Ja maar 't is niet alleen vanwege harde muziek. Heeft ook te maken met dat het onbekenden zijn en een soort verbanden-zoeken-in-een-gesprek blockquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef Apuleius het volgende:
Die harde muziek is inderdaad kut. Zo is er geen normaal gesprek te voeren. Gewoon jezelf blijven en misschien iets anders dan een kroeg zoeken.
Het komt op mij over alsof je meer aan het analyseren bent, in plaats van lekker uit en genieten. Je leeft maar 1x, laat ze de schijt krijgen. Gewoon aanpappen met de 1e de beste die je wel ziet zitten. En dan niet gelijk over neuken beginnen, dat komt wel als je er een liter drank in hebt gegoten. Wel goedkope rotzooi nemen, anders kan je net zo goed naar de hoeren gaan en dat is neem ik aan niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:31 schreef Melancholische-jongen het volgende:
[..]
Ja maar 't is niet alleen vanwege harde muziek. Heeft ook te maken met dat het onbekenden zijn en een soort verbanden-zoeken-in-een-gesprek block
Beetje kinderachtig, niet? Alsof alles draait om seks en lust. Daar gaat dit topic helemaal niet over, ik heb het over vrienden maken en contacten opbouwen, ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof je meer aan het analyseren bent, in plaats van lekker uit en genieten. Je leeft maar 1x, laat ze de schijt krijgen. Gewoon aanpappen met de 1e de beste die je wel ziet zitten. En dan niet gelijk over neuken beginnen, dat komt wel als je er een liter drank in hebt gegoten. Wel goedkope rotzooi nemen, anders kan je net zo goed naar de hoeren gaan en dat is neem ik aan niet helemaal de bedoeling.
Kijk, hier maak je nou geen vrienden mee in een kroeg. Het was gewoon een test. Nu weet ik dus dat je een enorm kort lontje hebt. Durf je wel zo van achter je toetsenbord?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:36 schreef Melancholische-jongen het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig, niet? Alsof alles draait om seks en lust. Daar gaat dit topic helemaal niet over, ik heb het over vrienden maken en contacten opbouwen, ook niet geheel onbelangrijk.
Ja of ik ben gewoon beter in rationeel denken dan jou.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Kijk, hier maak je nou geen vrienden mee in een kroeg. Het was gewoon een test. Nu weet ik dus dat je een enorm kort lontje hebt. Durf je wel zo van achter je toetsenbord?
Vast wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Melancholische-jongen het volgende:
[..]
Ja of ik ben gewoon beter in rationeel denken dan jou.
LEVERT VEEL VRINDEN OP NIE?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Melancholische-jongen het volgende:
[..]
Ja of ik ben gewoon beter in rationeel denken dan jou.
Oh en daarmee beweer je dat je succes hebt? Komop.zelfs ik geloof dat soort pietpraat niet tenzij men daar echt desperaat is om van de bil te gaan en ze dus alles " slikken ".quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:54 schreef Friek_ het volgende:
Bij mij gaan die dingen min of meer vanzelfsprekend. Je moet gewoon slap zeveren, dat is alles. Daarvoor schakel ik meestal over naar plat Brabants, bier en 'hedde nog geneukt' of iets in die geest.
Eh, dit gaat gewoon over contact met andere mannen in de kroeg. Daarbij moet je het ook niet te letterlijk nemen verder; het is gewoon dat je amicaal en lichtvoetig over dient te komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh en daarmee beweer je dat je succes hebt? Komop.zelfs ik geloof dat soort pietpraat niet tenzij men daar echt desperaat is om van de bil te gaan en ze dus alles " slikken ".
Klinkt een beetje autistisch. Nu wil ik niet en kan ik niet zomaar een diagnose gaan stellen, maar het is dat ik soortgelijke problemen heb en ook een (lichtelijk en hoog functionerend ) autist ben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:25 schreef Melancholische-jongen het volgende:
Beste mensen van Fok.
Ik ben 19 jaar en ik heb een vraagje vanwege mijn ervaringen als ik uitga. Ik ga vaak uit in een dorp waar ik zelf niet woon. Daar leer ik mensen alleen kennen d.m.v. uitgaan. Ik zou dus zegmaar meer vrienden willen hebben in dat dorp omdat ik er waarschijnlijk binnenkort ga wonen.
Mijn probleem is dat het me niet goed lukt om een vriendschap op te bouwen tijdens het uitgaan. Ik vind het vrij lastig om een gesprek te voeren, vaak valt het gesprek al na een paar zinnen dood. Op een of ander manier heb ik niet de concentratie, inspiratie, vrolijkheid of rust om gewoon creatief te zijn om ergens over te gaan praten. Als iemand bijvoorbeeld zegt dat hij al een tijdje niet uit geweest is omdat hij net een vriendin heeft, ben ik op dat moment zo niet scherp genoeg om bijvoorbeeld te zeggen, ja inderdaad vrouwen kosten veel tijd. Hierdoor mis ik dus een gesprek over in dit geval vrouwen...
Maar dit soort manieren om een gesprek op gang te houden kan ik alleen achteraf inzien. Tijdens het gesprek zelf ben ik daar vaak te traag in. Wat ook mee speelt wellicht, is dat er uiteraard harde muziek wordt gedraaid en eigenlijk alles 1-op-1 contact is, waardoor je erg creatief moet zijn, athans zo voelt dat.
Ik kan dit tevens wel gewoon goed met mensen die ik al beter ken, dan ben ik een echte kletskaus en een meester in dit soort dingen, maar tijdens het uitgaan met vrijwel meer onbekenden, vind ik het een wereld van verschil en veel moeilijker.
Ik kijk trouwens ook erg naar anderen in de hoop te kunnen leren hoe zij het doen. Hierin valt mij op dat vele humor gebruiken. Dus gek dansen, arm om elkaar heen, beetje geinen en dergelijke. Dit zou ik ook doen, maar alleen als 't echt goede vrienden zijn en goed ken, anders vind ik het acteren en gewoon aanstellerij.
Dus ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven, want ik wil heel graag wat betere gesprekken kunnen voeren met een wat meer emotionele lading i.p.v. alleen maar alles goed, ja zekurr en voor de rest sta je beetje te staren naar elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |