Zo ist dat.quote:
Sweet!quote:[..]
Neo hier ook second paid! 145 dollar betaald en nu nog 8 dollar over... Daar kan ik vast nog wel een keer een paar screenprotectors van halen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan heb je gewoon 2x pech. Welke seller heb je gekochtquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, donderdag al gevraagd, nog niks gehoord. Vanmiddag maar eens DHL bellen of hun een zending op mijn adres hebben. Volgens mij geven ze gewoon een willekeurig 10 cijferig nummer, zodat in ieder geval de status gewijzigd is in "shipping".
Ali express is niet echt mijn ding, eerst bestel en niet verzonden, 0 reactie, nu een verkoper opgezocht met diamantjes en extra betaald voor DHL, maar niet echt het idee dat ze er ook een beetje spoed bijzetten, in tegenstelling juist. Beetje tegenovergestelde van eBay, waar alles dezelfde dag nog verzonden wordt.
Grappig, ze zeggen tegen mij dat er 15 op voorraad waren vanochtendquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef douwe53 het volgende:
Mijn order bij lightake vandaag ook geannuleerd. Misschien dat ze de jiayu g3 daar ooit nog ontvangen maar ik heb daar niet zoveel vertrouwen meer in.
Net de Jiayu g3 bij http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html besteld.
Waren er 8 stuks op voorraad vanmorgen. Wel stukje duurder maar....
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo ist dat.
[..]
Sweet!![]()
In die kleine Chinezen handjes lijkt 'ie huge!
(That's what she said
)
176 euro - ($165,77 * (176 euro / $228) = ~48 euroquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef douwe53 het volgende:
Uhh, totaal bedrag was $ 228 dus 176 euro
Staat paypal bij payment opties? En in stock?!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef douwe53 het volgende:
Vanmorgen ook een berichtje ontvangen van chinastore dat de jiayu g3 daar ook op voorraad is. Maar daar kun je niet betalen via paypal. En ik koop niets zonder paypal. Ook geen idee of die winkel wel betrouwbaar is.
Deze winkel http://www.achinaseller.c(...)WCDMA-3G-Smart-Phone
Your Advisory :
Hello, is the jiayu G3 in stock? What colour?
Achinaseller reply:
we have this phone in stock.you can order it now,when we get your payment,we will send it to you quickly.
it have silver ,gray and black
Maar wat gemengde gevoelens over deze shop. Dus maar bij tmall besteld
Wat had je ook al weer gestuurd over de Xiaomi naar hun? Of ze hem ook zouden verkopen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef nodig het volgende:
Refund voor mijn G3, was net buiten de 45 dagen, dag 47 geloof ik, maar had het vertrouwen in Lightake!
terug: 165,77
betaald: 165,77
Jiaaaaaaayeeeeeeh
Heb trouwens mailtje terug gekregen over Xiaomi, ze zijn igg geintreseerd maar linkje deed het niet bij hun, hun even wat meer shops toegestuurd
just to supply so low price,we do not accept paypal payment for this phone.only accept western union ,bank transfer and money gram payment.hope everyone understand us.many thanks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:51 schreef douwe53 het volgende:
Nee, je kunt niet betalen met paypal dus dan doe ik geen zaken. Maar dat mailtje vanmorgen ontvangen dat het in stock zou zijn.
Onzin wat die verkoper hier zegt, gray kan niemand nog hebben. De eerste batch is pas dit weekend door JiaYu geproduceerd en moet nog afgeleverd worden, dat zal op z'n vroegst in de loop van deze week zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef douwe53 het volgende:
Achinaseller reply:
we have this phone in stock.you can order it now,when we get your payment,we will send it to you quickly.
it have silver ,gray and black
Maar wat gemengde gevoelens over deze shop. Dus maar bij tmall besteld
Jepquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:51 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Wat had je ook al weer gestuurd over de Xiaomi naar hun? Of ze hem ook zouden verkopen?
Ja gelukkig is WU goedkoopquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef jonasr het volgende:
[..]
just to supply so low price,we do not accept paypal payment for this phone.only accept western union ,bank transfer and money gram payment.hope everyone understand us.many thanks.
the total price is 174.99USD free shipping .jiayu g3 Phone is worlds Cost-effective smart phone with mul-languages,it is quadband 3G smart cellphone,worldwide can work,include USA canada can work. Now we take out 100pcs phones to help our customers to get this phone.But the buyer are too many,so may be some people can not get jiayu g3 phone,we only send cellphone to pre-order people Priority .if you want,please hurry.
order stock are limit.if you want,please hurry up to finish payment of order.
---
Ja, ik zie het.
Inderdaad geen paypal, beetje riskant dan.
Jij hebt hem besteld waar? (en was hij op stock daar?)
Heel netjes!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Zo, de value/money sheet is af!
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren
lol, heb je die voor dit topic gemaakt of ook een schoolopdracht? wel echt netjes gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren
De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.
Nice.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
Anders ik wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:12 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer shiz zijn NEO krijgt & wat hij er van vindt. [..]
Lijkt me net als Fastcardtech? Zonder shipping en zonder transactiekosten? Maar ok, zelfs dan nog wat goedkoper dan nu gelist. Ik heb richtingswaarden genomen van wat ik zo snel een beetje doorsnee kon vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:17 schreef jonasr het volgende:
http://etotalk.com/zopo-z(...)-3g-wcdma_p3421.html
ZP900 stukje goedkoper hier.
5,3" lijkt me net iets te groot.
Maar wel nette prijs.
Daarom dat hij "goedkoper" isquote:Lijkt me net als Fastcardtech? Zonder shipping en zonder transactiekosten? Maar ok, zelfs dan nog wat goedkoper dan nu gelist. Ik heb richtingswaarden genomen van wat ik zo snel een beetje doorsnee kon vinden.![]()
Oh wacht lol, je kijkt naar de verkeerde. Dat is de slechtere 'S'-versie.Er komen geen phones met 512MB in de OP.
Ik werd gek van al die verschillende phones en had zelf geen overzicht meer, dus dit heb ik gewoon voor mezelf gemaakt. Leek me ook wel leuk om met jullie te delenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lol, heb je die voor dit topic gemaakt of ook een schoolopdracht? wel echt netjes gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.
Dat kun je teruglezen in m'n post op pagina 1.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef jonasr het volgende:
Aan degene die de Neo-M N02 besteld hebben, hoeveel hebben jullie er uiteindelijk voor betaald?
Dat inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:51 schreef ikbenik het volgende:
Mooi toestel, maar een schermresolutie van 800 x 480 vind ik net aan de lage kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |