Mathijsen, Martins Indi, De Schaak, Clasie, Janmaat en De Vrij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:44 schreef Slobeend het volgende:
Waarschijnlijk 6 Oranje internationals in de basis vanmiddag. Tegenover 2 van Ajax.
Feyenoord heeft een goede lichting ja. Wel moet je er vanuit gaan dat binnen 2 jaar Schaken en Matthijssen weggevallen zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mathijsen, Martins Indi, De Schaak, Clasie, Janmaat en De Vrij.
Wow.![]()
![]()
Dat is echt HEEL lang geleden.
Dan blijf je 020 in de TT zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:47 schreef Dekatria het volgende:
020 in de TT
Wie zet er even een 0 voor?
Uit Oranje? Ik denk dat Mathijsen en Schaken alleen nog geselecteerd worden als er bessures zijn en ze heel goed in vorm zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
rd heeft een goede lichting ja. Wel moet je er vanuit gaan da
Janmaat vind ik ook niet zo sterkquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uit Oranje? Ik denk dat Mathijsen en Schaken alleen nog geselecteerd worden als er bessures zijn en ze heel goed in vorm zijn.
Hij zal wel tweede keus blijven voor rechtsback voorlopig.quote:
Crack is er ook nog, maar goed je zou best gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij zal wel tweede keus blijven voor rechtsback voorlopig.
Ja als die mee mag doen daar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Crack is er ook nog, maar goed je zou best gelijk kunnen hebben
Deze gastquote:
Nog steeds 020 in de TT. Dat blijf je houden. Joh, spam even een topic vol en je ziet 020 niet meer.quote:
Ja, duh. Maar dan staat er tenminste de wedstrijd in nummers in, en niet alléén A'damquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds 020 in de TT. Dat blijf je houden.
Daar heb je gelijk in. Jij je zin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar dan staat er tenminste de wedstrijd in nummers in, en niet alléén A'dam
Die speelt nooit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Crack is er ook nog, maar goed je zou best gelijk kunnen hebben
alleen mods.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan de TT volgens mij niet meer aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |