Boeken als reactiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, ik heb allles op een rijtje gezet (inclusief de veel minder huursubsidie die ik ga krijgen) en als m'n boodschappen en benzine er af zijn houd ik maar iets van 120 euro over. Daar heb ik me erg op verkeken. Al die leuke shopdingen die ik deed, daar heb ik dus geen geld voor.
De pest is dat ik dus 1000 euro aan de belastig moet betalen en dat geld heb ik wel, maar wil ik weer aanvullen.. En ruimte voor sparen is er dus niet echt.
Daar komt bij dat ik binnenkort nieuwe lenzen moet halen en dat m'n auto volgende maand weer gekeurd moet worden. Voor dat soort dingen heb ik eigenlijk helemaal geen geld en daar baal ik van. Krijg in december wel een extra bedrag door al mijn overuren, maar hoeveel dat is weet ik niet.
Mijn plan is nu om geen extra geld meer uit te geven tot sowieso januari (behave in de vakantie die al geplanned is in november),
Daarnaast moet ik maar wat bewuster boodschappen doen en wat minder roken (hahaha, of niet), zodat ik wat meer te besteden heb. En op de lange termijn uitkijken naar werk met meer uren. Helaas zijn leuke banen dun gespreid..
Ik moet het nu doen met wat ik heb en daar ben ik niet zo happy mee. Dus aan de slag om mezelf wel happy te krijgen ermee.
Jeetje, er schrijft er 1 een halve roman
Heb jje dat stuk erboven gezien? Die mensen nemen op vakantie hun eigen flatscreen tv meequote:
Lolwhut?? Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jje dat stuk erboven gezien? Die mensen nemen op vakantie hun eigen flatscreen tv mee![]()
![]()
![]()
Ja idd, wtfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
Je eigen flatscreen meenemen... en dan klagen over de tv
Heb een contract van 24 uur. Draai vaak wel meer, maar dat krijg ik pas in december. En een groter contract is niet mogelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Boeken als reactie![]()
Meh, dat is wel kut ja, dat je dan nog maar 120 over houdt. Bummer.
Waarom moet je 1000 aan de belasting betalen?
Minder roken.. tsja, als je jezelf happy wil houden, zou ik dat niet te streng gaan doen, hahaha!
Werk zoeken is ook echt kut op het moment... Hoeveel uur werk je nu?
Wel klote, moeten bezuinigen... ik heb daar ook echt een schurfthekel aan..
Is er in je contract opgenomen dat je een marge hebt op je contracturen? Anders is het vaak zo dat als jij structureel meer uren werkt, je die ook op contract hoort te krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb een contract van 24 uur. Draai vaak wel meer, maar dat krijg ik pas in december. En een groter contract is niet mogelijk.
Leuke is dat alle leuke vacatures zitten bij het bedrijf waar ik al werk en daar loop ik er over ruim een jaar tegenaan dat er geen vaste contracten meer worden gegeven.
Er zit gewoon geen groei in dat gebied en daar baal ik van. Want er zijn geen banen te krijgen en als je en baan krijgt, krijg je geen vast contract. Je kan je daardoor niet ontwikkelen binnen een bedrijf en een huis kopen zal er ook wel nooit inzitten.
O en niet handig dat ik dit natuurlijk weer allemaal zelf wil doen en dat Fred nu zit te miepen dat ik een nieuw kabeltje voor de tv moet aanschaffen terwijl ik denk "daar heb ik dus geen geld voor"... Weet ook wel dat Fred het niet zal begrijpen, want ik heb spaargeld, dus geld zat toch?
Terwijl ik dat spaargeld dus niet voor dit soort dingen wil gebruiken. Maar leg dat Fred uit, die heeft geen cent spaargeld
Oh, ja, dat is bout, dat je dat pas in december krijgt. Valt er niet iets te regelen dat je die uren maandelijks uitbetaald krijgt? Dat lijkt me ook wel handig misschien, als dat zou kunnen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb een contract van 24 uur. Draai vaak wel meer, maar dat krijg ik pas in december. En een groter contract is niet mogelijk.
Leuke is dat alle leuke vacatures zitten bij het bedrijf waar ik al werk en daar loop ik er over ruim een jaar tegenaan dat er geen vaste contracten meer worden gegeven.
Er zit gewoon geen groei in dat gebied en daar baal ik van. Want er zijn geen banen te krijgen en als je en baan krijgt, krijg je geen vast contract. Je kan je daardoor niet ontwikkelen binnen een bedrijf en een huis kopen zal er ook wel nooit inzitten.
O en niet handig dat ik dit natuurlijk weer allemaal zelf wil doen en dat Fred nu zit te miepen dat ik een nieuw kabeltje voor de tv moet aanschaffen terwijl ik denk "daar heb ik dus geen geld voor"... Weet ook wel dat Fred het niet zal begrijpen, want ik heb spaargeld, dus geld zat toch?
Terwijl ik dat spaargeld dus niet voor dit soort dingen wil gebruiken. Maar leg dat Fred uit, die heeft geen cent spaargeld
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
voor een bruiloft? (ik ben waarschijnlijk ceremoniemeester)
Ik zou denk ik gaan voor nr 2, iets geklederquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
eind maart (dus ja, duurt nog evenquote:
Nou, maar qua weersomstandigheden. Maar dan weet je nog niet veel meer, eind maart kan het ook opeens warm zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eind maart (dus ja, duurt nog evenMaarrrrr shoppen!!!!
)
Of niet!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zo irritant dat opi weg is van td, ik wil falen!
Nailsupplies.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of niet!!!!
Maar hij stond nou bij die andere he... hoe heet ie ook alweer...
Hier heb je niks aan![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of niet!!!!
oh, de bruiloft is 's avonds (ceremonie om 8 uur ofzo), dus ik neem aan wel wat koeler.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, maar qua weersomstandigheden. Maar dan weet je nog niet veel meer, eind maart kan het ook opeens warm zijn.
Kijk, die onderste moet je sowieso kopen. Al is het maar voor komende herfst en winter. Maar als het 20 tot 25 graden wordt is hij misschien een beetje te warm...
zelfs ik wist hetquote:
Als je ruimte over hebt, laat het ff wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zo irritant dat opi weg is van td, ik wil falen!
ja maar daar hebben ze de james bond collectie niet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of niet!!!!
Eerste! die kan het hele jaar doorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
nou ja, ik heb die site nooit bekeken, maar ik hoorde jullie er van de week overquote:
wat wil je?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als je ruimte over hebt, laat het ff weten![]()
fuque ik moet nu even snel weg maar ben der over 20 min weer ongeveer, dan laat ik het weten, is dat ok?quote:
si!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
fuque ik moet nu even snel weg maar ben der over 20 min weer ongeveer, dan laat ik het weten, is dat ok?
Ik hou van pompoen. Ik hou van risotto. Oh hai wanneer can I haz zhe food?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Pompoerisotto, so goooood
Wacht, ik gooi even een fotootje online om jullie jaloers te maken
ik vind het door The Green Mile in alle andere films waar hij in speelt een creepquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben the green mile aan het kijken... En normaal vind ik het echt een toffe film; maar momenteel heb ik zo'n hekel aan die percy; dat het heel de film verpest
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het door The Green Mile in alle andere films waar hij in speelt een creep
En Coffee (pas overleden), is daar zo zielig
Heul wel, ik heb ze daar gister zitten falen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar daar hebben ze de james bond collectie niet!
Oh....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar daar hebben ze de james bond collectie niet!
yup, it's a bloody shame...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook![]()
Juhh wel jammerKeigoei acteur ook
receptje hebben?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou van pompoen. Ik hou van risotto. Oh hai wanneer can I haz zhe food?
Ijs, gij stiekeme falerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heul wel, ik heb ze daar gister zitten falen.
ik had al paar van james bond besteld maar dacht doe netjes neem niet alles maar nu zag ik ze in de winkel en moet ik er toch nog een paar bij hebbenquote:
whut? als ik search doe of op opi klik hebben ze nix? heb je link?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heul wel, ik heb ze daar gister zitten falen.
wat voor kast?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik mag niet falen tot ik een nieuwe kast heb gekocht. Het past niet meer hier
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Aanbieding! Heb ik vanmiddag ook gekocht.
Jahoor, het blijven gebruiksvoorwerpen en ik gebruik ze ook gewoon met boodschappenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaantje, ik vroeg mij af of jij ook gewoon boodschappen gaat doen en naar je werk gaat en zulks met je LV en Chanel tassen. Ik zag van de week een duurdere tas en dacht "nah" die gaat toch stuk als ik dat ding gebruik, onvoorzichtige mongool die ik ben
Het liefst een soort vitrinekast met dichte deurtjes onder en glazen bovenquote:
ok, ja, ik was gewoon benieuwd daarnaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jahoor, het blijven gebruiksvoorwerpen en ik gebruik ze ook gewoon met boodschappen
Ik doe wel in mijn handtas geen spullen die kunnen lekken, ik heb standaard ook AH tassen mee want alle boodschappen pasen nooit.
Ik ben blij met mijn tassen hoor en vind ze heel mooi maar als ik ze niet gebruik hebben ze ook geen nut
Ghehehehequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Ijs, zoiets:
http://www.kwantum.nl/meu(...)vitrine-kast-1356310
Stuur maar door, risotto is de specialiteit van meneer hier!quote:
we hebben hier nog een uit elkaar gehaalde Billy staan (donkerbruin) met deurtjes voor de onderkant, maar daar moet je net van houden. En is alsnog onhandig met den toet toet denk ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het liefst een soort vitrinekast met dichte deurtjes onder en glazen boven
ik heb 'm nu pas door, whehehehehequote:
foto staat hieronder, ik zal receptje even opzoekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stuur maar door, risotto is de specialiteit van meneer hier!
ik vroeg hetquote:
Neh, hij moet wit zijn of zwartquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
we hebben hier nog een uit elkaar gehaalde Billy staan (donkerbruin) met deurtjes voor de onderkant, maar daar moet je net van houden. En is alsnog onhandig met den toet toet denk ik![]()
Maar anders mag je 'm komen halen
ja dan gaat het al overquote:
Nieuwe kast falenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik mag niet falen tot ik een nieuwe kast heb gekocht. Het past niet meer hier
Done!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ja; wordt het niet even tijd om de UI te wijzigen?![]()
![]()
Vind ik priiiiiiiiiiiimaquote:
Bye chickie!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik ga m'n vent maar even vervelen, dank voor het meedenken
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe kast falen![]()
Daarna nog meer falen
is een kutsituatie Schaar... zeker omdat je zo hard geknokt hebt voor deze baan...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik ga m'n vent maar even vervelen, dank voor het meedenken
Says who????quote:
Ja, maar niet een losse teennagelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Says who????
Schimmel overáááááállllll
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet billy kasten om mijn schoenen in te kunnen zettenIk ben ze nu aan het stapelen; ziet er niet uit
hij zit nog nét niet los hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar niet een losse teennagel
Chanel Vertigo, maak me maar jaloersquote:
Ik heb toch heul geen chanel manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Chanel Vertigo, maak me maar jaloers
Looks like fungusquote:
nee ik ook niet, da's het probleemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb toch heul geen chanel man
Ik heb vorige week mijn kapotte teennagel er af mogen trekkenquote:
De postbode heeft mooi gelakte nagelsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee ik ook niet, da's het probleem
Je postbode wel thoughquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee ik ook niet, da's het probleem
AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb vorige week mijn kapotte teennagel er af mogen trekkenOude tennisschoenen en 3u op het veld staan; geen goeien combi. Nu heb ik geen teennagel meer (die naast mijn grote teen... euh.. hoe heet dat? loller
).
Zo dit moest ik even delenSmakelijk verhaal endeso
Ik doe meestal iets meer sjalotjes erdoor en gebruik wat minder bouillonblok. En ik doe er daarna geen zout meer overheen. De bouillon en de spek zijn voor mij al zout zat.quote:Pompoenrisotto met pancetta
Gordon Ramsay vraagt zich in “Creaties van een Meesterchef” af wat mensen eigenlijk doen met dat vruchtvlees dat ze uit de pompoenen scheppen om er Halloweenlampionnen van te maken. Hij maakt er pompoen brunoise van in een risotto met knapperig uitgebakken spek en Parmezaanse kaas. (Voorgerecht voor 4, hoofdgerecht voor 2).
40 g pancetta, kleingesneden; 5-6 dl kippenbouillon; 2 fijngesneden sjalotten; 500 g pompoenvruchtvlees, 3 el olijfolie; 200 g risottorijst; 1 dl droge witte wijn; 2 el mascarpone; 50 g geraspte Parmezaanse kaas; zeezout en versgemalen zwarte peper
Verhit een droge koekenpan en bak hierin de pancetta knapperig uit. Laat het spek uitlekken. Verwarm de bouillon tegen de kook. Smoor in een grote pan de sjalotten en de pompoenblokjes ca. 5 min. in de olie. Schep de rijst mee. Schenk de wijn erbij en laat deze zachtjes inkoken. Giet er een kwart van de bouillon bij en kook de rijst op halfhoog vuur tot het vocht is opgenomen. Voeg nog een schep bouillon toe en herhaal de handelingen: steeds nieuwe bouillon toevoegen en roeren tot de rijstkorrels gaar zijn. Dit duurt ca. 15 min. Schep een paar min. voor het einde van de kooktijd de pancetta, de mascarpone en de helft van de Parmezaanse kaas erdoor. Breng de risotto op smaak met zout en peper, schep in voorverwarmde kommen en strooi de resterende kaas erover.
Nah... eerst was ie zo blauw.. en toen werd ie zwart... dus het had er onder behoorlijk zitten bloeden eik.... Ok ik hou verder wel opquote:
been there, done thatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb vorige week mijn kapotte teennagel er af mogen trekkenOude tennisschoenen en 3u op het veld staan; geen goeien combi. Nu heb ik geen teennagel meer (die naast mijn grote teen... euh.. hoe heet dat? loller
).
Zo dit moest ik even delenSmakelijk verhaal endeso
Thehehhehequote:
daar zal die Turk blij mee zijn ja, de schooier!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De postbode heeft mooi gelakte nagels
Omnomnomnomnomnomquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah... eerst was ie zo blauw.. en toen werd ie zwart... dus het had er onder behoorlijk zitten bloeden eik.... Ok ik hou verder wel op![]()
Prutsen jongeuhquote:
opgesloten bloed onder je nagelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah... eerst was ie zo blauw.. en toen werd ie zwart... dus het had er onder behoorlijk zitten bloeden eik.... Ok ik hou verder wel op![]()
O nee dat vond ik maar niks... Maar wel de nagel zo naar boven duwen zodat je met een mes er onder kan pulken zodat dáár het bloed er uit kan gutsen.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
opgesloten bloed onder je nagel![]()
Gaatje moeten boren in je nagel om het bloed eruit laten komen![]()
![]()
Theheheh, ik lollerdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Prutsen jongeuhEn dan zo hoppah nagel er af
![]()
heeeeerlijk!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dat vond ik maar niks... Maar wel de nagel zo naar boven duwen zodat je met een mes er onder kan pulken zodat dáár het bloed er uit kan gutsen.....Thehehe
Niet op reageren; jij hebt toch niets meer met hun te makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Krijg ik een mail dat ze informatie kwijt zijn en of ik weet waar die is (vorige werkplek).
Aangegeven waar dat is, beweren ze dat het er niet is.
Ja daaaaaag. Gelukkig heb ik in dit soort gevallen een vrij goed geheugen dus ze lopen me gewoon te fucken![]()
Kansloze apen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeeeerlijk!
Heb ik een keer gedaan met een balpen, en toen kreeg ik een bloedvergiftiging
ik heb een mail terug gestuurd dat ze beter moeten kijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet op reageren; jij hebt toch niets meer met hun te maken![]()
[..]![]()
Lekkerrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb een mail terug gestuurd dat ze beter moeten kijken![]()
Ik twijfel er ook niet eens over, ik weet het verdomme zéker, fuckers![]()
Ja, ik ben een mongool.... ik opeens tegen mijn vader "uhmmm pap, er loopt een hele rode streep over mijn arm tot mijn schouder"
ik kom wel ff op msn!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:35 schreef Diconnected het volgende:
Sjaaaaaan hoeveel plek heb je nog
ik heb heul geen msn, ik kom wel op feestboekquote:
Nieieiet? Wat een faal-afzeggers.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
En toen waren er nog 3... Wat en blamage
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
damn..... gewoon.... damn....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
FUUUUUU die bovenste is MOOI!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
yepquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat ben ik ook een afschuwelijke vrouw.
ik denk inderdaad dat die het wordt voor danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FUUUUUU die bovenste is MOOI!!
maar de onderste geschikter voor jouw gelegenheid
woensdag! maar de post us afgelopen tijd echt debiel traagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had jij dinsdag mijn lakjes verstuurd?
Maar dat maakt het niet minder kut dat er nu maar 3 mensen zijn....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh jij valt daar niet onder. Voor jezelf zorgen is belangrijker.
Mja. Zit te balen dat ik nog niks van date van gister gehoord heb. Terwijl ik weet dat hij vandaag gewoon dingen te doen had, en kan zien dat hij nog niet op WhatsApp is geweest sinds dat ik een berichtje heb gestuurd. En dan toch helemaal gaan twijfelen.quote:
Ooh dan heb ik wat meer rustquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
woensdag! maar de post us afgelopen tijd echt debiel traag
ge zijt een puber, da's normaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Zit te balen dat ik nog niks van date van gister gehoord heb. Terwijl ik weet dat hij vandaag gewoon dingen te doen had, en kan zien dat hij nog niet op WhatsApp is geweest sinds dat ik een berichtje heb gestuurd. En dan toch helemaal gaan twijfelen.
Nee klopt. Kan me voorstellen dat jij daar dan ook van baalt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet minder kut dat er nu maar 3 mensen zijn....
goeie paar weken rommelen met een grote foute neg0r ofzo, zelfvertrouwen opbouwen, die gast dumpen en dan lekker gaan daten met goeien mannenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
21 jonge!
Maar klopt, en toch irriteer ik me aan mezelf.
Oh maar volgens mij is dit wel een goeie man hoor. En met mijn zelfvertrouwen zit het prima, maar ik wil weten wat hij van mij vindt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goeie paar weken rommelen met een grote foute neg0r ofzo, zelfvertrouwen opbouwen, die gast dumpen en dan lekker gaan daten met goeien mannen
Zoiets?
ik heb ooit een keer met oud & nieuw gehad dat echt iedereen had afgezegd op het allerlaatste moment. Heb me zelden zo kut gevoeldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee klopt. Kan me voorstellen dat jij daar dan ook van baalt.
Volgende keer doen we gewoon een forummeet op dat feest. Wordt het sowieso gezellig.
dan moet je dat vragen. Als je zelfvertrouwen goed is kan dat primaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh maar volgens mij is dit wel een goeie man hoor. En met mijn zelfvertrouwen zit het prima, maar ik wil weten wat hij van mij vindt.
40 voor in mijn mondje, 70 in mijn kontje, 100 euro voor beide!quote:
Hmm, ervaring daarmee is niet zo geweldig. Maar ik wacht nu eerst gewoon even zijn berichtje af.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet je dat vragen. Als je zelfvertrouwen goed is kan dat prima
Ik vind mezelf wel leuk, ik durf er alleen niet (meer) op te vertrouwen dat mannen mij ook leuk vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij moet eens een cursus zelfvertrouwen kweken gaan doen
niet iedereen hoeft je leuk te vinden, hoeft er maar 1 te zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel leuk, ik durf er alleen niet (meer) op te vertrouwen dat mannen mij ook leuk vinden.
Klopt. Maar de mannen waarmee ik date bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft je leuk te vinden, hoeft er maar 1 te zijn.
Ik ken genoeg mannen die mij niks vinden, prima, daaaaaag
Zolang er maar 1 (of meerdere) leuk genoeg zijn die mij ook leuk vinden
echt??? oh wat erg...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon subtiel vragen, dan heb je duidelijkheid en weet je waar je je energie in steekt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt. Maar de mannen waarmee ik date bedoel ik dan.
Ik ben vermoord.quote:De vele doden van de afgelopen dagen waren Albinobambi niet in de koude kleren gaan zitten. Ze pakte de fiets en scheurde naar de bossen voor wat afleiding. Ze zocht fanatiek naar paddestoelen en kastanjes maar vond er niet veel. Plotseling zag ze een houthakker aan komen lopen met ontzettend gespierde, sterke armen en een ontbloot bovenlijf. Albinobambi was onder de indruk van de verschijning van de man. “Is het niet veel te koud om halfnaakt door het bos te lopen, houthakker?” vroeg Albinobambi. Die fronste zijn wenkbrauw. “Koud? Mensen zeuren en zeiken altijd zo snel in dit land, dan weer te warm en dan weer te koud, nooit is het goed!” Albinobambi kon haar ogen niet van het bovenlijf van de houthakker afhouden. “Heb je zin om me eens lekker te neuken?”, vroeg ze brutaal. De houthakker was hier totaal niet van gediend. Hij haalde uit met zijn hakbijl en sloeg in een keer het hoofd van Albinobambi (maffiahoer) van de romp en nam deze mee om er een lantaarn voor Halloween van te maken.
en hoe!!!!quote:
Dat zeg ik toch ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
Je maakt jezelf alleen maar gek Bambi
Niet zo zoeken, werkt alleen maar averechts.
Ja he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hoe!!!!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahhahahaaaaaaaahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Maffiahoertje
SpelLeiders. Verschilt per ronde wie dat zijn. Nu TheVulture en trdone. Ik weet niet wie deze geschreven heeft.quote:
goed werk van de tekstschrijverquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.Daarom dacht ik, ik zet hem hier even neer.
geef ze maar props ervoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
SpelLeiders. Verschilt per ronde wie dat zijn. Nu TheVulture en trdone. Ik weet niet wie deze geschreven heeft.
Heb je nog nooit zien schrijven dat je niet zoektquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook.
En hoe vaak moet ik nou zeggen dat ik niet aan het zoeken ben! Het gaat nu om deze situatie met deze jongen, waarbij ik graag iets van hem wil horen. Maar hoe ik me daarbij voel zorgt ervoor dat ik me irriteer aan mezelf. Het heeft niet te maken met dat ik perse een relatie wil ofzo, ik wil gewoon weten wat hij vind zodat ik weet of het nut heeft om er energie in te stoppen.
fotoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Lindytje het volgende:
Woah, rode nagellak met OPI spotted er overheen is gaaf
Ik heb het al wel eens gezegd volgens mij. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten, maar niet perse potentiele partners. Gebeurt dat toevallig wel, ook prima.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je nog nooit zien schrijven dat je niet zoektdus dat mocht nog eens mhuaha.
Het zal ook wel zijn omdat ik daar zelf niet zo mee bezig ben, al dat daten ook door andere geregeld enzo, zou gewoon niets voor mij zijn
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Lindytje het volgende:
Woah, rode nagellak met OPI spotted er overheen is gaaf
misschien leven we morgen wel niet meerquote:
Thehehhehehe, ik lollerde om het artikelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_op_Gooimeer__.html
Kutbejaarden... denk dan effe na ook... en laad je mobiel op....
Dan zul je het nooit zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien leven we morgen wel niet meer
Daarmee heb ik echt geen medelijdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_op_Gooimeer__.html
Kutbejaarden... denk dan effe na ook... en laad je mobiel op....
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
ik niet, kutbejaarden.... wie gaat er nou op de leeftijd in zijn bootje zonder hulpmiddelen of wat dan ook in het donker varen met zijn waarschijnlijk brakke kutbootquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thehehhehehe, ik lollerde om het artikel
vast niet, gestolen door de kut postbezorgerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uie_postbodes__.html
Zouden onze lakj0ns dan eindelijk eens aan gaan komen??
duckfacesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik vond deze mani heel mooi
[ afbeelding ]
Joah, zoiets ziet het er bij mij ook uit nuquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb t hier staan
http://www.demelzasworld.(...)ps-at-the-nordstrom/
GOW
ze heeft ze iets van 5 oktober op de bus gedaan dus ik verwacht ze niet echt meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
die chanel die ik verstuurd had naar marktplaatspersoon kwam pas 2 weken later aan
Heb jij er last van dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik niet, kutbejaarden.... wie gaat er nou op de leeftijd in zijn bootje zonder hulpmiddelen of wat dan ook in het donker varen met zijn waarschijnlijk brakke kutboot
Ze heeft ze gewoon zelf gehoudenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze heeft ze iets van 5 oktober op de bus gedaan dus ik verwacht ze niet echt meer
BLACK SPOTTED ISquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joah, zoiets ziet het er bij mij ook uit nu
Alleen dan op wat minder mooie nagels
belastinggeld jonguh!quote:
kutspees!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze heeft ze gewoon zelf gehouden
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO HEB IK 150 LAKJES VERKOCHT EN ZIT K WEER OP DE 300!
zulks een geld!quote:
ehmz, ik heb het wel en het is actief maar kijk er eigenlijk nooit opquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan, heb jij verstand van google analytics?
Hmm... jij kan me dus ook niet vertellen waar de bezoekers onder 'campaigns' vandaan komen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmz, ik heb het wel en het is actief maar kijk er eigenlijk nooit op
omdat ik mij irriteer dat mijn wijsvingernagel afgebroken zijn en nu is het gelijk van ARGH KUTFOTOS blablablaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff kiekennnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm... jij kan me dus ook niet vertellen waar de bezoekers onder 'campaigns' vandaan komen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ik mij irriteer dat mijn wijsvingernagel afgebroken zijn en nu is het gelijk van ARGH KUTFOTOS blablabla
en t slaat nergens opwant t groeit toch wel weer aan
dit is bv voor morgenrelatief is het natuurlijk niks, maar je mag er heerlijk over zeiken en je kut over voelen etc etc. Daarvoor is het FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
[..]
omdat ik mij irriteer dat mijn wijsvingernagel afgebroken zijn en nu is het gelijk van ARGH KUTFOTOS blablabla
dit is bv voor morgenIk ken het gevoel wel hoor. Baalde ook heel erg toen vanmiddag mijn wijsvingernagel afbrak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
dit is bv voor morgenDat is ook gewoon schijtirritant!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een middelvingerstompje aan mijn rechterhand en daar loop ik me ook al weken aan te ergerenDon't come closer, I might hurt you
[..]
dit is bv voor morgenToffe creatie wel, btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Zeer gegronde reden om te zeikenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg jullie maken mijn dag goed
danku dat ik er gewoon over mag zeiken
Tuurlijk! Is ook gewoon stom.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg jullie maken mijn dag goed
danku dat ik er gewoon over mag zeiken
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
Ik wil mijn middelvinger ook niet kort makenhoekje ligt eraf
Maak die zombie nagels van Serenaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik had zelf ook meteen geen zin meer om mijn nagels te lakken. Want bij duim en wijsvinger ligt er een hoekje af. En dat vind ik stom staan.
Nee, ben te lui en morgen Efteling. Doe het maandag wel even goedmakenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Maak die zombie nagels van Serena![]()
joh, dat gaat mensen niet opvallen hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb heel tactisch bij blogpost van vandaag alleen bij laatste foto mijn wijsvinger erop staan
Eftelingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ben te lui en morgen Efteling. Doe het maandag wel even goedmaken
oh uuuuh, geen flauw idee waar t vandaan komtquote:
Ik welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh uuuuh, geen flauw idee waar t vandaan komt
maar ik kijk ook nooit echt naar mijn bezoekersaantallen
Kijk, dat is goeden infoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
mensen zoeken op mijn site blijkbaar vaak opi black spotted en ruby pumps
* BBQ-kip snel 1000 X gaat zoeken op "zielloze porno" op Sjaans websitequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
mensen zoeken op mijn site blijkbaar vaak opi black spotted en ruby pumps
ik denk dat je sjaan nekked bikini pics meer dingen vind!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip snel 1000 X gaat zoeken op "zielloze porno" op Sjaans website
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat je sjaan nekked bikini pics meer dingen vind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben een slekte nagellak-liefhebber geloof ik...
Vanmorgen scheurde er een nagel in en toen heb ik al m'n nagels er maar af gescheurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb al 2 weken alleen af en toe basecoat op.![]()
Als je nog plek hebt voor een poshe, graag! Bij geen plek: geen probleem, dan bestel ik m zelf wel een keerquote:
Maar ... wat moet je ermee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb geteld. Ik heb 25 van de 54 Disney Classics. En daarbuiten heb ik nog een paar Disney dvd's.
Maar ik heb ook wel even genoeg gefaald.
okay! ff in winkelmandje mikkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je nog plek hebt voor een poshe, graag! Bij geen plek: geen probleem, dan bestel ik m zelf wel een keer
HEBBEN!quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay! ff in winkelmandje mikken
en wat moet je met dvd's? net als mensen die alles op videoband hebben gespaard, oude technieken enzo ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HEBBEN!
(disney classics zijn toch dvd's?)
die kun je op koninginnedag op een kleedje verkopen jonguh!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en wat moet je met dvd's? net als mensen die alles op videoband hebben gespaard, oude technieken enzo ...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HEBBEN!
(disney classics zijn toch dvd's?)
Hebben, omdat het kanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en wat moet je met dvd's? net als mensen die alles op videoband hebben gespaard, oude technieken enzo ...
Kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik download en gooi het dan met een usbstick op m'n tv.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Denk dat Sjaan doelt op blue ray / HD ? (hoe heet die shizzle? DVD is al verouderd)
we hebben er 6 en gaan geloof ik op naar de 7 hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
SOWIESO SCHIJFJES
GEWOON MEDIATANKS MENSEN
ja wij zijn ook hip maar da's alleen omdat mijn vent van "de techniek" isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik download en gooi het dan met een usbstick op m'n tv.
Sjaan doet het geloof ik nog hipper
wat? 7 keer een mediatank? WAAROM DAT!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
we hebben er 6 en gaan geloof ik op naar de 7 hier
hij wordt momenteel vermalen tussen mijn kiezenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in een keer op eten, alles wat spees heet moet opgegeten!
kk wil ook cappucchino maar geen slim ideequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij wordt momenteel vermalen tussen mijn kiezen![]()
![]()
![]()
en ik heb zin in koffie.... twijfel echt of ik het zal maken
hij koopt steeds een grotere erbij, van die mybooks-dingen etc. Maar toch snel vol blijkbaar, afgelopen 2,5 jaar dus 6 van die dingen verzameldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat? 7 keer een mediatank? WAAROM DAT!
koop dan gewoon eentje met een grotere hd?
ja ik maak er ook altijd cappuccino van, maar denk dat ik dan slecht slaap vannacht...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kk wil ook cappucchino maar geen slim ideemorgenochrtend maar ... sigh!
oh dat zijn externe hardeschijven schatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij koopt steeds een grotere erbij, van die mybooks-dingen etc. Maar toch snel vol blijkbaar, afgelopen 2,5 jaar dus 6 van die dingen verzameld
van die heerlijk overslaande kattengejank muziek omdat de kwaliteit zo zuigtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
Al mijn Disney video's
heb ook de oude vcr op mijn kamer staan
is mediatank zo'n ding waar alles door geregeld wordt? Zo ja, dan hebben we er daar 1 van, waar die 6 harde schijven aan gekoppeld zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dat zijn externe hardeschijven schat
JA HOU NOU OP EROVERquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik maak er ook altijd cappuccino van, maar denk dat ik dan slecht slaap vannacht...
damn... echt zin in
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
Al mijn Disney video's
heb ook de oude vcr op mijn kamer staan
dat klinkt logischerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is mediatank zo'n ding waar alles door geregeld wordt? Zo ja, dan hebben we er daar 1 van, waar die 6 harde schijven aan gekoppeld zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kwaliteit is juist nog goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van die heerlijk overslaande kattengejank muziek omdat de kwaliteit zo zuigtHeeft ook wel wat
dat hebben wij ook, maar dan heb je 300 films bij je i.p.v. 1quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik wil niet moeten zoeken naar de goede kwaliteit, ik wil niet de Nederlandse en de Engelse versie (inclusief ondertitels) hebben staan omdat ik met verschillende mensen wil kijken. Ik wil niet het risico lopen dat ik dat allemaal opnieuw mag gaan doen als er iets crasht.
Dus heb ik heerlijk tastabre schijfjes, die ik zonder enige voorbereiding mee kan nemen naar andere mensen toe.
ik heb nu een oreo koekje te pakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA HOU NOU OP EROVER
maar ik heb gewoon zin in suikerbende en geen koekjes of wat dan ook in huis en daarom koffie met suiker want omnom
Bambi kan ook nooit gewoon zeggen "OMDAT IK HET TOF VIND ZO STELLETJE ZEIKWIJVEN! EN OMDAT HET EEN GOEDEN REDEN IS OM NOG MEER TE FALENquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar ik wil niet moeten zoeken naar de goede kwaliteit, ik wil niet de Nederlandse en de Engelse versie (inclusief ondertitels) hebben staan omdat ik met verschillende mensen wil kijken. Ik wil niet het risico lopen dat ik dat allemaal opnieuw mag gaan doen als er iets crasht.
Dus heb ik heerlijk tastabre schijfjes, die ik zonder enige voorbereiding mee kan nemen naar andere mensen toe.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook veel disney!Disney marathon bij Sjaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Ik heb ook veel disney!MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Quick drying top coatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat wil je? basecoat topcoat blabla
Ik ben van het rationaliseren, beredeneren en uitleggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bambi kan ook nooit gewoon zeggen "OMDAT IK HET TOF VIND ZO STELLETJE ZEIKWIJVEN! EN OMDAT HET EEN GOEDEN REDEN IS OM NOG MEER TE FALEN"
Bambi![]()
![]()
Vooral op de basisschool en middelbare was dat altijd zo met films kijken...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
De kwaliteit is juist nog goeddat verbaast mij iedere keer weer
Disney
Zo doe ik het ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik download en gooi het dan met een usbstick op m'n tv.
Sjaan doet het geloof ik nog hipper
Ik heb ook veel disney!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good for you!
Ik heb zo'n 30 Disney dvd's, daarnaast nog zo'n 50 andere en ook nog dvd-boxen van series. En ik vind het geweldig.![]()
ding wat alles regelt, Sjaan legt de rest wel uit, maar het is een bazendingquote:
kasjte wat aan je tv hangt waarvan je vanaf je pc al je films en series en fotos en bende heen kunt sturen en dan vanaf je tank kunt kijkenquote:
dat zou kunnen, maar dat doet ze nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bambi kan ook nooit gewoon zeggen "OMDAT IK HET TOF VIND ZO STELLETJE ZEIKWIJVEN! EN OMDAT HET EEN GOEDEN REDEN IS OM NOG MEER TE FALEN"
Bambi![]()
![]()
Zulks een uitvindingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kasjte wat aan je tv hangt waarvan je vanaf je pc al je films en series en fotos en bende heen kunt sturen en dan vanaf je tank kunt kijken
EN WAT GEEN RUIMTE IN DE KAST IN BESLAG NEEMT
EN WAAR GEEN KRASSEN OP CDS OP KOMEN
EN WAT GEEN OUDE KUTTECHNIEK IS
Ja maar daar moet dan ook weer een harde schijf bij en uiteindelijk gebruik ik het ws bijna nooit. Maar als je dat wel doet kan ik me voorstellen dat het heel handig is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kasjte wat aan je tv hangt waarvan je vanaf je pc al je films en series en fotos en bende heen kunt sturen en dan vanaf je tank kunt kijken
EN WAT GEEN RUIMTE IN DE KAST IN BESLAG NEEMT
EN WAAR GEEN KRASSEN OP CDS OP KOMEN
EN WAT GEEN OUDE KUTTECHNIEK IS
die hd zit erinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar daar moet dan ook weer een harde schijf bij en uiteindelijk gebruik ik het ws bijna nooit. Maar als je dat wel doet kan ik me voorstellen dat het heel handig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |