Ik leef van de stufi jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook 10 keer betere graphics.
Mensen die zeiken over dure pc's zijn gewoon arme sloebers
Alleen is de discussie prima in een pc-topic. GTA V komt tot nadere info niet op pc uit. De kans is er, maar alleen PS3 en Xbox 360 zijn aangekondigd voor een lenterelease.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou... Ik wil die discussie best aangaan. M'n desktop uit 2007 is flínk aan een upgrade toe. Als ik alles een beetje up to date maak ben ik 800 euro verder. Daar heb je iets van 3(?) xboxen voor
Kan wel in de titel PS3&Xboxquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:59 schreef Pheno het volgende:
aangekondigd voor een lenterelease.
Voor de rest is dit een discussie a la Apple vs de rest
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan wel in de titel PS3&Xbox
Dan kan de rest ..... weg ofzo
Dat de graphics op consoles veel minder zijn dan de op de PC is geen geheim hoorquote:
Stel je niet zo aan, je lijkt wel een baby die er niet tegen kan dat zn ouders ruzie hebben.quote:
En dat is gewoon het hele punt. PC gaming is vaak toffer maar:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:09 schreef Sant. het volgende:
Dat gezeik altijd over graphics..
Vette graphics zijn leuk, maar ik vind het vaak prima.
de 360 graphics zoals hierboven zijn voor mij prima te accepteren.
JA pc is beter, Nee, het is me het geld niet waard.
Ja en daarnaast boeit het mij geen kut, dat vooral.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dat is gewoon het hele punt. PC gaming is vaak toffer maar:
-Het is duurder
-Developers als Rockstar Games doen kut
GTA IV voor de pc was ook helemaal verkracht door Rockstar
De 360 bestaat nu 7 jaar en gaat nog eventjes mee. Dat is gewoon superhandig voor de mensen die geen verstand/zin/geld hebben in een PC upgrade. Natuurlijk lever je er graphics en misschien andere dingen op in maar dat is logisch.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:47 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Ik heb m'n pc nu al 4 jaar. Deze pc heeft mij toen 400 euro gekost en ik speel nog steeds elk spel op maximale settings met minstens 40 à 50 fps. (en dat is dan een zwaar spel, meeste games speel ik op 80+fps)
Dat een pc zo vaak een upgrade nodig heeft is onzin, als je weet wat je moet kopen. (Losse onderdelen!)
Er is geen PC versie van GTA5 dus je levert niks in. Er is geen keuze.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:14 schreef DSS24 het volgende:
[..]
De 360 bestaat nu 7 jaar en gaat nog eventjes mee. Dat is gewoon superhandig voor de mensen die geen verstand/zin/geld hebben in een PC upgrade. Natuurlijk lever je er graphics en misschien andere dingen op in maar dat is logisch.
Goedkopere spellen (als je er al voor betaalt), veelzijdiger (mensen met een console hebben vrijwel altijd ook een PC of laptop) en zo kun je nog wel wat dingen bedenken. Geen idee of je je beeldscherm ook meerekent (anders is het wel een erg hoog bedrag), maar dat zou je bij een console eigenlijk ook moeten doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou... Ik wil die discussie best aangaan. M'n desktop uit 2007 is flínk aan een upgrade toe. Als ik alles een beetje up to date maak ben ik 800 euro verder. Daar heb je iets van 3(?) xboxen voor
Er is ook geen consoleversie van GTA V.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen PC versie van GTA5 dus je levert niks in. Er is geen keuze.
In de lente welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is ook geen consoleversie van GTA V.
Succes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Nee voor mij word en blijft het voorlopig gewoon de pc![]()
Zooo he! Screenshot maken voordat de textures goed ingeladen zijn kan ik ook.quote:
Ja ook echt, dikke onzin.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zooo he! Screenshot maken voordat de textures goed ingeladen zijn kan ik ook.
Dit slaat nergens op, op de 360 ziet het er niet zo uit.
Obvious troll is obvious.
Eensch. Hoewel de PC er natuurlijk wel beter uit ziet, ik heb zelf een xbox en t ziet er echt niet ZOOOO slecht uit als op dat plaatjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zooo he! Screenshot maken voordat de textures goed ingeladen zijn kan ik ook.
Dit slaat nergens op, op de 360 ziet het er niet zo uit.
Obvious troll is obvious.
Denk het niet, zal te maatschappelijk incorrect zijn om de speler dieren dood te laten schieten, net als met de kinderen in Fallout, die kun je ook niet doden. Dus mischien komen er wel honden maar zijn die dan onsterfelijk ofzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef ROFLOL het volgende:
Hondjes! Beter krijg je fucking K9 honden achter je aan bij twee sterren ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |