Omdat op werchter Green Day (quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef koekii het volgende:
Waarom wil je daar naar toe gaan? Genoeg festivals volgend jaar in Nederland
Line-up van Werchter is altijd beter dan Pinkpopquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Omdat op werchter Green Day () ,Blur en Rammstein komen. Green Day komt ook op pinkpop maar de lineup van werchter is waarschijnlijk beter.
Vertel ze dat ze je toch echt ooit los moeten laten in 'de grote mensenwereld'.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:50 schreef Paul182 het volgende:
Iemand die nog serieuze redenen heeft die ik aan me ouders kan geven zodat ik wel mag?
Ik kan je alvast vertellen dat "Op FOK! zeggen ze dat ...!" zeer waarschijnlijk geen stof op zal doen waaien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:50 schreef Paul182 het volgende:
Iemand die nog serieuze redenen heeft die ik aan me ouders kan geven zodat ik wel mag?
Green Dayquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Omdat op werchter Green Day () ,Blur en Rammstein komen. Green Day komt ook op pinkpop maar de lineup van werchter is waarschijnlijk beter.
Punkrock/Rockquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Green DayFucking Pop-Punk/Alto-Rock man
Green Day is allang geen Punkrock meer. Mischien zeggen ze dat zelf wel, maar ze vallen nu meer onder het kopje Pop-Punk.quote:
Hoor je toch da's punkrockquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Green Day is allang geen Punkrock meer. Mischien zeggen ze dat zelf wel, maar ze vallen nu meer onder het kopje Pop-Punk.
Dookie is punk. Alles daarna niet meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Hoor je toch da's punkrock
Ok ze hebben wel op 21st century breakdown wat pop-ish nummers staan maar ik zou ze over het algemeen dan rock noemen.
PunkRock is een breed Genre, met veel subgenres. Green Day valt onder het kopje Pop-Punk, want ze zijn Punkish maar ook poppishquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Hoor je toch da's punkrock
Ok ze hebben wel op 21st century breakdown wat pop-ish nummers staan maar ik zou ze over het algemeen dan rock noemen.
lololol altijd leuk om dat soort opmerkingen te horen of te zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Boohooo mn favo band maakt muziek die veel mensen leuk vinden boehoe
Luister naar dat nummer dan wat ik net post, dat is van het nieuwe album is net zo punk-ish als Dookie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dookie is punk. Alles daarna niet meer.
Punkrock gaat niet alleen over hoe hard de gitaartjes en de drums gaan, het gaat ook over de teksten en de algehele gedachtes achter alles. Maar oké ik zal naar jouw liedje luisteren als je dat zo graag wilt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Luister naar dat nummer dan wat ik net post, dat is van het nieuwe album is net zo punk-ish als Dookie.en Insomniac en Nimrod zijn ook nog punk btw.
Meeste van deze ken ik welquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
PunkRock is een breed Genre, met veel subgenres. Green Day valt onder het kopje Pop-Punk, want ze zijn Punkish maar ook poppish
Hier heb je wat goede Punkrock (naar mijn mening)
Destruccion
The Adicts
Desobediencia Civil
Descontrol
4Skins
Discharge
G.B.H.
The Nixe
Bakfietsboy's
Sex Pistols
The Clash
The Exploited
X-Ray Spex
En er zijn er uiteraard nog veel meer, maar deze hoor ik wel graag
Van NOFX ken ik maar één liedje. ''Don't Call Me White'' en bedoel je met 'Blink' de band 'Blink182'? Want daar vind ik echt helemaal niks aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:39 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Meeste van deze ken ik wel![]()
NOFX en Blink zijn ook goed ofc
Ja Blink 182, alleen ik vind het echt jammer dat ze van stijl zijn verandert op het laatste album en dat Tom opeens vrijmetselaar-poser is en allemaal vrijmetselarij symbolen op ze gitaar e.d heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:40 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Van NOFX ken ik maar één liedje. ''Don't Call Me White'' en bedoel je met 'Blink' de band 'Blink182'? Want daar vind ik echt helemaal niks aanTevens kende ik dat liedje die je postte al, die heeft mijn vriendin me een keer laten horen. Green Day is niet echt mijn ding tho.
Ik vind al die bands echt niks. Doe mij maar een lekkere harde band met goede teksten. En wat bedoel jij met 'poser'?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:45 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Ja Blink 182, alleen ik vind het echt jammer dat ze van stijl zijn verandert op het laatste album en dat Tom opeens vrijmetselaar-poser is en allemaal vrijmetselarij symbolen op ze gitaar e.d heeft.![]()
Rise Against is ook nice.
Maar ik vind dit meer poppunk:
Met poser bedoel ik wannabe, omdat Tom altijd geïnteresseerd is geweest in complottheorieën enzo heeft hij iedere vijf jaar weer een andere fascinatie. Hij heeft vroeger ook een fonds opgericht om bewijs voor aliens te vinden enzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik vind al die bands echt niks. Doe mij maar een lekkere harde band met goede teksten. En wat bedoel jij met 'poser'?
Hmm okee. Ik vind het altijd raar als mensen elkaar 'Wannabe' noemen. Als je een Punk bent ben je een Punk, als je een Rocker bent ben je een Rocker enzovoorts.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Met poser bedoel ik wannabe, omdat Tom altijd geïnteresseerd is geweest in complottheorieën enzo heeft hij iedere vijf jaar weer een andere fascinatie. Hij heeft vroeger ook een fonds opgericht om bewijs voor aliens te vinden enzo.
Maar voor de rest luister ik My Chemical Romance, Foo Fighters, Black Veil Brides, All American Rejects en afentoe Iron Maiden en AC/DC
Dit nummer is gister gereleased van mcr, echt heel goed is deze <3quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:54 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hmm okee. Ik vind het altijd raar als mensen elkaar 'Wannabe' noemen. Als je een Punk bent ben je een Punk, als je een Rocker bent ben je een Rocker enzovoorts.
Iron Maiden en AC/DC vind ik ook erg goedBVB, Foo Fighters en MCR ken ik niet zo goed, maar MCR is wel een van de favoriete bands van mijn vriendin
Ja oké leuk, maar MCR is niet echt mijn dingquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:01 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Dit nummer is gister gereleased van mcr, echt heel goed is deze <3
Ja báh, NOFX, Rise Against en Bad Religion zijn zo mainstream. Ik word er echt ziek van als ik ze alweer op MTV zie of als ze voor de 3e keer op een avond op slam fm worden gedraaid nee dat gaat mij echt te ver hoor jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef leeell het volgende:
aan je muzieksmaak en schrijfstijl te zien ben je een infantiel, derhalve hebben je ouders een gegronde reden om je niet te laten gaan, namelijk : Infantiliteit aka niet volwassen genoeg.
met je mainstream "punk" wat 18 jaar geleden leuk en "punk" was
verbreed je smaak eerst maar eens.
Het is gewoon Mainstream. Met Green Day toch wel als ultiem voorbeeld, met hun Grammy's en VMA awards en allesquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Ja báh, NOFX, Rise Against en Bad Religion zijn zo mainstream. Ik word er echt ziek van als ik ze alweer op MTV zie of als ze voor de 3e keer op een avond op slam fm worden gedraaid nee dat gaat mij echt te ver hoor ja
Ligt eraan. Ik zeik over het algemeen niet over Mainstream dingen omdat ik er geen last van heb, maar als dat wel zo is ja dan soms mischien wel. Zoals in dit topic vind ik dat de TS wel een beetje zijn muziek door m'n strot probeert te douwen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat ik me afvraag: Waarom moet iedereen maar zeiken op alles wat mainstream is?
Dat valt ook wel heel erg mee. Jij bent diegene die de discussie start.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Zoals in dit topic vind ik dat de TS wel een beetje zijn muziek door m'n strot probeert te douwen.
Ik vind dat. En dat kan, maar dat betekend niet meteen dat ik zeik op alles wat Mainstream isquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat valt ook wel heel erg mee. Jij bent diegene die de discussie start.
Je hoort mij ook niet zeggen dat het persoonlijk tegenover jou is bedoeld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:06 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik vind dat. En dat kan, maar dat betekend niet meteen dat ik zeik op alles wat Mainstream is
Dat is zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat het persoonlijk tegenover jou is bedoeld.
Klopt, maar ik vind iets pas echt mainstream als er echt door een hele grote groep naar geluisterd word e.d want volgens mijn klas zijn green day nog steeds "kaulo emo's"quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:43 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Het is gewoon Mainstream. Met Green Day toch wel als ultiem voorbeeld, met hun Grammy's en VMA awards en alles
En dat voorbeeld heb je meerdere malen herhaald inclusief filmpjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:24 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind iets pas echt mainstream als er echt door een hele grote groep naar geluisterd word e.d want volgens mijn klas zijn green day nog steeds "kaulo emo's"![]()
En dat muziek door je strot heen douwen is heel overdreven, ik geef je gewoon even een voorbeeld van waar ik naar luisterrrr
Ach, weten we ook gelijk dat TS liever interessant doet met zijn zeer originelequote:
aandachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:24 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ach, weten we ook gelijk dat TS liever interessant doet met zijn zeer originelemuzieksmaak dan dat hij daadwerkelijk naar RW gaat.
Zeggen ze nu.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:48 schreef Paul182 het volgende:
Ohja ik ga wss nu naar pinkpop omdat een jongen uit onze groep ze rapport nog moet ophalen tijdens werchter en dat vinden me ouders wel goed![]()
thenksschs
Blur is voor mijn ouders al reden genoegquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:50 schreef Paul182 het volgende:
Ik ging op mijn 14de voor het eerst met vrienden naar festivals. Geen problemen mee gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:22 schreef cool15 het volgende:
Gast, je bent 15... Beetje jong om uberhoud in de club te staan laat staan een paar dagen weg voor een festival
Mijn ouders kennen Nirvana, Guns N Roses en RHCP niet eensquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:31 schreef frits22 het volgende:
[..]
Blur is voor mijn ouders al reden genoeg
Zegt wel weer genoeg over de opvoedstijl van je moeder.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:12 schreef Jochempie het volgende:
Heey ik ben alweer een tijdje geleden naar Rock Am Ring geweest ik was toen ook 15 en mocht ook niet van me ma maar ik ben gewoon gegaan en uiteindelijk vond ze het niet erg. ik heb geen idee hoe je je ouders moet overtuigen zeg maar dat het mag van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |