Ja en?quote:
ach joh, zolang het maar waard is waar we op wachtenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:10 schreef FerryNL het volgende:
Pffff waarom weer niet meteen de pc versie![]()
Als het weer zo lang gaat duren dan ga ik toch gewoon voor de Xbox 360 versie.
quote:
Vertel nou gewoon wat je weet joh.quote:
Dat bol.com zoals alle andere winkels maar iets invult?quote:
Alleen iemand die meer weet, kan dat beoordelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef Pheno het volgende:
Dat bol.com zoals alle andere winkels maar iets invult?
Mail Rockstar zou ik zeggen, succesquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen iemand die meer weet, kan dat beoordelen.
Gebaseerd op hetzelfde als iedereen, ook wij. Die Polen zullen wel lachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef Burnedgamer het volgende:
http://www.nu.nl/games/29(...)t-in-lente-2013.html
De PC versie komg bij elke GTA later hoor, altijd al zo geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gebaseerd op hetzelfde als iedereen, ook wij. Die Polen zullen wel lachen
In de lente komt GTA V niet voor pc
Joh, er staat maar twintig keer gerucht etc bijquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
De PC versie komg bij elke GTA later hoor, altijd al zo geweest.
Ja man, wat een verschil zou dat makenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hij komt later op PC zodat ze de graphics nog even tweaken![]()
Stel je voor dat wij de console - graphics krijgen
Dat maakt inderdaad belachelijk veel verschil, mits je een goede GPU hebt en bijv een 1440p of 1600p monitor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja man, wat een verschil zou dat maken![]()
Het eerste deel verscheen eerst op de PC geloof ik. Deel twee verscheen vrijwel tegelijk voor PS en PC.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
De PC versie komg bij elke GTA later hoor, altijd al zo geweest.
Want het grafische is belangrijker dan verhaal / gameplay.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja man, wat een verschil zou dat maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |