http://www.spitsnieuws.nl(...)uden-om-wietplantagequote:BNN-er aangehouden om wietplantage
BNN-presentator Tim Hofman is zojuist gearresteerd in zijn woning in Den Haag. Dat meldt website Geenstijl, naar aanleiding van tips uit Tim’s sociale kring. Voor het programma Spuiten en Slikken legde Hofman in het item Tim’s Tuintje een eigen wietplantage aan, om de volgens BNN tegenstrijdige regels rondom de wietpas- en wetgeving te laten zien.
Hoe lang de presentator moet brommen en andere details zijn nog niet bekend. Strafpleiter Gerard Spong heeft zich al in een eerder stadium opgeworpen als verdediger van Hofman, mocht het tot een dagvaarding komen.
Ja. Net zo briljantie als jij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:06 schreef Seamonkey- het volgende:
Is toch gewoon een briljantie actie dit die laat zien hoe verschrikkelijk scheef dit beleid is
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:43 schreef Basp1 het volgende:
Wat een triest OM met als meest grote droeftoeter opstelten hebben we toch. Waarom dan alleen deze publiciteits stunt van bnn zo de kop in proberen te drukken terwijl de ze hun capaciteit veel beter aan de grote echte criminelen kunnen besteden.
Had Timmetje slachtoffers gemaakt dan? Was hij een gevaar voor de samenleving? Neen? Ga dan boeven vangen. Daar betalen we 750 euro pp voor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef nowkia het volgende:
Daar is ie weer: het ga-boeven-vangen-argument
Ga boeven vangen! (c) 1997quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Had Timmetje slachtoffers gemaakt dan? Was hij een gevaar voor de samenleving? Neen? Ga dan boeven vangen. Daar betalen we 750 euro pp voor.
Ik fietste vannacht langs een meisje met van dat lange haar en een pony en toen dacht ik wat doet een 15 jarig meisje nou nog buiten. Kwam er een bromstem uit. Daar mogen ze mensen wel voor oppakken vind ik. Ik vind dat soort dingen vervelender om mee te maken dan iemand die een jonko zit te verbouwen of roken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:48 schreef Schunckelstar het volgende:
is dat nou een ontzettend verwijfde kerel, of een hele lelijke vrouw?
die foto schept onduidelijkheid
Anderzijds zou ik het ook verkeerd vinden om een uitzondering te maken in vervolgingsbeleid voor mensen met een tv-camera. Dat gebeurt me al te vaak.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:43 schreef Basp1 het volgende:
Wat een triest OM met als meest grote droeftoeter opstelten hebben we toch. Waarom dan alleen deze publiciteits stunt van bnn zo de kop in proberen te drukken terwijl de ze hun capaciteit veel beter aan de grote criminelen kunnen besteden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |