abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2012 @ 11:19:06 #61
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118570327
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zo ist dat. ;)
quote:
[..]

Neo hier ook second paid :D! 145 dollar betaald en nu nog 8 dollar over... Daar kan ik vast nog wel een keer een paar screenprotectors van halen :P
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sweet! *O* :D In die kleine Chinezen handjes lijkt 'ie huge! :9 (That's what she said ;( )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118570357
Mijn order bij lightake vandaag ook geannuleerd. Misschien dat ze de jiayu g3 daar ooit nog ontvangen maar ik heb daar niet zoveel vertrouwen meer in.

Net de Jiayu g3 bij http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html besteld.

Waren er 8 stuks op voorraad vanmorgen. Wel stukje duurder maar....
  maandag 29 oktober 2012 @ 11:22:47 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118570462
quote:
6s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ja, donderdag al gevraagd, nog niks gehoord. Vanmiddag maar eens DHL bellen of hun een zending op mijn adres hebben. Volgens mij geven ze gewoon een willekeurig 10 cijferig nummer, zodat in ieder geval de status gewijzigd is in "shipping".

Ali express is niet echt mijn ding, eerst bestel en niet verzonden, 0 reactie, nu een verkoper opgezocht met diamantjes en extra betaald voor DHL, maar niet echt het idee dat ze er ook een beetje spoed bijzetten, in tegenstelling juist ;(. Beetje tegenovergestelde van eBay, waar alles dezelfde dag nog verzonden wordt.
Dan heb je gewoon 2x pech. Welke seller heb je gekocht :P?
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef douwe53 het volgende:
Mijn order bij lightake vandaag ook geannuleerd. Misschien dat ze de jiayu g3 daar ooit nog ontvangen maar ik heb daar niet zoveel vertrouwen meer in.

Net de Jiayu g3 bij http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html besteld.

Waren er 8 stuks op voorraad vanmorgen. Wel stukje duurder maar....
Grappig, ze zeggen tegen mij dat er 15 op voorraad waren vanochtend :P! Als ik nu zou bestellen werd hij over 3-4 werkdagen verzonden.

Maar voor die prijs hoef ik hem niet, al hoe mooi de telefoon is bij 225 dollar is het hele bang-for-buck verhaal wel weg. (Is bijna 50 euro duurder!)

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo ist dat. ;)

[..]

Sweet! *O* :D In die kleine Chinezen handjes lijkt 'ie huge! :9 (That's what she said ;( )
_O-

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 29-10-2012 11:36:30 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118570689
Uhh, totaal bedrag was $ 228 dus 176 euro
pi_118570837
Vanmorgen ook een berichtje ontvangen van chinastore dat de jiayu g3 daar ook op voorraad is. Maar daar kun je niet betalen via paypal. En ik koop niets zonder paypal. Ook geen idee of die winkel wel betrouwbaar is.

Deze winkel http://www.achinaseller.c(...)WCDMA-3G-Smart-Phone

Your Advisory :
Hello, is the jiayu G3 in stock? What colour?

Achinaseller reply:
we have this phone in stock.you can order it now,when we get your payment,we will send it to you quickly.

it have silver ,gray and black

Maar wat gemengde gevoelens over deze shop. Dus maar bij tmall besteld

[ Bericht 59% gewijzigd door douwe53 op 29-10-2012 11:48:35 ]
pi_118571445
Ben benieuwd of jullie de Neomobile N02-M of xaomi op lighttake kunnen krijgen?
Lijkt me degelijk alternatief voor de G3 (Laten we eerlijk zijn, het kan nog maanden duren eer een shop een degelijke voorraad van G3's kan krijgen, plus aangezien de vraag zo hoog is en het aanbod klein is de kans gering dat je hem elders vroeger kan kopen voor een degelijke prijs...)
pi_118571462
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef douwe53 het volgende:
Uhh, totaal bedrag was $ 228 dus 176 euro
176 euro - ($165,77 * (176 euro / $228) = ~48 euro

Het zal wellicht een paar euro meer of minder zijn door de fluctuerende dollar koers.
Maar voor mij is die G3 dan ook niet meer de bang-for-the-buck die die nu bij Lightake is.

Ik heb nog wel even geduld en ik ben benieuwd of Lightake deze week nog wellicht met alternatieven komt. En anders ben ik wel benieuwd hoe de Neo NO2-M bevalt (en of deze werkt icm tmobile!)
pi_118571480
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef douwe53 het volgende:
Vanmorgen ook een berichtje ontvangen van chinastore dat de jiayu g3 daar ook op voorraad is. Maar daar kun je niet betalen via paypal. En ik koop niets zonder paypal. Ook geen idee of die winkel wel betrouwbaar is.

Deze winkel http://www.achinaseller.c(...)WCDMA-3G-Smart-Phone

Your Advisory :
Hello, is the jiayu G3 in stock? What colour?

Achinaseller reply:
we have this phone in stock.you can order it now,when we get your payment,we will send it to you quickly.

Staat paypal bij payment opties? En in stock?!
pi_118571544
Nee, je kunt niet betalen met paypal dus dan doe ik geen zaken. Maar dat mailtje vanmorgen ontvangen dat het in stock zou zijn.
pi_118571548
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef nodig het volgende:
Refund voor mijn G3, was net buiten de 45 dagen, dag 47 geloof ik, maar had het vertrouwen in Lightake!

terug: 165,77
betaald: 165,77

Jiaaaaaaayeeeeeeh

Heb trouwens mailtje terug gekregen over Xiaomi, ze zijn igg geintreseerd maar linkje deed het niet bij hun, hun even wat meer shops toegestuurd :P
Wat had je ook al weer gestuurd over de Xiaomi naar hun? Of ze hem ook zouden verkopen?
pi_118571686
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:51 schreef douwe53 het volgende:
Nee, je kunt niet betalen met paypal dus dan doe ik geen zaken. Maar dat mailtje vanmorgen ontvangen dat het in stock zou zijn.
just to supply so low price,we do not accept paypal payment for this phone.only accept western union ,bank transfer and money gram payment.hope everyone understand us.many thanks.

the total price is 174.99USD free shipping .jiayu g3 Phone is worlds Cost-effective smart phone with mul-languages,it is quadband 3G smart cellphone,worldwide can work,include USA canada can work. Now we take out 100pcs phones to help our customers to get this phone.But the buyer are too many,so may be some people can not get jiayu g3 phone,we only send cellphone to pre-order people Priority .if you want,please hurry.

order stock are limit.if you want,please hurry up to finish payment of order.

---

Ja, ik zie het.
Inderdaad geen paypal, beetje riskant dan.

Jij hebt hem besteld waar? (en was hij op stock daar?)
pi_118571858
Bij deze http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html

Toch maar besloten om iets extra te betalen. Komt nog wel 4% paypal kosten bij.

Ook verstandig mi om vooraf even te chatten met Justin ivm werkelijke voorraad.
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:00:18 #73
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118571885
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef douwe53 het volgende:
Achinaseller reply:

Onzin wat die verkoper hier zegt, gray kan niemand nog hebben. De eerste batch is pas dit weekend door JiaYu geproduceerd en moet nog afgeleverd worden, dat zal op z'n vroegst in de loop van deze week zijn.

Anders vraag je even of ze je een foto willen sturen van dat toestel met hun visitekaartje ernaast?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118572009
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:51 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Wat had je ook al weer gestuurd over de Xiaomi naar hun? Of ze hem ook zouden verkopen?
Jep ;)
pi_118572093
Zoals ik al eerder schreef, gemengde gevoelens over deze shop. Dus daar maar niet besteld.
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:07:51 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118572151
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef jonasr het volgende:

[..]

just to supply so low price,we do not accept paypal payment for this phone.only accept western union ,bank transfer and money gram payment.hope everyone understand us.many thanks.

the total price is 174.99USD free shipping .jiayu g3 Phone is worlds Cost-effective smart phone with mul-languages,it is quadband 3G smart cellphone,worldwide can work,include USA canada can work. Now we take out 100pcs phones to help our customers to get this phone.But the buyer are too many,so may be some people can not get jiayu g3 phone,we only send cellphone to pre-order people Priority .if you want,please hurry.

order stock are limit.if you want,please hurry up to finish payment of order.

---

Ja, ik zie het.
Inderdaad geen paypal, beetje riskant dan.

Jij hebt hem besteld waar? (en was hij op stock daar?)
Ja gelukkig is WU goedkoop _O- (15 euro+ kost het om een bedrag overmaken r.i China :P)
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:10:33 #77
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118572258
Zo, de value/money sheet is af!

Link naar de PDF.

Link naar de HTML.

Link naar de sheet.

Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren ;)

De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ravocs op 29-10-2012 12:16:19 ]
pi_118572282
Haha ;D.

Ja, no paypal = no buy _O- . Als je het anders formuleert verstaan ze je toch niet _O- .

Ben benieuwd wanneer shiz zijn NEO krijgt & wat hij er van vindt.
Plus, zou top zijn mocht lighttake de neo en/of xiamo verkopen !
pi_118572357
Haha ;D.

Ja, no paypal = no buy _O- . Als je het anders formuleert verstaan ze je toch niet _O- .

Ben benieuwd wanneer shiz zijn NEO krijgt & wat hij er van vindt.
Plus, zou top zijn mocht lighttake de neo en/of xiamo verkopen !

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:

Link naar de PDF.

Link naar de HTML.

Link naar de sheet.

Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren ;)
Heel netjes!
Spijtig dat de Newman zo een lage resolutie heeft, anders was hij al onderweg :N

arch dubbelpost -.-".
pi_118572483
quote:

Link naar de PDF.

Link naar de HTML.

Link naar de sheet.

De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.
lol, heb je die voor dit topic gemaakt of ook een schoolopdracht? wel echt netjes gedaan :)
pi_118572508
http://etotalk.com/zopo-z(...)-3g-wcdma_p3421.html

ZP900 stukje goedkoper hier :P.
5,3" lijkt me net iets te groot.

Maar wel nette prijs.
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:18:01 #82
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118572515
quote:

Link naar de PDF.

Link naar de HTML.

Link naar de sheet.

Nice. :9 Na de Jiayu G3 komt voor mij idd de N02-M op nummer twee. Verder is er helaas ook nog een beetje esthetische waarde-overweging die je niet mee kunt nemen in zoiets. En zo zijn quadcore phones zijn ook geen dualSIM, wat voor mij ook een puntje is. But it comes pretty close to the bang-for-buck-truth. ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:12 schreef jonasr het volgende:
[..]

Ben benieuwd wanneer shiz zijn NEO krijgt & wat hij er van vindt. [..]
Anders ik wel. :D
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:17 schreef jonasr het volgende:
http://etotalk.com/zopo-z(...)-3g-wcdma_p3421.html

ZP900 stukje goedkoper hier :P.
5,3" lijkt me net iets te groot.

Maar wel nette prijs.
Lijkt me net als Fastcardtech? Zonder shipping en zonder transactiekosten? Maar ok, zelfs dan nog wat goedkoper dan nu gelist. Ik heb richtingswaarden genomen van wat ik zo snel een beetje doorsnee kon vinden. :@ :Y

Oh wacht lol, je kijkt naar de verkeerde. Dat is de slechtere 'S'-versie. ;) Er komen geen phones met 512MB in de OP.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118572683
quote:
Lijkt me net als Fastcardtech? Zonder shipping en zonder transactiekosten? Maar ok, zelfs dan nog wat goedkoper dan nu gelist. Ik heb richtingswaarden genomen van wat ik zo snel een beetje doorsnee kon vinden. :@ :Y

Oh wacht lol, je kijkt naar de verkeerde. Dat is de slechtere 'S'-versie. ;) Er komen geen phones met 512MB in de OP.
Daarom dat hij "goedkoper" is :Z

& Shiz, we verwachten uiteraard vanaf je hem hebt een "unpacking" filmpje & degelijke review(s) ~O> ~O>
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:23:42 #84
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118572686
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef andreas612 het volgende:

[..]

lol, heb je die voor dit topic gemaakt of ook een schoolopdracht? wel echt netjes gedaan :)
Ik werd gek van al die verschillende phones en had zelf geen overzicht meer, dus dit heb ik gewoon voor mezelf gemaakt. Leek me ook wel leuk om met jullie te delen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:29:49 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118572843
quote:

Link naar de PDF.

Link naar de HTML.

Link naar de sheet.

Ziet er goed uit :D (al is het alleen maar de lijst/overzicht.)

De 6577 heeft een iets andere opbouw dan bijvoorbeeld de Samsung. De Samsung presteert beter per tick zover ik weet.
pi_118574587
Aan degene die de Neo-M N02 besteld hebben, hoeveel hebben jullie er uiteindelijk voor betaald?
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:41:57 #87
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118575614
Ziet er inderdaad goed uit. Is die Pepper dualsim??
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:51:42 #89
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118575701
Mooi toestel, maar een schermresolutie van 800 x 480 vind ik net aan de lage kant.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:02:35 #90
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118576086
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef jonasr het volgende:
Aan degene die de Neo-M N02 besteld hebben, hoeveel hebben jullie er uiteindelijk voor betaald?
Dat kun je teruglezen in m'n post op pagina 1.
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef ikbenik het volgende:
Mooi toestel, maar een schermresolutie van 800 x 480 vind ik net aan de lage kant.
Dat inderdaad. :P Telkens weer phones die het dan 'net niet' hebben. What's up with that?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')