En waar moet oma dan heen ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga wel op oma's plek zitten met m'n rug naar het aquarium.
Goed plan en dan nemen we allemaal onze eigen belletjes mee voor de snelle bedieningquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma moet ons toch de hele dag bedienen en sloven boven de stoof.
Het is zeker te laat om je excuses nog te maken ? Eenmaal eraf gekickt dan blijf je weg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Eéénn éxit De Oop...
Nee geen Papegaai, ik kijk wel uit tegenwoordig...![]()
[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Eéénn éxit De Oop...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan en dan nemen we allemaal onze eigen belletjes mee voor de snelle bediening
Of de mensen van UStream hebben ingegrepen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef pullup het volgende:
Waarschijnlijk was er niemand meer over om mee te kleppen op de chat.
Zelfs die hebben moeite om op die chat te komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of de mensen van UStream hebben ingegrepen.
Dan kan ik het me ook wel voorstellen dat ze de boel afsluiten, dan weet je namelijk nooit wat er voor (laakbare) zaken zich afspelen op zo'n afgeschermde chat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Zelfs die hebben moeite om op die chat te komen
Nu alquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Eéénn éxit De Oop...
[ afbeelding ]
Natuurlijk, hij is een echte kindervriend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Nu alen het kinderpardon is er net door
Zou Oop dat al weten?
Net zoiets als Sinterklaas...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is een echte kindervriend.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is weer terug
Hier ontkurkt hij een lekker biertje
[ afbeelding ]
Als oma hem ook verlaat komt-ie in level 100?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef Ratelbandolero het volgende:
Oop zit al in level 85 ! In Solitaire dus..
Hij is helemaal voor jouquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
Iedere keer staat er 'Dit topic sluit automatisch'![]()
* HiDiHo zit al maanden te wachten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
Iedere keer staat er 'Dit topic sluit automatisch'![]()
* HiDiHo zit al maanden te wachten
O jee, hadden we niks mogen zeggen? Was het een verrassing van oma voor opa?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze worden steeds gekker daar op FOK!. Nou zeggen ze weer dat ik ze allemaal heb uitgenodig voor de kerst. Nou, er komt er geen een binnen. Ze kennen een boterham krijgen om voor de deur op te eten!
[ afbeelding ]
hij kent dat sprookje met die zwavelstokjes zeker nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze worden steeds gekker daar op FOK!. Nou zeggen ze weer dat ik ze allemaal heb uitgenodig voor de kerst. Nou, er komt er geen een binnen. Ze kennen een boterham krijgen om voor de deur op te eten!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |