filmpjes nep zijn, hoe maakt iemand een speelbaar iets wat ontzettend op GTA lijkt vraag ik me dan af?
Precies, het is dus helemaal geen gek idee dat die filmpjes echt zouden kunnen zijn..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat is de tegenhanger van daar van uitgaan ja. Iemand die dat nep heeft kunnen maken, moet echt zijn eigen game gaan ontwikkelen.
Die auto ziet er trouwens niet uit.
-SH
Dus dan heb je ook de drie verschillende gebieden? Met de woestijnen in het Las Vegas (weet niet meer hoe die heet) gebied en de grote bossen in San Fierro?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:46 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja, met enige veranderingen.
-SH
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Precies, het is dus helemaal geen gek idee dat die filmpjes echt zouden kunnen zijn..
http://www.gamekings.tv/nieuws/gta-v-los-santos-map/quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:51 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dus dan heb je ook de drie verschillende gebieden? Met de woestijnen in het Las Vegas (weet niet meer hoe die heet) gebied en de grote bossen in San Fierro?
Is dat niet gewoon GTA IV met die iCEnhancer modquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Beverwijker het volgende:
Nee want in GTA IV had je geen woestijnen, was enkel stadsgebied.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon GTA IV met die iCEnhancer mod
Oh sorryquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee want in GTA IV had je geen woestijnen, was enkel stadsgebied.
Riot Gear en hondenquote:The cops are much, much, much more realistic. If you kill somebody when you know there are no cops around you will not run the risk of a one star as often as you would in GTA4. The cops will use smoke and tear gas, dogs, riot gear and rams to knock down the doors of buildings you are hiding in.
Ik hoop zo erg dat dit CJ is!quote:One mission involves breaking out a very familiar GTA icon from a previous game…
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee want in GTA IV had je geen woestijnen, was enkel stadsgebied.
Je laat wel compleet buiten beschouwing dat dit inderdaad GTA IV geweest kon zijn, met een gemodde map. Die zijn er genoeg.quote:
Ben niet bekend met GTA mods dus zou best kunnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
[..]
Je laat wel compleet buiten beschouwing dat dit inderdaad GTA IV geweest kon zijn, met een gemodde map. Die zijn er genoeg.
-SH
http://www.cinemablend.co(...)-Ops-Line-45583.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:01 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ben niet bekend met GTA mods dus zou best kunnen
PC's zijn inderdaad chill, helaas heb ik geen geld voor een goede PC want je kan er zo veel meer meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:03 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
http://www.cinemablend.co(...)-Ops-Line-45583.html
Dit is de eerste hit die SH kreeg, en verdomd, het lijkt erg op de map in de video. Nu, een goed modder voegt hier gras aan toe, maakt een mod dat het mooi beweegt, verandert zijn HUD met een mod, nieuw poppetje mod, nieuwe geluiden mod. Het is er allemaal.
Wat je al niet kan op een PC
-SH
Voor hoeveel heb je je console gekocht?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
PC's zijn inderdaad chill, helaas heb ik geen geld voor een goede PC want je kan er zo veel meer mee
Wat heb je nu voor een pc staan dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
PC's zijn inderdaad chill, helaas heb ik geen geld voor een goede PC want je kan er zo veel meer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |