quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat maakt inderdaad belachelijk veel verschil, mits je een goede GPU hebt en bijv een 1440p of 1600p monitor.
Als dat je enige reactie is maakt dat me gelijk duidelijk dat jij er geen verstand van hebt.quote:
Jij werkt bij Rockstar? Want je weet behoorlijk veel over de PC en console versie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als dat je enige reactie is maakt dat me gelijk duidelijk dat jij er geen verstand van hebt.
Hij gaf al aan dat de PC aangesloten is op de TV en hij een 360 controller heeft, dus het is exact dezelfde ervaring als met een console, alleen dan met betere graphics.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar je kan wel lekker lam vanaf je bank op een groot tering scherm dood en verderf zaaien. Dat doet t m toch wel voor me.
Alhoewel je wel gelijk heb wb die patches![]()
Ja, dat wil je toch niet? Niet dat het verschil groot is, maar het is er. Zeker als je High en Ultra gaat vergelijken. High is dan de console, en Ultra is dan de PCquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja man, wat een verschil zou dat maken![]()
Dat is ook op PC beter, er komen natuurlijk veel mods en eigen missies.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
Want het grafische is belangrijker dan verhaal / gameplay.
En je kan tweaken, eigen auto's . Tweaks, en nieuwe missies.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij gaf al aan dat de PC aangesloten is op de TV en hij een 360 controller heeft, dus het is exact dezelfde ervaring als met een console, alleen dan met betere graphics.
Zoals met GTA4? Maar het is nog niet eens bekend op welk platform V gaat uitkomen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat is ook op PC beter, er komen natuurlijk veel mods en eigen missies.
Ze kunnen PC niet missen, mochten ze PC overslaan, is dat een catastrofale fout, de helft van alle spelers van een spel beletten? ik denk niet dat ze dat doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:57 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zoals met GTA4? Maar het is nog niet eens bekend op welk platform V gaat uitkomen.
Dan nog, we hebben alleen een trailer gezien en voor de rest is het gissen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ze kunnen PC niet missen, mochten ze PC overslaan, is dat een catastrofale fout, de helft van alle spelers van een spel beletten? ik denk niet dat ze dat doen.
Nee nigga, de PC is maar een mini fractie, daar iedereen de spellen zowat download. Shame on them!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ze kunnen PC niet missen, mochten ze PC overslaan, is dat een catastrofale fout, de helft van alle spelers van een spel beletten? ik denk niet dat ze dat doen.
L.A. Noire kwam daarna uit, en die is wel weer op PC uitgebracht volgens mijquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:04 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan nog, we hebben alleen een trailer gezien en voor de rest is het gissen.
Natuurlijk zou het raar zijn als het niet voor de PC zou komen, zou niet de eerste keer zijn met een Rockstar titel. Red Dead Redemption bijvoorbeeld (voor mij de beste game van deze console generatie).
Oui, denk dat ik die maar eens moet aanschaffen op Steam deze winter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
L.A. Noire kwam daarna uit, en die is wel weer op PC uitgebracht volgens mij
Nope, heb hem zelf gedownload en alleen maar de gebruikelijke crack nodig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:06 schreef Sloggi het volgende:
Klopt, maar die heeft volgens mij een behoorlijk goede kopieerbeveiliging.
Misschien dat ie wel op de halloween steam sale komtquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:07 schreef kilozout het volgende:
[..]
Oui, denk dat ik die maar eens moet aanschaffen op Steam deze winter.![]()
Wel op de 360 gespeeld, maar niet tot het einde..
Windows for Live, maar is niet moeilijk als je even het truucje te pakken hebt (WfL zorgt ervoor dat je je gecrackede game niet kan opslaan als je je niet verifiėren kan). Heb hem zelf ook gedownload, en hoewel de graphics mooier waren, vond ik het toch fijner op de xbox360 (die ik wel legaal heb)quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:06 schreef Sloggi het volgende:
Klopt, maar die heeft volgens mij een behoorlijk goede kopieerbeveiliging.
Op PC laggt hij als hell! Niet normale requirements voor redelijke graphics. Nu loopt hij echter wel goed, maar ik heb dan ook nu een betere pc.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Misschien dat ie wel op de halloween steam sale komt(moet hem ook nog hebben)
[..]
Windows for Live, maar is niet moeilijk als je even het truucje te pakken hebt (WfL zorgt ervoor dat je je gecrackede game niet kan opslaan als je je niet verifiėren kan). Heb hem zelf ook gedownload, en hoewel de graphics mooier waren, vond ik het toch fijner op de xbox360 (die ik wel legaal heb)
Ah okay, had ik geen last van, maar ik had dan ook een vrij nieuwe PC (nu nog steeds wel, maar toch)quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Op PC laggt hij als hell! Niet normale requirements voor redelijke graphics. Nu loopt hij echter wel goed, maar ik heb dan ook nu een betere pc.
modders, daar zit een groep tussen die MOD's gebruiken om ook eens te kunnen "winnen".quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat is ook op PC beter, er komen natuurlijk veel mods en eigen missies.
Grotere game en andere lead platforms.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:41 schreef FerryNL het volgende:
Zou het wel vreemd vinden als de PC versie weer zo lang ging duren. Max Payne 3 is wel 2 weken erna alsnog op de pc uitgekomen, en het is ook door Rockstar gemaakt. Dus waarom zouden ze het dan ineens weer niet voor GTA V gaan doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |