Nee paypal komt daar niet meer terug. Ze gaan wel andere methoden toevoegen. Bron was een russische site, kan hem even niet meer vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef Giel_gssl het volglende:
Ik heb 'Mistertao' een berichtje gestuurd waarom er niet meer met paypal betaald kan worden, en of dit eventueel in de toekomst weer mogelijk is. Ook een berichtje met een taobao link na 'Zarmark' gestuurd wat de N02-M in dollars kost.
Bij intresse kan ik dit hier wel posten.
Ben wel benieuwd naar de prijs van zarmark..quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb 'Mistertao' een berichtje gestuurd waarom er niet meer met paypal betaald kan worden, en of dit eventueel in de toekomst weer mogelijk is. Ook een berichtje met een taobao link na 'Zarmark' gestuurd wat de N02-M in dollars kost.
Bij intresse kan ik dit hier wel posten.
Ik heb toch nog eens gevraagd over die grijze G3, het antwoord was niet verrassend:quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef douwe53 het volgende:
Vanmorgen ook een berichtje ontvangen van chinastore dat de jiayu g3 daar ook op voorraad is. Maar daar kun je niet betalen via paypal. En ik koop niets zonder paypal. Ook geen idee of die winkel wel betrouwbaar is.
Deze winkel http://www.achinaseller.c(...)WCDMA-3G-Smart-Phone
Your Advisory :
Hello, is the jiayu G3 in stock? What colour?
Achinaseller reply:
we have this phone in stock.you can order it now,when we get your payment,we will send it to you quickly.
it have silver ,gray and black
Natuurlijk sold out, er is nooit voorraad geweestquote:Your Advisory :
Do you have grey phone in stock? I don't see a picture of gray phone, could put a picture of that one online?
Achinaseller reply:
sorry.grey color have sold out now
quote:hello,friend
so sorry ,friend
we got the news that the item has been lost on the way by DHL and my boss has gone to DHL to ask for the compensation
we would like to give you the full refund and so sorryto bring you too much trouble friend
hope that you can understand
we will wait for the reply
best regards
lily
ps ,pls cancel the order with the reason :be lost
Ben benieuwd wat Shiz van zijn neo vindt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef groninge01 het volgende:
Lightake heeft wat nieuwe modelletjes binnen!!
Neo NO2-M zwart / wit allebei $185,14
Newman N1 zwart / roze allebei $205,06
Amoi N821 zwart $223,86
Mm..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:27 schreef bartvdg het volgende:
Zo, de Neo maar besteld via Lightake, bij MisterTao kon ik niet met paypal .
Couponnetje van USD9.27 Dollar gebruikt bij Lightake.Alle beetjes helpen... :-)
En nu afwachten
Zo pittig geprijsd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:27 schreef bartvdg het volgende:
Zo, de Neo maar besteld via Lightake, bij MisterTao kon ik niet met paypal .
Couponnetje van USD9.27 Dollar gebruikt bij Lightake.Alle beetjes helpen... :-)
En nu afwachten
Ik zou gewoon via MisterTao bestellen en indien geen CC via Zanmark:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef jonasr het volgende:
[..]
Mm..
Je had even moeten wachten.
Ik heb even contact opgenomen of ze nog iets aan de prijs kunnen doen (voor de AMOI zijn ze 1 vd duurste, dus vermoed dat de N2 ook duur geprijst staat).
Zelf heb ik geen idee welke vd 2 te bestellen. Amoi ziet er iets beter uit
.
Nu weet ik dat hij ongeveer 350 gram weegt dus het kan iets goedkoper uitkomen dan ditquote:[8:00:44] service01@zarmark.com: [7:47] Via skype:
<<< Then this seller: http://item.taobao.com/item.htm?id=16164026490
— Vandaag 7:47: estimate 0.5kg 168.83usd
Zanmark is van Lightakequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef jonasr het volgende:
Jep ligthtake staat héél duur.
Ik ben benieuwd wat ze reageren op mijn mailtje, heb er vergelijkingen van de andere website's bij geplaatst.
Je kan zelfs voor $30dollar minder al met hoesje krijgen (Amoi)
Robert, t'och MisterTao is van lighttake zeker?
Ik had het al even aangepast begon al te twijfelen haha ;-D.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zanmark is van Lightake
Mistertao is van Buyincoins
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:21 schreef nodig het volgende:
Nu hebben ze ook tablets in de hipster versie!
http://lightake.com/detai(...)z_8GB___Silver-59332
Zoals 5/6 posts terug al staat heb ik vanochtend al even contact met ze gehad (via Skype) over de Neo en de prijs daarvan, hier vind je nogmaals het antwoord:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Giel_gssl het volgende:
Ik heb een bericht terug over de NEO maar nog geen prijs gekregen.
ik heb duidelijk erbij gezet 'standaard pakket' en dan krijg je nog de vraag van welk pakket ik zou willen.
dus maar weer afwachten.
als dit dezelfde prijs is als bij mistertao dan ben je zo'n $40 goedkoper uit dan bij lightake
Nu weet ik dat het pakketje iets minder zwaar is (350 gram) dus wellicht is het verzenden nog 1 of twee dollar goedkoper.quote:8:00:44] service01@zarmark.com: [7:47] Via skype:
<<< Then this seller: http://item.taobao.com/item.htm?id=16164026490
— Vandaag 7:47: estimate 0.5kg 168.83usd
Ik zit al bijna 2 maanden te wachten op zo'n v1277, is ergens in China blijven steken maar hoe bevalt ie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:40 schreef Michael-H het volgende:
Gebruik zelf al een tijdje de dual-core versie van de Star V12. Het QHD scherm ziet er goed uit, webpagina's zijn goed te lezen zonder in te hoeven zoomen. Was op het moment dat ik hem kocht de goedkoopste QHD-Chinaphone, zeker zijn geld waard![]()
2 maand!? al contact gehad en een claim geopend ? dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef Mehari het volgende:
[..]
Ik zit al bijna 2 maanden te wachten op zo'n v1277, is ergens in China blijven steken maar hoe bevalt ie?
Bron?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Mehari het volgende:
Op het ogenblik komt er bijna niets meer China uit.
Veel pakketten worden gecontroleerd, alles loopt daar nu vast.
Ik heb bericht gekregen dat het opnieuw verstuurd is via Singaporepost.
heb je link? Post hem dan in:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:23 schreef Mehari het volgende:
[..]
Focalprice.
Er is ook op het DX forum wel een en ander over te vinden.
Foei.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:30 schreef Downstar het volgende:
Voor mij word het nu even uitzoeken welke telefoon ik ga nemen als vervanging of overbrugging van de G3..
Ik dacht dat iemand hier z'n vergelijking tabel had gemaakt, met daarin opgenomen
Neo N02-m
Amoi N820/21
Newman N1
kan hem niet zo meer vinden? iemand die me even kan helpen?
Ik ga mijn N02-M niet als overbrugging voor de G3 gebruiken, maar hetgeen na de G3 gaat komen. De G4, of iets anders moois van een andere fabrikant.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Zo, de value/money sheet is af!
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren
De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.
freelander I10 heeft zelfde accu capaciteit als Newman N1??quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef Mehari het volgende:
Over die Newman N1 is veel te vinden op de diverse fora.
Technisch gelijk aan de Freelander i10 maar na enig zoeken op het internet
lijkt het er op dat de Freelander een betere firmware gebruikt dan de Newman.
Een heel behoorlijke camera, helaas wat beperkte batterij.
nee die bedoel ik eigenlijk niet, er was naar mijn weten nog iemand anders die z'n excel ding had gemaakt.. gewoon een plaatje naar mijn weten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Foei.
[..]
Ik ga mijn N02-M niet als overbrugging voor de G3 gebruiken, maar hetgeen na de G3 gaat komen. De G4, of iets anders moois van een andere fabrikant.
Das ook weer waar, en zeker op tweakers zullen er vast enthousiastelingen zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Mja, als iemand een budget van 150,- euro heeft en echt niet veel te makken heeft, dan is de keuze tussen een goede specs N02-M of een of andere gekortwiekte Samsung met veel mindere specs snel gemaakt lijkt me. Je hoeft er maar 1 iemand voor te vinden, niet een hele natie.
Ach het valt altijd wel meequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Mehari het volgende:
Op het ogenblik komt er bijna niets meer China uit.
Veel pakketten worden gecontroleerd, alles loopt daar nu vast.
Ik heb bericht gekregen dat het opnieuw verstuurd is via Singaporepost.
Niks op YouTube, nee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Majinster het volgende:
hebben jullie youtube filmpjes van de neo mobile kunnen vinden of alleen die youko filmpjes?
De capaciteit is voor beide natuurlijk gelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
freelander I10 heeft zelfde accu capaciteit als Newman N1??
of bedoel je in algemeen? 1700mAH zal voldoende moeten zijn..
de neo heeft 1850 ofzo. de amoi 2050 geloof ik..
Ik denk dat we allemaal lekker zijn gemaakt door de G3, met 2750 mah..
Nee omdat de umi x1 ook niet echt goed leverbaar is..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef marco_sire het volgende:
De Umi X1 is toch ook echt een goede, waarom wordt deze weinig genoemd? Ligt dat aan de accucapaciteit?
http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14671-mtk6577-umi-x1.htmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef Majinster het volgende:
Momenteel alleen zogenaamd bij uredeal in voorraad voor $239? $-15. Dan kan je net zo goed de Nexus 4 halen
owh want de nexus 4 haal je voor +- 225$ in huisquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:25 schreef Majinster het volgende:
Momenteel alleen zogenaamd bij uredeal in voorraad voor $239? $-15. Dan kan je net zo goed de Nexus 4 halen
eerst nog maar eens zien of die in NL wel voor 300$ te koop is.. ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:37 schreef Majinster het volgende:
Nouja dat niet, maar waarom niet $75 extra erbij doen voor quad core, 2gb ram, hd scherm en meest recente google updates
Ik snap dat een tijdje geleden $225 voor de umi nog wel redelijk was maar na de announcement van de nexus 4 is dat toch wel de bang for buck high end telefoon. Enige minpunt is geen sd kaart slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |