Oeh, waar? 48fps, 3D, IMAX?quote:
Denk je niet dat druk zal worden met kerstvakantie denk dat meeste mensen jou idee hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oeh, waar? 48fps, 3D, IMAX?
Zit zelf nog te twijfelen waar en wanneer ik zal gaan. Premieredag is natuurlijk fantastisch, maar ook school enzo, dan lijkt de kerstavakantie toch wat beter... En ook de locatie nog.
Pfoeh, lastig dit hoor
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwe productievideo:
Let op: nodige spoilers!
Mhm, dat ook wel eigenlijk. Maar dan ruim van tevoren reserveren denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:01 schreef gotrunks het volgende:
[..]
Denk je niet dat druk zal worden met kerstvakantie denk dat meeste mensen jou idee hebben
Inderdaad, de eerste film waar ik hyped voor ben sinds... Kill Bill 2, denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
HypedDamn, wat is dat lang geleden.
Nee.. 48fps gaat over aantal beelden per seconde, IMAX over de resolutie van een beeld. De combinatie IMAX HFR (of 48fps) zorgt er dus voor dat je een ultra scherpe, revolutionaire filmervaring zult krijgen. De eerste reacties van mensen die gisteren/vandaag de premiere hebben gezien is dat het even wennen is, maar dat het wel een ongekende ervaring geeft.quote:
Sorry mijn post was een beetje onduidelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee.. 48fps gaat over aantal beelden per seconde, IMAX over de resolutie van een beeld. De combinatie IMAX HFR (of 48fps) zorgt er dus voor dat je een ultra scherpe, revolutionaire filmervaring zult krijgen. De eerste reacties van mensen die gisteren/vandaag de premiere hebben gezien is dat het even wennen is, maar dat het wel een ongekende ervaring geeft.
Pathé Amsterdam (Tuschinsky), Rotterdam (De Kuip), Den Haag en Groningen wel. Maar dat is allemaal geen IMAX. Iemand een idee waar je zowel 48fps als IMAX als 3D hebt?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef kilozout het volgende:
Ik las recent dat er geen 1 bioscoop is in Nederland die 48fps draait.
Dan zat ik verkeerdquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Pathé Amsterdam (Tuschinsky), Rotterdam (De Kuip), Den Haag en Groningen wel. Maar dat is allemaal geen IMAX. Iemand een idee waar je zowel 48fps als IMAX als 3D hebt?
En Pathé Schouwburgplein?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Precies, Eindhoven blijft onduidelijk..
Beter geluid en hogere resolutie.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
The Hobbit bevat iig geen IMAX scènes zoals de Batman films van Nolan, dus of het ook daadwerkelijk een meerwaarde heeft weet ik niet voor 100%. Ik zal Pathé eens mailen voor meer duidelijkheid.
Fan-tas-tischquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwe productievideo:
Let op: nodige spoilers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |