Echt waar?!?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:20 schreef Cremetje het volgende:
Stiekem doen heeft ook geen nut want dan merken ze het toch uiteindelijk.
maar ze zien me jongens toch nooit..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46[/urol] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/45206]Pietverdriet het volgende:
Laat een tattoo op je tieten zetten, dat zal ze leren
Ditquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Anyway, waarom wil je je haar verven? Ben je zo onzeker?
Als jij zelfverzekerd bent heb je niet zo behoefte aan uiterlijk vertoonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:58 schreef IrCute het volgende:
Je haren verven als onzekerheid afschrijven![]()
![]()
Dat is net zo'n achterlijk argument als, waarom wil je oorbellen? Ben je zo onzeker? Of waarom wil je nieuwe kleding, ben je zo onzeker?
Puntjes kun je er gemakkelijk af knippen hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon doen, als ze boos worden, is het toch te laat.
Heeft absoluut niks met onzekerheid te maken, als ik mij zo graag opmaak en mijn haren verf en graag mooie kleding draag, zou dat dan betekenen dat ik onzeker ben?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij zelfverzekerd bent heb je niet zo behoefte aan uiterlijk vertoon
Nee,dan ga je er gewoon bijlopen als een slons in trainingspak en met n kort pittig kapsel omdat dat gemakkelijker isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij zelfverzekerd bent heb je niet zo behoefte aan uiterlijk vertoon
Je haar verven doe je niet uit onzekerheid. (een uitzondering daargelaten)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Je hoeft er toch niet slonzig bij te lopen, je trekt het in het belachelijke nu.
Waarom heb je het dan nodig ? Ben je minder aantrekkelijk dan als je het niet verft, of ben je met je eigen haarkleur niet meer hip genoeg, wat is het ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je haar verven doe je niet uit onzekerheid. (een uitzondering daargelaten)
Dat is net zo goed belachelijk
Omdat je iets anders wil met je haren? Net zoiets als een ander kapsel willen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan nodig ? Ben je minder aantrekkelijk dan als je het niet verft, of ben je met je eigen haarkleur niet meer hip genoeg, wat is het ?
Ik heb gehoord dat het zeer slecht voor je haar is, en je zo kunt blijven verven, dus dat is niet handig lijkt mij. Gevalletje nooit tevreden zijn misschien ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Omdat je iets anders wil met je haren? Net zoiets als een ander kapsel willen.
Nodig?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan nodig ? Ben je minder aantrekkelijk dan als je het niet verft, of ben je met je eigen haarkleur niet meer hip genoeg, wat is het ?
Ja, laten we alleen maar negatieve redenen verzinnen om je haar te vervenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het zeer slecht voor je haar is, en je zo kunt blijven verven, dus dat is niet handig lijkt mij. Gevalletje nooit tevreden zijn misschien ?
Ik loop ook maar wat te klootviolen...Have fun. Wat jullie met je haar doen zal mij een zorg zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, laten we alleen maar negatieve redenen verzinnen om je haar te verven
Kijk, een echte vrouw ! Klassequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb mn haar nog nooit geverfd
Je klinkt als een dwarse puber. Weet je zeker dat je 20 bent?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben 20 xD ;p over maandje 20.5.
je moet je ouders gwn manipuleren :d
Laat je het toch gewoon uitgroeien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het zeer slecht voor je haar is, en je zo kunt blijven verven, dus dat is niet handig lijkt mij. Gevalletje nooit tevreden zijn misschien ?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat je het toch gewoon uitgroeien.Met kleurspoeling is dat zelfs niet nodig want dat "slijt"vanzelf uit je haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |