mag dat ff in een spoiler, krijg een hartverzakkingquote:
Waarschijnlijk wil hij ook nog in je kont dus ik vond het wel passendquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef Toverheks het volgende:
Mootie weet het dus die kent Bert ook al, en kont moest komt wezenheb en had het al verbetert
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil hij ook nog in je kont dus ik vond het wel passend
Er komt bij mij überhaupt geen vent in m'n kontquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]Bert is de laatste man die in mijn kont komt
nee als ik er zo over nadenk, lijkt me ook niet lekker in je kontquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er komt bij mij überhaupt geen vent in m'n kont
Heeft wel een voordeel als je aambeien hebt lijkt me, weg schoffelen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee als ik er zo over nadenk, lijkt me ook niet lekker in je kontmaar ja ieder zijn afwijking denk ik maar zo
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft wel een voordeel als je aambeien hebt lijkt me, weg schoffelen!
Maar nee het lijkt me ook niks Tita!
Bekervoetbal Sevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Groningen Ado Hop
Ik zal Oops codetaaltje wel nooit begrijpen ben ik bang...![]()
[ afbeelding ]
En is Hop dan de spits van ado ?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er komt bij mij überhaupt geen vent in m'n kont
Geen vent zei ik hè....quote:
Hahaha toen ik op die voorbind dildo pagina googelde zag ik ook deze.quote:
Kan ik me niet voorstellen, maar ken de goede man nietquote:
Nou, als ik dit zo zie hou ik het toch liever bij de Hitachi Magic Wandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahaha toen ik op die voorbind dildo pagina googelde zag ik ook deze.
[ afbeelding ]
PB leg jij hem eens uit want ik snap hem niet.![]()
Lijkt mij meer een machine om met voorzetstuk de muren te spuiten.
Dat aandachtshoertje zit echt wel elke dag te checken of hij nog in de aandacht zit hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
En toch ben ik benieuwd hoeveel waarde Oop eigenlijk wel hecht aan zijn Topic...
Aangezien hij ons net allemaal uitgenodigd heeft bij hem te komen eten op Tweede Kerstdag neem ik aan dat hij wel blij is met ons.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
En toch ben ik benieuwd hoeveel waarde Oop eigenlijk wel hecht aan zijn Topic...
Allemaal? Ik heb daar helemaal nix van meegekregen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangezien hij ons net allemaal uitgenodigd heeft bij hem te komen eten op Tweede Kerstdag neem ik aan dat hij wel blij is met ons.
Heeft oma jou ook al het menu gestuurd ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangezien hij ons net allemaal uitgenodigd heeft bij hem te komen eten op Tweede Kerstdag neem ik aan dat hij wel blij is met ons.
Oh, ik dacht iedereen hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal? Ik heb daar helemaal nix van meegekregen...Bedoelde 'ie iedereen op zijn chat misschien? ( die 2 stuks)
Nee, ze vroeg nog wel of ik perse vitaminen moest eten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft oma jou ook al het menu gestuurd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |