http://www.thehobbit2012.nl/quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Komt steeds dichterbij!Nog maar een klein maandje!
Of het heet een cliche, of een gebrek aan vernieuwing en fantasie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meestal wordt dat als iets positiefs gezien, dat het er precies zo uitziet als je je had voorgesteld hoor
If it aint broken don't fix it. Trouwens in Amsterdam Arena kan de film in IMAX 3D worden bekeken!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:16 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Of het heet een cliche, of een gebrek aan vernieuwing en fantasie.
Er zijn al een paar nachtvoorstellingen op de premiere dag te reserveren danwel aan te schaffenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
If it aint broken don't fix it. Trouwens in Amsterdam Arena kan de film in IMAX 3D worden bekeken!
oooohhh!!! Ik vroeg recent Pathe daar nog over en die gaan dat dus waarschijnlijk niet doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Dus ik ging kijken of er alvast tickets te reserveren zijn, zie ik ook dit ineens:
http://kinepolis.be/nl/node/21093
Een LOTR marathon op het grote scherm, dat is toch wel erg verleidelijk
Klopt. Er zal denk ik ook niet snel een 48fps 2D versie gaan draaien, omdat de extra scherpte die de 48fps geeft alleen lekker gaat kijken in 3D.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef wolfrolf het volgende:Amsterdam is wel de enige die hem in 48fps projecteerd.
De agenda wordt uiteindelijk met veel meer voorstellingen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:50 schreef merry77 het volgende:
ik zie bij Pathe Tuchinsky alleen maar 1 voorstelling op een dag.
Komen er in de week opvolgend wel meerdere voorstellingen op een dag?
Aftiteling moet je hier nog van aftrekken, maar lijkt mij een mooie speelduur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Poemgirl het volgende:
Peter Jackson bevestigde circa 2 uur en 50 minuten, met nog een extended edition.
Een hele boel, eigenlijk worden alle 3 de films er beter van.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb de Extended versies nog nooit gezien, dus ik zou toch niet weten wat ik mis dan
Ik vond het wel mooi dat ze bij mij de eerste trailer lieten zien in de bios. Die vind ik veel toffer dan de tweede, vooral door de montage en de vette soundtrackquote:Op zondag 18 november 2012 16:49 schreef Ditty het volgende:
Kan niet wachtenvond het wel dat ze vrij vroeg begonnen met trailers, in mei kreeg ik de trailer al te zien in de bios en dan nog maanden moeten wachten. Maar in de tussentijd wel het boek gelezen
Dat is in de VS normaal, zelfs al een jaar van tevoren. In Nederland gebeurt dat inderdaad niet vaak.quote:Op zondag 18 november 2012 16:49 schreef Ditty het volgende:
Kan niet wachtenvond het wel dat ze vrij vroeg begonnen met trailers, in mei kreeg ik de trailer al te zien in de bios en dan nog maanden moeten wachten. Maar in de tussentijd wel het boek gelezen
Welke bioscoop is dat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Keuze volop hier
3D met en zonder 48fps en ook nog de gewone versie
[ afbeelding ]
Ik wacht eerst even de eerste reviews af over de 3D effecten voor ik een keuze maak.
Daar wil ik dus ook naartoe, heerlijke biosquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is Kinepolis Antwerpen. Maar de daadwerkelijke voorverkoop van tickets is nog niet gestart. Voor de speciale premièrenacht zijn ze te koop vanaf 22/11. En de reguliere voorstellingen moeten ook nog in het systeem ingepland worden.
Niet iedereen zit te wachten op 3D natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Gekke mensen in mijn omgeving die deze film willen gaan kijken een kleine, saaie, bioscoop. En dan ook nog de regular versie.![]()
Ik ga een film van Peter Jackson, en de eerste film in 48fps geschoten, toch niet in de regular versie bekijken!![]()
Kaartjes zijn al langer te koop hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:09 schreef gotrunks het volgende:
Kaartjes zijn nu te koop en er is een groot kans dat die ook niet 3D wordt vertoond en bij meeste pathe's wordt die in HFR getoond dus 48fps![]()
![]()
![]()
![]()
Cinemec in Ede zal hem ook in 48fps laten zienquote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef student_2.0 het volgende:
Is die 48fps alleen te zien in Imax zalen? ik wil deze film zien bij Euroscoop (megabioscoop in Tilburg). Zal Imax veel toevoegen?
twitter:CineMecEde twitterde op maandag 19-11-2012 om 14:30:11Het is officieel: wij gaan The Hobbit in 48fps vertonen in het ExpoTheater! De kaartverkoop voor de première gaat bijna van start... reageer retweet
Dan ga je gewoon eerst naar de 24 fps versie en later de 48 fps versie, kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar ik een beetje bang voor ben is dat er nogal een verschil zal ontstaan tussen 48fps en 48fps als jullie begrijpen wat ik bedoel. Bioscopen doen er nu alles aan om deze revolutie binnen de filmwereld binnen te halen en ik verwacht dan ook dat sommige bioscopen niet zullen voldoen aan de technische upgrades om daadwerkelijk het verschil te kunnen laten zien.
Doe dan spuimarkt man. Zit er tenminste zeker niemand met zijn kop voor je beeld. Buitenhof benauwde rotbios.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
Buitenhof ga ik toch maar even boeken
Ja, haal ze altijd door elkaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe dan spuimarkt man. Zit er tenminste zeker niemand met zijn kop voor je beeld. Buitenhof benauwde rotbios.
Jammer rij 12quote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Cinemec in Ede zal hem ook in 48fps laten zientwitter:CineMecEde twitterde op maandag 19-11-2012 om 14:30:11Het is officieel: wij gaan The Hobbit in 48fps vertonen in het ExpoTheater! De kaartverkoop voor de première gaat bijna van start... reageer retweet
Die hebben gewoon HFR en IMAX tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:52 schreef Lemans24 het volgende:
Wat doet Pathé Arena eigenlijk?
Ik zie geen IMAX en geen HFR, maar wel 14,50.
Wordt gewoon Utrecht de eerste keer. 7,50
Staat niks op de Pathé site (voor The Hobbit).quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die hebben gewoon HFR en IMAX toch
Lijkt er wel op inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Staat niks op de Pathé site (voor The Hobbit).
Bij Rotterdam Schouwburgplein ook niet, trouwens. Lijkt er op dat IMAX + HFR als gewoon 3D wordt weergegeven op de site.
Alle IMAX 3D voorstellingen bij Pathé Arena worden in HFR 3D vertoond. Dus IMAX én HFR 3Dquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:52 schreef Lemans24 het volgende:
Wat doet Pathé Arena eigenlijk?
Ik zie geen IMAX en geen HFR, maar wel 14,50.
Wordt gewoon Utrecht de eerste keer. 7,50
Even hier de trailer downloaden in 48fps en letten op de close-ups en shots met veel beweging/actie, dan zie je al het verschil met 24fps op je computerscherm, laat staan op een IMAX scherm.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:54 schreef MilaNL het volgende:
Denk dat je het verschil nauwelijks ziet. Moet gewoon weer een hype zijn om het kaartje 3 euro duurder te maken. Het gaat om de film, niet om de resolutie, framerate of 3D/2D.
Je ziet het verschil wel ja, het is een stuk helderder, komt echter over.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even hier de trailer downloaden in 48fps en letten op de close-ups en shots met veel beweging/actie, dan zie je al het verschil met 24fps op je computerscherm, laat staan op een IMAX scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |