Pas ff aan dan.quote:
doe het lekker zelfquote:
Jongeh ik delete die hele kk pagina jonguh, leve de republiek.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:08 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Jongeh ik delete die hele kk pagina jonguh, leve de republiek.
Ik kan niets over de dood van de prins vinden in andere nieuwsmedia. Zal wel weer een grap zijn.quote:
wtf is hij dood?quote:
al tien keer.quote:
Vreemd.Je zou wel zeggen dat de andere media dan ook snel iets naar buiten brengen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
een zender zal dit toch niet voor de grap eropzetten? ook niet als ze dit hebben vernomen vanuit geruchten..
Hij is toch geen prins meer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:21 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij ligt dat eerst bij de MP toch?
In Nederland zal de pers zich daar misschien toch wel aan houden?
-naïef, I know-
Wel prins, wel lid van de koninklijke familie, maar inderdaad geen lid meer van het Koninklijk Huis.quote:
Euh, inderdaad, dat dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wel prins, wel lid van de koninklijke familie, maar inderdaad geen lid meer van het Koninklijk Huis.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:24 schreef Jules4Barca het volgende:
Als Jan de Hoop het tweet zal het wel waar zijn
ja, ofhet is te vroeg opgezet, of het is een fout. maar als het een fout was laten ze het niet 2 minuten staan, toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vreemd.Je zou wel zeggen dat de andere media dan ook snel iets naar buiten brengen.
Wordt het een dier?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even gekeken: hij tweet dat het niet bevestigd is hoor.
Ben benieuwd of het nu zo is of niet. Als dit niet klopt vind ik het niet bepaald netjes. Hoe dan ook, dit krijgt nog een staartje.
Dus het is waar dat er geruchten zijn, dat bedoelen zequote:Op zondag 28 oktober 2012 08:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even gekeken: hij tweet dat het niet bevestigd is hoor.
Ben benieuwd of het nu zo is of niet. Als dit niet klopt vind ik het niet bepaald netjes. Hoe dan ook, dit krijgt nog een staartje.
twitter:Erwinp69 twitterde op zondag 28-10-2012 om 08:30:18Denk inderdaad fout mét winter-zomertijd wat #Friso betreft. Waarschijnlijk vannacht al overleden afspraak om het om 9.00 te melden?! reageer retweet
Waarom? Omdat het een voormalig lid van het Koninklijk Huis betreft?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:33 schreef TLC het volgende:
Als dit een foutje was dan mag er wel iemand op het matje ter verantwoording worden geroepen.
nee omdat het gewoon een grove fout dan isquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het een voormalig lid van het Koninklijk Huis betreft?
Nou, dan wachten we nog maar even af....quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Op Twitter wordt gespeculeerd dat NGC een uur te vroeg met melden was (wintertijd vergeten?). Dan zou de rest om 09:00 iets moeten melden.
Mwoah.... kan gebeuren, adem door er zijn ergere dingen te verzinnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:35 schreef TLC het volgende:
[..]
nee omdat het gewoon een grove fout dan is
Tja, hij is nu eenmaal niet Pietje van om de hoek nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het een voormalig lid van het Koninklijk Huis betreft?
Pietje van om de hoek heeft ander momenteel wel meer bijdrage aan de maatschappij......quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, hij is nu eenmaal niet Pietje van om de hoek nee.
Link? Bron?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:37 schreef lezzer het volgende:
Ik gok maar vast dat het waar is en dat NGC gewoon te vroeg was ivm wintertijd.
BBC zou het ook gemeld hebben?
Als dat de criteria zijn dan kunnen we alle zenders wel permanent op zwart zetten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Pietje van om de hoek heeft ander momenteel wel meer bijdrage aan de maatschappij......
Twitter, dus dan is het waarquote:
Overigens zijn er ook mensen die zeggen dat hij "niet dood" is, en dan vraag ik me af waar ze dat weer vandaan halen...twitter:guidoz twitterde op zondag 28-10-2012 om 08:36:51Da's 2 bronnen? #friso http://t.co/Bfm3HYQZ RT @mcoolsma: @JandeHoop Lees net dat BBC het ook meldt reageer retweet
als de bbc het zou hebben gemeld dan de nos ook wel denk je nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb net even op bbc gekeken maar het niet gezien. Of ik heb er overheen gelezen. Heb wel alleen op bbc news gekeken.
Ik kan er ook niks vinden hoor, misschien dat het daar tussendoor gezegd is ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb net even op bbc gekeken maar het niet gezien. Of ik heb er overheen gelezen. Heb wel alleen op bbc news gekeken.
Dat ligt anders volgens mij, daar geldt volgens mij een protocol voor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:42 schreef TLC het volgende:
[..]
als de bbc het zou hebben gemeld dan de nos ook wel denk je niet
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op zondag 28-10-2012 om 08:39:06National Geographic Channel meldt dat Prins Friso is overleden. Lijkt fout te zijn. Ben het aan het checken, maar is lastig op zondagochtend reageer retweet
twitter:JandeHoop twitterde op zondag 28-10-2012 om 08:46:30Volgens onze verslaggever koninklijk huis @AntoinRTLNieuws is het niet waar. reageer retweet
twitter:Maartje twitterde op zondag 28-10-2012 om 08:46:52@JandeHoop Volgens NOS die reactie van RVD hebben ook niet. reageer retweet
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op zondag 28-10-2012 om 08:44:50Het bericht van NGC dat Prins Friso overlijden zou zijn is NIET WAAR! reageer retweet
Klikken op de tijdmelding in de tweet, dan krijg je de link naar de status. Klikken op het vogeltje hier, link plakken, klaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:48 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Iemand zegt dat NBC en BBC het wel melden. Hoe de fok kan ik een tweet hier krijgen, het lukt echt niet..
Of je zet gewoon helemaal niets op zwartquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat de criteria zijn dan kunnen we alle zenders wel permanent op zwart zetten.
Als de BBC het meldt dan is het makkelijker om de melding van de BBC te posten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:48 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Iemand zegt dat NBC en BBC het wel melden. Hoe de fok kan ik een tweet hier krijgen, het lukt echt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |