SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers gewenst.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abiquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn beste vriendin is Turks, maar ze zegt nooit neef tegen me. #onzeker
dat is ook voor jongens, lan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat betekent dat je je geen zorgen hoeft te maken over een eventuele snor als ze je niet aanspreekt met een mannelijke aanspreektitel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet ik hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is ook voor jongens, lan.
tevens: 1 foto van je Turkse vriendin(tenzij hoofddoekje)
dmquote:
Oke.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat betekent dat je je geen zorgen hoeft te maken over een eventuele snor als ze je niet aanspreekt met een mannelijke aanspreektitel.
ik was volgens mij al eerder lid dan Ga.aguyimquote:
Oh..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik was volgens mij al eerder lid dan Ga.aguyim
hallalmaal niet, maar je moet alles een keer gedaan hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh..
Maar je valt dus op Turks? Ik hossel wel wat voor je broertje
YOLO?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hallalmaal niet, maar je moet alles een keer gedaan hebben
dat is hoe mijn zusje roltquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
YOLO?
Wat dan? Ik hossel wat voor je man
Ik hossel voor iedereen, zo ben ik.
je bent ouder, niet bepaald groter denk...quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben je zus, en geen zusje, let er eens op man.
Als ik hakken aan heb ben ik 1.70quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent ouder, niet bepaald groter denk...
Ik noem mijn oudere broer soms ook broertje omdat ik 2 centimeter langer ben![]()
Ik ben groter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik hakken aan heb ben ik 1.70
Badass
Frank_Drebin
Ik ga trouwen, je bent uitgenodigd.
ik ookquote:
THEEPARTY (met taart)quote:
Mannenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:30 schreef TBakkert het volgende:
eerste pagina doorgelezen, en die reacties van Aldo zijn weer geniaal
Ik geef je wel een tik op je bips vanwege je brutaliteit.quote:
geen zin an, ben moe...quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen
Voor mijn bruidsjurk moet je naar de topic gaan van Monopoly.
quote:
corrigerend tikje kan geen kwaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik geef je wel een tik op je bips vanwege je brutaliteit.
Tss, en je feliciteert me niet eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geen zin an, ben moe...
Ik ga zo wel slapen denk ik
ooh kut, je was laatst verdomme ook nog jarigquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tss, en je feliciteert me niet eens
En nee Peter, af.
Ik ga slapen, kus
Ik ben je hond nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tss, en je feliciteert me niet eens
En nee Peter, af.
Ik ga slapen, kus
Nee g, te laat g, hoe durf je gquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh kut, je was laatst verdomme ook nog jarigheb ik helemaal gemist
nog gefeliciteerd daarvoor toch g ja toch g![]()
trusten, en dat ook aan anderen, want ik ga ook
Te laatquote:
Haha, mooiquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja lekker hoor,het is hier echt stil in de nacht
Morgenochtend of middag ga ik weer terugquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, mooi
Ga je zo weer terug naar Almere?
Okéquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgenochtend of middag ga ik weer terug
Ik ook nog niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan voor school![]()
Appeltje.
Dit is een topic waar we verder gaan met dit topic: Tieten op Angel-Joy haar kamerquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:04 schreef colafles3 het volgende:
[..]
Top,
ik ben nieuw hier, kun jij mij uitleggen wat deze is?
oke,quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is een topic waar we verder gaan met dit topic: Tieten op Angel-Joy haar kamer
emogiffenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:06 schreef colafles3 het volgende:
[..]
oke,
volgens mij waren we net aan het emogiffen omdat we niets weten, dus bij deze:
Nee, RIP klokquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je niet verder gaan over je klok?
Je bek houden zal je ook goed doen, ook overwegen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:07 schreef colafles3 het volgende:
en make-up zal je goed doen angel joy
misschien toch maar overwegen
Nee, ik zag hem net bij de buren lopen en die vrouw moet een andere dag komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry
Tevens, jouw konijn al gevonden en verkocht aan een ander Limburger?
dan houd je dus wel van nepquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bek houden zal je ook goed doen, ook overwegen?
Tevens doe ik gewoon make up op naar school/feestjes etc, dus weet niet waar je het over hebt.
A-J is hypocriet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef colafles3 het volgende:
[..]
dan houd je dus wel van nep
zooooooooooooooooo wispelturig
en die taal is niet zo netjes..
Heb je hem al wel terug of loopt hij nog rond bij de buren?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik zag hem net bij de buren lopen en die vrouw moet een andere dag komen.
Hij loopt er nog en ik durf hun tuin niet in want daar loopt een enge hont.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je hem al wel terug of loopt hij nog rond bij de buren?
Dus alle vrouwen zijn nep, oké, dan blijf jij dus eeuwig maagd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef colafles3 het volgende:
[..]
dan houd je dus wel van nep
zooooooooooooooooo wispelturig
en die taal is niet zo netjes..
Zometeen wordt jouw konijn opgegeten door de hont.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij loopt er nog en ik durf hun tuin niet in want daar loopt een enge hont.
ik vind nep niet lelijk...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen zijn nep, oké, dan blijf jij dus eeuwig maagd.
Wen er maar aan jankerd.
Nee, die hont is lief tegen kleinen konijnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zometeen wordt jouw konijn opgegeten door de hont.
Kloon.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ik ben ik, en Hypocriet is Hypocriet.
Ja, nep in de zin van plastische chirurgie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:15 schreef colafles3 het volgende:
[..]
ik vind nep niet lelijk...
jij zei dat het lelijk was...![]()
wat is dit
Zoals Patty Brard.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, nep in de zin van plastische chirurgie.
Ik ben bang voor honden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent zelf een kloon hater
En ga nu maar jouw konijn halen
ooohhhh, wees dan wat duidelijker de volgende keer, scheelt weer wat misverstanden..quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, nep in de zin van plastische chirurgie.
Ohhhhh, of jij begint normaal te doen tegen me, zodat ik normaal kan communiceren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:17 schreef colafles3 het volgende:
[..]
ooohhhh, wees dan wat duidelijker de volgende keer, scheelt weer wat misverstanden..
wat is normaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohhhhh, of jij begint normaal te doen tegen me, zodat ik normaal kan communiceren.
Wie is dit nou weer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:19 schreef colafles3 het volgende:
[..]
wat is normaal![]()
weer zo onduidelijk..![]()
![]()
![]()
![]()
Trolololol.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:19 schreef colafles3 het volgende:
[..]
wat is normaal![]()
weer zo onduidelijk..![]()
![]()
![]()
![]()
Hij vraagt WIE, en niet WAT.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:21 schreef colafles3 het volgende:
[..]
een reactie op angel joy haar reactie op mijn reactie
oh verkeerd gelezen, dankje voor het vriendelijk vertellen dat ik het verkeerd heb gelezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij vraagt WIE, en niet WAT.
Ben je dom?
Is goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kom je aanmoedigen in een cheerleader pakje
Wij houden niet van nieuwelingen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef colafles3 het volgende:
[..]
oh verkeerd gelezen, dankje voor het vriendelijk vertellen dat ik het verkeerd heb gelezen.
ik zal het even aanpassen.
Ik ben een vinger kwijt door een hond.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil later er een
Je past echt bij mijn moeder, ze is ook bang voor honden
Fixed, anders klonk je zo autistischquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wij houden niet van domme nieuwelingen.
Komt goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar geen ongeluk krijgen dan hoor
Serieus?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben een vinger kwijt door een hond.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fixed, anders klonk je zo autistisch
hoezo is iets verkeerd lezen opeens dom? :Squote:Op zondag 28 oktober 2012 14:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fixed, anders klonk je zo autistisch
Ja dus, gvd kut dm's van jou.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij hebt gewoon nog de hele zondag voor je
Jep. Maar ben een autorijschool aan het uitkiezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij hebt gewoon nog de hele zondag voor je
Fucking duur.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jep. Maar ben een autorijschool aan het uitkiezen.
Hij is dood.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pics van zijn hand zonder vinger.
Wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
de bruine veren vliegen weer door de lucht
leg uit broederquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef Nestalgie het volgende:
de bruine veren vliegen weer door de lucht
Niet van zijn hand.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Dan heb je toch nog wel foto's van jouw opa
2e en laatste ken ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
Kent iemand een van deze films?
Ghost World
Little Miss Sunshine
Lost in Translation
Life as a House
This Boy's Life
Kidulthood
I am Sam
Into the Wild
Nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toch wel ergens waar hij helemaal opstaat, kan je inzoomen op zijn hand.
Maar never mind.
Mijn zondag is maar op een manier te redden toch.. een goede film.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je toch niet vergelijken man, 2 heel ander soort films
Hoezo eigenlijk?
Kijk Pretty Little liarsquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mijn zondag is maar op een manier te redden toch.. een goede film.
Een beetje ''i know what u did last summer''?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk Pretty Little liars
(Er zitten lekkere wijven in dus kijk nou maar)
Maar dan in een serie vorm en veel leuker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Een beetje ''i know what u did last summer''?
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef ChesterPerry het volgende:
Ben volgens mij wel de pubertijd voorbij?
cool, thxquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan in een serie vorm en veel leuker.
ik doe daar beveiliging gappiequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, iniedergeval wel de nichterigste
nice, bevalt het?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik doe daar beveiliging gappie
O best man, chillen met leerlingen, me groep en stagebegeleiders is rustige stage. Verdient alleen geen moer menquote:
Tussen de 25 - 40 is niet echt probleempje hoor, is juist een eer.quote:
daten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Tussen de 25 - 40 is niet echt probleempje hoor, is juist een eer.
Was grapjequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Woww, nu al jaloers, overly attached future boyfriend
ja begrijpelijk, maar lijkt me wel een leuke opleiding.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
O best man, chillen met leerlingen, me groep en stagebegeleiders is rustige stage. Verdient alleen geen moer men
Doe het meer voor als portier of beveiliger in clubs, verdient knakenveelquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja begrijpelijk, maar lijkt me wel een leuke opleiding.
kom arnhem centraal uurtje of 9quote:
ah kk pedo waz met jou ik ben 15 ah tfoe kk pedoquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kom arnhem centraal uurtje of 9
Lafjoe2quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lafjoe toch.
Nestalgie is een lekkere MILF.
uitsmijterquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Doe het meer voor als portier of beveiliger in clubs, verdient knakenveel
Juistem was vannacht ook weer mooi met een meisje dat eruit werd gezetquote:
Jammer genoeg niet dood.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:08 schreef AppelCake het volgende:
Justin Bieber viel van het podium tijdens een concert.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:08 schreef AppelCake het volgende:
Heb je ook al gelezen dat honderden meisjes hun kop kaal hadden geschoren omdat iemand zei dat JB kanker had waardoor hij kaal is?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:08 schreef AppelCake het volgende:
Nee pics?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je ook al gelezen dat honderden meisjes hun kop kaal hadden geschoren omdat iemand zei dat JB kanker had waardoor hij kaal is?![]()
Gvd! neequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je ook al gelezen dat honderden meisjes hun kop kaal hadden geschoren omdat iemand zei dat JB kanker had waardoor hij kaal is?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hoor, welke mongolen doen dat nou
Alle FOK!kers zijn mensen, maar niet alle mensen zijn FOK!kers. FOK!kers zijn over het algemeen lief, mensen zijn raar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey ho, wil je soms zeggen dat we geen mensen zijn?
Dat klopt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alle FOK!kers zijn mensen, maar niet alle mensen zijn FOK!kers. FOK!kers zijn over het algemeen lief, mensen zijn raar.
Ik heb het over jou.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zei bewust 'over het algemeen' voel je nou maar niet meteen aangesproken
Tuurlijk heb ik datquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
Gvd A-J
Je hebt gelijk
http://twittermania.nl/20(...)waar-kale-beliebers/
Ben ik over het algemeen lief?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Alle FOK!kers zijn mensen, maar niet alle mensen zijn FOK!kers. FOK!kers zijn over het algemeen lief, mensen zijn raar.
Ik weet niet wat Pi en irrelevant betekenen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jouw PI is soms zo irrelevant. Dat is vervelend.
Het was op FB en twitter met een Photoshop foto van kale JB.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaadanders was het wel op nieuws geweest of zo dat Justin Bieber kanker had.
Je maakt een grapje toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Pi en irrelevant betekenen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aan jou hoef ik het niet te vragen nee
Ho ho, wat is het nou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jah.![]()
Tegen mij tenminste.Meestal. Vaak. Soms.
Godsamme. En dat doet havo.quote:
Maar die PI is mijn ding.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsamme. En dat doet havo.
Pi, post icon, dat duimpje omlaag bij jouw post nu.
Irrelevant, doet er niet toe. Slaat in deze situatie nergens op. Niet relevant.
Ik doe nu ook havo, en maak nu rekenen, en god, wat een niveau:quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsamme. En dat doet havo.
Pi, post icon, dat duimpje omlaag bij jouw post nu.
Irrelevant, doet er niet toe. Slaat in deze situatie nergens op. Niet relevant.
Ik wil hem ook veranderen maar het kan niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:21 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik vind AppelCake sowieso een beetje een meisjesusername
Ik wil ook naar jou school toe!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe nu ook havo, en maak nu rekenen, en god, wat een niveau:
72+9+4
8000x20
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe nu ook havo, en maak nu rekenen, en god, wat een niveau:
72+9+4
8000x20
Moet je een moderator vragenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil hem ook veranderen maar het kan niet.
Kon je niet eerst gewoon vwo doen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tweetalige vwo ja, maar ben gezakt omdat lui en te verliefd waardoor afgeleid
Nee. Je zorgt ervoor dat je PI relevant is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus moet ik nu altijd dat blauwe blaadje doen?
Nee, want mijn Engels was gewoon super goed, dus het lag aan niveau van vwo zelf.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kon je niet eerst gewoon vwo doen dan?
Weet ik veel, ben hier ook niet zo lang maatjequote:
Ik doe nooit willekeurig klikken, ik klik aan wat ik toepasselijk vind.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Je zorgt ervoor dat je PI relevant is.
Bij jou slaat het meestal nergens op. Niet willekeurig iets aanklikken zeg maar.
Ik ben hier ook pas een jaar, maar toch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben hier ook niet zo lang maatje
Dat is echt klote dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want mijn Engels was gewoon super goed, dus het lag aan niveau van vwo zelf.
Maar ik kwam gvd maar 0.2 punten te kort
Ja, maar daarna kwam nog meer gezeik dat de havo klassen vol zaten, en ik dus eventueel naar een ander school moestquote:
Wat jij toepasselijk vindt is meestal niet toepasselijk dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe nooit willekeurig klikken, ik klik aan wat ik toepasselijk vind.
Kon je uiteindelijk daar wel blijven dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kwam nog meer gezeik dat de havo klassen vol zaten, en ik dus eventueel naar een ander school moest___!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vooruit. Mag ik nu een stukje vlaai dan?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat jij toepasselijk vindt is meestal niet toepasselijk dus.
Ja, ik ging naar de afdelingsleider zeikenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kon je uiteindelijk daar wel blijven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |