Geen last van maar who cares manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Die Kluwers zijn best wel pauper eigenlijkDie buitenkant (dat geplastificeerde) is al helemaal los en ik zag dat bij anderen ook al
Haha, ja zeker. Aansluitingmodule vwo-wo is erg boeiend, ik doe een aantal vakken die onder 't civiel recht vallen (denk aan romeinsrecht, ondernemingsrecht etc.), kon ook publiek doen maar dit spreekt me toch meer aan. Ook prima cijfers gehaald tot nu toequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey daar is onze knuffelscholierLig je nog op schema ?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
Taxibus heette trouwens bij ons 'Shockschade'. Die beschrijving in dat arrest![]()
![]()
![]()
![]()
Goed om te horen! Leuk ook dat die mogelijkheid er is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:54 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Haha, ja zeker. Aansluitingmodule vwo-wo is erg boeiend, ik doe een aantal vakken die onder 't civiel recht vallen (denk aan romeinsrecht, ondernemingsrecht etc.), kon ook publiek doen maar dit spreekt me toch meer aan. Ook prima cijfers gehaald tot nu toe
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:46 schreef Giku het volgende:
p.s. Mag ik ook in het rijtje Groningen?
12 angry men.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:46 schreef Giku het volgende:
[..]verschrikkelijke zaak indd
Net de film '12 Angry Men' gekeken, dat had ik wel even eerder mogen doenFantastische film, ook al heb ik niets met strafrecht legt het wel pijnlijk uit hoe subjectief het rechtssysteem is, en altijd zal blijven. Geeft ook meteen de reden aan waarom ik het strafrecht niet in kán, kan ik psychologisch niet aan. Zou helemaal aan me vreten als ik er later achter komt dat je het verkeerd hebt gedaan.
Oja, Fonda is een baas, in Once upon a time in the west ook al zo'n briljante rol, ook een briljante film![]()
p.s. Mag ik ook in het rijtje Groningen?
Ik denk dat het antwoord in elk geval volhouden is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:13 schreef N0rah het volgende:
Ik vond een vraag overigens vreemd in de taaltoets.. Je moest aangeven welk woord het beste aansluit bij de term 'persisteren' en je kon dan kiezen uit volhouden, uithouden en inhouden. Ik twijfelde enorm tussen volhouden en uithouden en vond het dan ook eigenlijk vrij dubbelzinnig. Als ik achteraf ook in de Van Dale kijk, zie ik dat als definitie van 'uithouden', 'volhouden' wordt gegeven..
Ik snap niet helemaal wat je met trucjes bedoelt, maar gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:25 schreef KOG het volgende:
[..]
Misschien had iemand simpele trucjes o.i.d., maar ik zie dat ik hier moet uitkijken met mijn vragen. Ik heb trouwens al een stage weten te bemachtigen, dus eind goed al goed.
Persisteren is volhouden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:13 schreef N0rah het volgende:
Ik vond een vraag overigens vreemd in de taaltoets.. Je moest aangeven welk woord het beste aansluit bij de term 'persisteren' en je kon dan kiezen uit volhouden, uithouden en inhouden. Ik twijfelde enorm tussen volhouden en uithouden en vond het dan ook eigenlijk vrij dubbelzinnig. Als ik achteraf ook in de Van Dale kijk, zie ik dat als definitie van 'uithouden', 'volhouden' wordt gegeven..
Omdat het er toch niet uitziet zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geen last van maar who cares man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |