Wie is Grote Oma?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Hutspot met draadjesvlees. Gemaakt door Grote Oma
[ afbeelding ]
Aha, dat verklaard een hoop....quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Hutspot met draadjesvlees. Gemaakt door Grote Oma
[ afbeelding ]
De schoonmoeder van Oopquote:
Slijmerd zeg, hij wil gewoon dat ze blijft koken, stel je voor dat hij zelf een keer aan de Maggi moetquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan kunnen ze op FOK! zeggen wat ze willen, maar hutspot zoals Grote Oma het maakt, maakt niemand het, aldus Oop
Een kokende schoonmoeder moet je altijd in ere houdenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slijmerd zeg, hij wil gewoon dat ze blijft koken, stel je voor dat hij zelf een keer aan de Maggi moet
Valt dat in dezelfde diplomatieke categorie als 'Wat een lieve baby!'?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan kunnen ze op FOK! zeggen wat ze willen, maar hutspot zoals Grote Oma het maakt, maakt niemand het, aldus Oop.
Nou zal-ie het verder wel de hele avond over die Kopiekut hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt dat in dezelfde diplomatieke categorie als 'Wat een lieve baby!'?
Ja dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou zal-ie het verder wel de hele avond over die Kopiekut hebben
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Kopiekut die weet er ook niks van, echt gestoord dat wijf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, de accijns op alcohol gaat omhoog, dat gaat hij flink in z'n portemonnee voelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft nu zijn visie op het nieuwe regeerakkoord. Dat gaat geheel op zijn eigen wijze
Ai, ik heb een gevoelig snaartje geraakt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Kopiekut die weet er ook niks van, echt gestoord dat wijf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai, ik heb een gevoelig snaartje geraakt?
Jij hebt daar wel talent voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai, ik heb een gevoelig snaartje geraakt?
Michel 123, of Marianne, zoals ie zichzelf tegenwoordig geloof ik noemt als ie verkleed als vrouw-met-handvat op Cam4 verschijntquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Staasmogool.. ik hoor dat woord wel vaker bij Oop, wie is dat eigenlijk?
Ohhw..Michel, ja nou je het zegt, volgens een van Oops beste stookvriendjes ben je er zelf een als je er ook maar mee práát...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Michel 123, of Marianne, zoals ie zichzelf tegenwoordig geloof ik noemt als ie verkleed als vrouw-met-handvat op Cam4 verschijnt
Ja, hij heeft wat schokkerig beeld vanavond. Het is nu al een stukje beter geworden.quote:
t lijkt een beetje op Parkinson, maar het zit m in de streamquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als in teveel eten en zuipen of gewoon zijn leeftijd?
Ohhw, dus tóch Oop de schuld geven hé?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
t lijkt een beetje op Parkinson, maar het zit m in de stream
Hij heef een makkelijke naam, 3 letters maar. De reclame buffert overigens niet, het is alleen Oopquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, dus tóch Oop de schuld geven hé?
Welke reclame?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heef een makkelijke naam, 3 letters maar. De reclame buffert overigens niet, het is alleen Oop
Joah, maar dat stop de reclamefilmpjes op de stream nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke reclame?
http://www.abine.com/
http://www.adsgone.com/default.asp?ref=
En deze erbij, dan heb je er 3 die moeten werken, het lukt hier ook op 2 PC's dus niet zeiken, installeren die hap!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Joah, maar dat stop de reclamefilmpjes op de stream niet
Adblock Plus welquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Joah, maar dat stop de reclamefilmpjes op de stream niet
Ik gebruik DNT plus wel, dat tracken doen ze maar in hun achtertuin. Adblocker heb ik uit. Als je geen 3 sterren gebruiker bent dan zit je toch met die meldingen hier op Fok. Dat heb je met die nuker ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En deze erbij, dan heb je er 3 die moeten werken, het lukt hier ook op 2 PC's dus niet zeiken, installeren die hap!![]()
http://www.nuker.com/
Niet als je aangeeft dat ie van FOK! niets moet blokkeren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, maar zoals ik al zei, dat geeft hier op Fok weer gezeur.
Yup met DNT ook, maar ook al sluit ik Fok uit dan blijft ie hier met dat blauwe schermpje komen zo nu en dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Adblock Plus wel'
En je kunt per website bepalen waar wel of niet de ads blokt. Ideaal
Die krijg ik ook nog na gebruik van tracks eraser pro, die haalt alle index.dat info weg zodat arme Fok denkt dat ik weer zo'n gemene cookiemonster ben...quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup met DNT ook, maar ook al sluit ik Fok uit dan blijft ie hier met dat blauwe schermpje komen zo nu en dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |