Volgensmij was wel de kritiek dat de 'sprookjesachtige' look door 48fps een beetje weg is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je ziet het verschil wel ja, het is een stuk helderder, komt echter over.
Tegelijkertijd ziet dit er ook érg gekunsteld uit, maar ik ga er vanuit dat dat komt doordat dit een latergemaakte conversie is in plaats van 'origineel' 48fps.
Je ziet het wel in de snelle stukken ja. Maar ga je daar echt op letten in de bioscoop? Ik zie het net als 3D.. Je merkt het wel en het is wel leuk, maar de film wordt er niet beter van.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even hier de trailer downloaden in 48fps en letten op de close-ups en shots met veel beweging/actie, dan zie je al het verschil met 24fps op je computerscherm, laat staan op een IMAX scherm.
Je ziet het opzich in de hele trailer wel. Maar het doet mij meer denken aan hoe bijvoorbeeld Nederlandse reportages en documentaires gefilmd zijn. Het filmische lijkt er een beetje door te verdwijnen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je ziet het wel in de snelle stukken ja. Maar ga je daar echt op letten in de bioscoop? Ik zie het net als 3D.. Je merkt het wel en het is wel leuk, maar de film wordt er niet beter van.
I just stare at code all dayquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwe productievideo:
Let op: nodige spoilers!
vette videoquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwe productievideo:
volgens mij was dat een grapje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
vette videoook vet hoe ze dat met die baarden doen
Misschien paar momenten die nog niet in trailers zaten, maar dat is totaal ook maar een paar seconden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
volgens mij was dat een grapje.
Geen spoilers gezien trouwens. Toffe muziek wel
Waarom?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:38 schreef Poemgirl het volgende:
Ik heb dus 40 seconden van de echte film gezien en nu heb ik spijt
Nog 165 minuten en 20 seconden overquote:Op woensdag 28 november 2012 14:38 schreef Poemgirl het volgende:
Ik heb dus 40 seconden van de echte film gezien en nu heb ik spijt
En gelijk een 9,2 op IMDb, met 2988 stemmen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef Momo... het volgende:
De première was gister al in Nieuw Zeeland .
Volgens mij hebben ook alleen bobo's en beroemde mensen de film gezien. niet Henk en Ingrid zeg maarquote:Op woensdag 28 november 2012 16:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En gelijk een 9,2 op IMDb, met 2988 stemmen.
Ik geloof alleen niet dat zoveel mensen hem al gezien hebben...
116 mensen geven hem een 1, dat zijn vast de Twilight of Batman fans.
En de bobo´s geven toch geen 1?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ook alleen bobo's en beroemde mensen de film gezien. niet Henk en Ingrid zeg maar
Nee, misschien hebben hooguit een paar daarvan de film wel gezien. Sowieso een 1 geven voor een productie zoals ditquote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En de bobo´s geven toch geen 1?
En gaan ook niet massaal naar IMDb, binnen een paar uur, denk ik.
Ok, die is nog erger dan die met Megashark en dat cruiseschip...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nee, misschien hebben hooguit een paar daarvan de film wel gezien. Sowieso een 1 geven voor een productie zoals dit![]()
Daarvoor zijn deze films :
of mensen die nooit lotr hebben gezienquote:Op woensdag 28 november 2012 16:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En gelijk een 9,2 op IMDb, met 2988 stemmen.
Ik geloof alleen niet dat zoveel mensen hem al gezien hebben...
116 mensen geven hem een 1, dat zijn vast de Twilight of Batman fans.
Oeh, waar? 48fps, 3D, IMAX?quote:
Denk je niet dat druk zal worden met kerstvakantie denk dat meeste mensen jou idee hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oeh, waar? 48fps, 3D, IMAX?
Zit zelf nog te twijfelen waar en wanneer ik zal gaan. Premieredag is natuurlijk fantastisch, maar ook school enzo, dan lijkt de kerstavakantie toch wat beter... En ook de locatie nog.
Pfoeh, lastig dit hoor
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwe productievideo:
Mhm, dat ook wel eigenlijk. Maar dan ruim van tevoren reserveren denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:01 schreef gotrunks het volgende:
[..]
Denk je niet dat druk zal worden met kerstvakantie denk dat meeste mensen jou idee hebben
Inderdaad, de eerste film waar ik hyped voor ben sinds... Kill Bill 2, denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
HypedDamn, wat is dat lang geleden.
Nee.. 48fps gaat over aantal beelden per seconde, IMAX over de resolutie van een beeld. De combinatie IMAX HFR (of 48fps) zorgt er dus voor dat je een ultra scherpe, revolutionaire filmervaring zult krijgen. De eerste reacties van mensen die gisteren/vandaag de premiere hebben gezien is dat het even wennen is, maar dat het wel een ongekende ervaring geeft.quote:
Sorry mijn post was een beetje onduidelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee.. 48fps gaat over aantal beelden per seconde, IMAX over de resolutie van een beeld. De combinatie IMAX HFR (of 48fps) zorgt er dus voor dat je een ultra scherpe, revolutionaire filmervaring zult krijgen. De eerste reacties van mensen die gisteren/vandaag de premiere hebben gezien is dat het even wennen is, maar dat het wel een ongekende ervaring geeft.
Pathé Amsterdam (Tuschinsky), Rotterdam (De Kuip), Den Haag en Groningen wel. Maar dat is allemaal geen IMAX. Iemand een idee waar je zowel 48fps als IMAX als 3D hebt?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef kilozout het volgende:
Ik las recent dat er geen 1 bioscoop is in Nederland die 48fps draait.
Dan zat ik verkeerdquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Pathé Amsterdam (Tuschinsky), Rotterdam (De Kuip), Den Haag en Groningen wel. Maar dat is allemaal geen IMAX. Iemand een idee waar je zowel 48fps als IMAX als 3D hebt?
En Pathé Schouwburgplein?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Precies, Eindhoven blijft onduidelijk..
Beter geluid en hogere resolutie.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
The Hobbit bevat iig geen IMAX scènes zoals de Batman films van Nolan, dus of het ook daadwerkelijk een meerwaarde heeft weet ik niet voor 100%. Ik zal Pathé eens mailen voor meer duidelijkheid.
Fan-tas-tischquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwe productievideo:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |