Ja gelukkig is WU goedkoopquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef jonasr het volgende:
[..]
just to supply so low price,we do not accept paypal payment for this phone.only accept western union ,bank transfer and money gram payment.hope everyone understand us.many thanks.
the total price is 174.99USD free shipping .jiayu g3 Phone is worlds Cost-effective smart phone with mul-languages,it is quadband 3G smart cellphone,worldwide can work,include USA canada can work. Now we take out 100pcs phones to help our customers to get this phone.But the buyer are too many,so may be some people can not get jiayu g3 phone,we only send cellphone to pre-order people Priority .if you want,please hurry.
order stock are limit.if you want,please hurry up to finish payment of order.
---
Ja, ik zie het.
Inderdaad geen paypal, beetje riskant dan.
Jij hebt hem besteld waar? (en was hij op stock daar?)
Heel netjes!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Zo, de value/money sheet is af!
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren
lol, heb je die voor dit topic gemaakt of ook een schoolopdracht? wel echt netjes gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren
De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.
Nice.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
Anders ik wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:12 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer shiz zijn NEO krijgt & wat hij er van vindt. [..]
Lijkt me net als Fastcardtech? Zonder shipping en zonder transactiekosten? Maar ok, zelfs dan nog wat goedkoper dan nu gelist. Ik heb richtingswaarden genomen van wat ik zo snel een beetje doorsnee kon vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:17 schreef jonasr het volgende:
http://etotalk.com/zopo-z(...)-3g-wcdma_p3421.html
ZP900 stukje goedkoper hier.
5,3" lijkt me net iets te groot.
Maar wel nette prijs.
Daarom dat hij "goedkoper" isquote:Lijkt me net als Fastcardtech? Zonder shipping en zonder transactiekosten? Maar ok, zelfs dan nog wat goedkoper dan nu gelist. Ik heb richtingswaarden genomen van wat ik zo snel een beetje doorsnee kon vinden.![]()
Oh wacht lol, je kijkt naar de verkeerde. Dat is de slechtere 'S'-versie.Er komen geen phones met 512MB in de OP.
Ik werd gek van al die verschillende phones en had zelf geen overzicht meer, dus dit heb ik gewoon voor mezelf gemaakt. Leek me ook wel leuk om met jullie te delenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lol, heb je die voor dit topic gemaakt of ook een schoolopdracht? wel echt netjes gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.
Dat kun je teruglezen in m'n post op pagina 1.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef jonasr het volgende:
Aan degene die de Neo-M N02 besteld hebben, hoeveel hebben jullie er uiteindelijk voor betaald?
Dat inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef ikbenik het volgende:
Mooi toestel, maar een schermresolutie van 800 x 480 vind ik net aan de lage kant.
Mooie prijs inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat kun je teruglezen in m'n post op pagina 1.
[..]
Dat inderdaad.Telkens weer phones die het dan 'net niet' hebben. What's up with that?
Iemand die toevallig weet of Aldi deze nog verkoopt? of dat het een éénmalige actie is? Ben namelijk van plan om deze telefoon over 2 weken te kopen mits deze nog verkrijgbaar is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Die is neem ik aan al weer in elke Aldi winkel uitverkocht?
Ja, ze hebben producten uit de actiefolder continu het hele jaar door op voorraad en meestal is er ook helemaal geen run op de actieproducten met lui die een kwartier voor openingstijd al voor de deur staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:56 schreef Joery34 het volgende:
[..]
Iemand die toevallig weet of Aldi deze nog verkoopt? of dat het een éénmalige actie is? Ben namelijk van plan om deze telefoon over 2 weken te kopen mits deze nog verkrijgbaar is.
Ik wil hier wel kijken of er nog 1 beschikbaar is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:56 schreef Joery34 het volgende:
[..]
Iemand die toevallig weet of Aldi deze nog verkoopt? of dat het een éénmalige actie is? Ben namelijk van plan om deze telefoon over 2 weken te kopen mits deze nog verkrijgbaar is.
Jup, staat op de lijstquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef Maxbet het volgende:
Iemand al gekeken naar deze nieuwe Huawei?
Ziet er erg interessant uit voor dat geld.
Concurrentie voor de Xiaomi M2, Newman 2, ik hou hem in de smiezen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef Maxbet het volgende:
Iemand al gekeken naar deze nieuwe Huawei?
Ziet er erg interessant uit voor dat geld.
Hoe heb jij met Paypal kunnen betalen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:59 schreef douwe53 het volgende:
Bij deze http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
Toch maar besloten om iets extra te betalen. Komt nog wel 4% paypal kosten bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |