Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent een echte vriend van opa
Ligt aan de dag waarop kerst valt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef pos het volgende:
[..]
Enige idee wat er met kerst in Huize Oop gegeten wordt?
Hangt ervan af op welke dagen kerst dit jaar valt ....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef pos het volgende:
[..]
Boullionquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:56 schreef pos het volgende:
[..]
Dan krijgen we in ieder geval genoeg zout binnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Boullion
---)()(---
Worst met stamp
---)()(---
Haring op brood
---)()(---
Drop
En goede vettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan krijgen we in ieder geval genoeg zout binnen.
Goed plan maar dan wel een met eigen clubregelsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ookMisschien kunnen we een clubje oprichten, De Vrienden van Oop
En misschien kunnen we dan een topic voor hem starten ... oh wacht...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
Misschien kunnen de vrienden van Oop wel een leuk gekleurd tagje krijgen
en een eigen clubhuis, gevestigd bij Oop in de eetkamer, die wordt toch niet gebruiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan maar dan wel een met eigen clubregels
Ja, dat aquarium gaat idd vervelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zit je de rest van de avond hier tegenaan te kijken.
Die schutkleur die het shirtje van opa hem bied is inderdaad opvallend je zou hem bijna niet zien zittenquote:
En waar moet oma dan heen ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wel op oma's plek zitten met m'n rug naar het aquarium.
Goed plan en dan nemen we allemaal onze eigen belletjes mee voor de snelle bedieningquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma moet ons toch de hele dag bedienen en sloven boven de stoof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |