Ze hebben hem een beetje in prijs laten zakken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:44 schreef Downstar het volgende:
Net even met de chineesjes van Lightake gepraat en even gemeld, dat de prijs van de neo wel wat omlaag mocht ivm het goedkoper in kunnen kopen dan de G3..
Ze hebben de prijs 6$ goedkoper gemaakt..:P
Maar ze vertelde me dat het mogelijk is om je G3 order te gaan omwisselen voor een Neo N02-M.
Daarvoor moet je contact opnemen met de customer service ( Service@lightake.com)
Daarnaast is me nog duidelijk verteld, dat het ook gewoon nog steeds mogelijk is om een refund te kunnen krijgen.. daarvoor moet je ook naar de CS mailen..!
Mocht je een de G3 willen hebben, dan heb je ook nog de optie om gewoon te wachten
Ik heb mijn order voor de G3 nog laten staan, maar heb wel een Neo N02-M maar besteld om zolang toch een leuke telefoon te hebben.. de g3 kan namelijk nog wel langer op zich laten wachten
Ik heb het toestel met DHL laten verzenden.. dus mocht lightake een beetje opschieten dan zou ik hem eind van deze week mogelijk al kunnen hebben...uiteraard volgt dan een uitgebreide review!
Daar koop je nog geeneens een prepaid telefoon voor met fatsoenlijke specs.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef SankariNL het volgende:
Zojuist m'n second payment uitgevoerd voor de Neomobile N02-M.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is komt hij dus over 2-4 weken in Nederland!
Totaal trouwens incl. creditcard kosten ed. zo'n 125 euro voor betaald!
Ook rekening gehouden met invoerrechten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:24 schreef SankariNL het volgende:
Als ik eruit gehaald wordt door de douna, ben ik 26 euro aan omzetbelasting kwijt + 12,50 voor tnt. Totaal kom ik dan uit op 163,50. Dat maakt het wel duurder. Maar ik hoop natuurlijk dat ik niet gepakt wordt
Is inderdaad besteld via Taobao (agent = mistertao)
Link: http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html (inmiddels wel 1 dollar duurder geworden)
Koop hem gewoon via taobao?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:42 schreef bartvangils het volgende:
Amoi N821, bij LT staat die $223.86, bij Geekbuying amper $194.99
http://www.geekbuying.com/item/Original-Amoi-N821-Big-V-N820---MTK6577-Dual-Core-Android-4-0-Smartphone-3G-4-5-inch-IPS-1GB-RAM-4GB-ROM-WIFI-GPS-8-0MP-Camera-Black-312222.html
Ook op Aliexpress niet onder de $200 (incl. shipping) te verkrijgen.
Iemand ervaring met Geekbuying? Te vertrouwen?
Dan zou ik hem zelf switchen voor de neo n02-m..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:46 schreef stefke001 het volgende:
Ook nog maar even gemaild naar status van Jiayu.
Kreeg dit antwoord.
Hi friend,
Thanks for your mail.
This is Moira from lightake.com
Sorry that for Jiayu-G3 cell phone, there is no accurate release time until now.
Many customers prefer this phone SKU58476 to make an exchange:
http://lightake.com/detai(...)cked_cellphone-58476
And it sales very well on our website, would you be interested in it ?
If not, please not open case on paypal, just contact us via Email, we will arrange refund for you immediately.
Looking forward to your reply.
Best regards,
Moira
Ga vragen of ik kan ruilen zonder bij te betalen (iets van 165 dollar).
Indien ze akkoord gaan, wordt dit 'm.
Wat denken jullie ?
Neo kan ook wel kans maken op een update naar 4.1, het is gewoon afwachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:54 schreef Tsurany het volgende:
Newman N1 maakt wel kans op een update naar Jelly Bean. Mijne vanochtend besteld, verwacht hem zaterdag of maandag binnen.
Etotalk geeft aan dat development bezig is. Hoe betrouwbaar dat is weet ik niet. Ik zie in ieder geval geen hardware verschil tussen de Newman N1 en Neo M02-M. Batterij ietsjes groter, scherm ietsjes groter. Voor mij niet relevant dus vandaar voor de Newman N1 gegaan omdat ik hoop dat die Jelly Bean update kloptquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Neo kan ook wel kans maken op een update naar 4.1, het is gewoon afwachten
voorlopig is er ook nog niks officieels uitgebracht dat JB naar newman N1 komt toch?
alleen wat gelekte screens
al zit er achter de Newman N1 wel een grotere community.. zou mooi zijn als de neo ook wat bekender word
Scheelt ook niet veel neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:12 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Etotalk geeft aan dat development bezig is. Hoe betrouwbaar dat is weet ik niet. Ik zie in ieder geval geen hardware verschil tussen de Newman N1 en Neo M02-M. Batterij ietsjes groter, scherm ietsjes groter. Voor mij niet relevant dus vandaar voor de Newman N1 gegaan omdat ik hoop dat die Jelly Bean update klopt
Ik heb de sheet bijgewerkt!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Zo, de value/money sheet is af!
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren
De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.
Ik zou kijken wat ik kan regelen, maar ze kwamen er zelf mee dus die coupon komt wel goed denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef jonasr het volgende:
zover ik begreep wouden ze ook nog voor fok een 10% korting coupon sturen, mocht je hem los willen kopen.. dan kun je hem voor 162$ halen..
Fijne prijs dan wel, nu nog de coupon.
Zoals ik al heb gezegd, je kunt de CS mailen om je order om te zetten van G3 naar Neo N02-M..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Mandéra het volgende:
Kunnen ze niet G3 orders van de coupon actie omzetten in een Neo 2 voor degenen die dat willen? Gewoon zelfde prijs, geen gezeik.
Brushtool = flashtoolquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef funky_fart het volgende:
Goeiemiddag, even kort voorstellen...
Ik lees al langere tijd mee op het Jiayu topic en sinds kort ook in de Chinese smartphone topic, nadat ik eerder was aangehaakt aan de Samenkopen actie. Geweldig om te zien hoe sommigen van jullie energie steken in het delen van nuttige (en soms minder nuttige ;-) ) info. Op bescheiden wijze zal ik proberen ook wat toe te voegen zodra ik wat heb...
Heb sinds begin september bij LT de G3 in bestelling staan, maar heb onlangs 'ter overbrugging' ook de Neomobile besteld op Taobao (via MisterTao, zelfde aanbieder als waar Shiznuts m vandaan heeft) Inmiddels second payment gedaan, dus dat komt wel goed ergens de komende weken.
Ondertussen heb ik met hulp van Translate ook aardig zitten grasduinen op het bbs van Neomobile, daar wordt veel gesproken over welke root methodes werken/niet werken.
http://goo.gl/JW0D1 (translate naar Engels)
Zelf ben ik hier helemaal niet in thuis, maar op de download pagina van Neomobile wordt ook een Brushtool aangeboden --> http://goo.gl/q6xNy (translate naar Engels)
Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Iets om een clean install te doen ofzo?
Welkom hier, en welkom bij de groep users met een Neo N02-m ( in bestellingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef funky_fart het volgende:
Goeiemiddag, even kort voorstellen...
Ik lees al langere tijd mee op het Jiayu topic en sinds kort ook in de Chinese smartphone topic, nadat ik eerder was aangehaakt aan de Samenkopen actie. Geweldig om te zien hoe sommigen van jullie energie steken in het delen van nuttige (en soms minder nuttige ;-) ) info. Op bescheiden wijze zal ik proberen ook wat toe te voegen zodra ik wat heb...
Heb sinds begin september bij LT de G3 in bestelling staan, maar heb onlangs 'ter overbrugging' ook de Neomobile besteld op Taobao (via MisterTao, zelfde aanbieder als waar Shiznuts m vandaan heeft) Inmiddels second payment gedaan, dus dat komt wel goed ergens de komende weken.
Ondertussen heb ik met hulp van Translate ook aardig zitten grasduinen op het bbs van Neomobile, daar wordt veel gesproken over welke root methodes werken/niet werken.
http://goo.gl/JW0D1 (translate naar Engels)
Zelf ben ik hier helemaal niet in thuis, maar op de download pagina van Neomobile wordt ook een Brushtool aangeboden --> http://goo.gl/q6xNy (translate naar Engels)
Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Iets om een clean install te doen ofzo?
blijft mooi om te zien hoe reusachtig die telefoons in die kleine handjes van die chinezen lijktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef SankariNL het volgende:
Zojuist m'n second payment uitgevoerd voor de Neomobile N02-M.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is komt hij dus over 2-4 weken in Nederland!
Totaal trouwens incl. creditcard kosten ed. zo'n 125 euro voor betaald!
Oh, ik dacht dat wat je zei met bijbetaling dan was, maar das mooi. Keiharde twijfel hier nu of ik hem wel of niet zal omzetten. Ben wel heel nieuwsgierig naar beiden ondertussen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zoals ik al heb gezegd, je kunt de CS mailen om je order om te zetten van G3 naar Neo N02-M..
Prima telefoon voor het geld, tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Vooral de accuduur verbaasde me, de telefoon gaat met wifi aan meerdere dagen mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef Mehari het volgende:
[..]
Ik zit al bijna 2 maanden te wachten op zo'n v1277, is ergens in China blijven steken maar hoe bevalt ie?
Geen last van hier. Misschien had het te maken met een mindere processor of met de slaapstand?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef Mehari het volgende:
Ok, bedankt voor de reaktie.
De batterij duur hoopte ik een beetje op.
Dat van die HDMI had ik al gelezen, later maar eens kijken voor een oplossing, schijnt toch iets softwarematig te zijn.
Mijn beide MTK6573 telefoons hebben soms dat de slide om een telefoontje aan te nemen slecht reageert.
Dat gaat wel goed bij deze?
De Meizu MX is geen dual simquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:46 schreef Ravocs het volgende:
[..]
Ik heb de sheet bijgewerkt!
• De Galaxy SIII en de iPhone 5 staan er nu ook in ter vergelijk.
• Ook de LG Nexus 4 staat er bij, een serieuze optie dus!
• De weegfactor heeft een nieuwe formule. Het is nu opgesplitst in weegfactor en rekenfactor. De weegfactor is gewoon het cijfer van hoe belangrijk je deze spec vindt, de rekenfactor is gedefinieerd als "weegfactor/max(kolom met alle betreffende specs)" als de weegfactor ongelijk is aan 0. Als de weegfactor 0 is, is de rekenfactor ook 0. Dat betekent dus als de prijs je niet interesseert , de beste telefoon alsnog de LG Nexus 4 is. Als je de prijs een raportcijfer geeft hoger dan een 8, is de Jiayu G3 alsnog de beste value/money telefoon!
• De weegfactor staat vrij om aan te passen. Geef het ook vooral door als er specs niet kloppen, je van mening bent dat de formules anders zouden moeten of als de CPU-rating anders is
Zo'n java ding?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Toch maar eens even dit topic gaan volgen.
Ik heb nog zo'n leuke Phone4 4Gs, je weet wel, zo'n ding wat eruitziet als een iPhone maar het stiekem toch niet is.
Eigenlijk zou ik wat hulp willen hebben om een hoop zooi (in het Chinees) er vanaf te kunnen mieteren, bij lang indrukken gaan ze wel bewegen maar komt er geen kruisje.
Gaan we dat proberen, thanks.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:46 schreef Mehari het volgende:
[..]
Zo'n java ding?
Kan je volgens mij niet verwijderen, wat wel kan is verplaatsen naar een ander veld waar je dan alle nutteloze dingen neer zet.
Verplaatsen kan door schuiven naar de onderste, vaste rij, dan naar het "afvalveld" en van de onderste rij afhalen.
Kan goed, ik zit op wel meer fora. Maar gezien jouw naam en avatar gok ik op CFNL.quote:Maar eh je nickname komt me bekend voor, van een ander forum?
Om welke telefoon gaat het?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef Veender het volgende:
Weet iemand of een telefoon die gebrand is voor China Unicom hier ook gewoon zal werken? ( wel de juiste frequenties)
De fabrikant maakt zelf wat hoesjes. Verder is er geen hond die zich erom kommeren zal. Die maken hoesjes voor de mainstream phones zoals iPhones en Samsungs. Dus je zal weinig tegenkomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Zijn er voor chinese telefoons nou ook veel accessoires beschikbaar? Ik zit even te zoeken op de Newman N1 en kom hier en daar wel een hoesje tegen, maar niet echt veel. Misschien zoek ik verkeerd ?
er zijn misschien wellicht meer te vinden op ebay/taobaoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Zijn er voor chinese telefoons nou ook veel accessoires beschikbaar? Ik zit even te zoeken op de Newman N1 en kom hier en daar wel een hoesje tegen, maar niet echt veel. Misschien zoek ik verkeerd ?
Na ja heb nu zelf de Xperia Pro..ook dat was de laatste van Sony.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef shiznuts het volgende:
Niet in China.
Ik heb een HTC Desire Z, helaas is daarna niks soortgelijks meer uitgekomen eigenlijk...
Ik denk eigenlijk niet dat het gaat om rebrands hoor, maar simpelweg om verschillende verkeerde aanduidingen voor hetzelfde toestel.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:05 schreef Downstar het volgende:
... na een beetje research, heb ik wel degelijk een aantal artikelen ( ook op gizchina) gevonden over onze Neo N02-m..
De telefoon staat beter bekend als (NEO) Mourinho N02-m of NO2-m (mogelijk dus een rebrand ofzo)
( let op 1 schrijft dus 02 de andere O(letter)2 , wat dus ook weer verwarring met zich mee brengt..)
...
Hier ook nog meer nieuws, en reviews/fotos van de neo dan wel rebrands N02-m /NO2-m
http://www.mtksj.com/plus/search.php?q=no2-m&searchtype=title
En toch heb je wel gelijk, wss is mourinho een slechte vertaling door google translate wat vele toch overnemen enzo..quote:Op donderdag 1 november 2012 10:33 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat het gaat om rebrands hoor, maar simpelweg om verschillende verkeerde aanduidingen voor hetzelfde toestel.
Neomobile zélf is namelijk heel consequent in z'n schrijfwijze en heeft het enkel over de N02-m. Al die andere aanduidingen N0-2m/NO-2m/NO2m/NO2M zie ik alleen maar op andere sites en in het forum van Neomobile, dus door gebruikers. Laten we zo zeggen, die Chinezen zijn niet allemaal even accuraat als het gaat om overschrijven![]()
Vwb dat 'Mourinho': is voor zover ik kan zien de aanduiding voor hun smartphone-lijn. Ook de N02 en de N01 vallen daaronder.
Ik kom dan tot de volgende opbouw:
fabrikant: Neomobile
merk: Neo
lijn: Mourinho
model: N02-m
(much ado about nothing, I know)
Hij is in stock, dus 1-2 dagen heeft lt vaak nodig om je pakketje verzendklaar te maken. mijne word als goed is vandaag verzonden nog met DHLquote:Op donderdag 1 november 2012 10:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wordt die Neo snel verzonden bij LT?
Bestel hem denk ik ook maar, heb ik wellicht een leuk sinterklaas cadeautje
Hoelang wacht jij al en op een terugbetaling dan? zover ik begreep van andere die hun order hadden gecanceld, hadden ze t binnen 2 dagen weer op paypal staan?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:39 schreef Tsurany het volgende:
Als ze net zo snel zijn met verzenden als met terugbetalen denk ik t niet
hele nette prijs, zeker ook gezien hij nog ook over 512MB bezit en een 5 MP camera..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:17 schreef RobertNL het volgende:
Op zoek naar een ''echt'' budget toestel?
Firefly
singlecore MTK6575
960x640 pixels
3.5" scherm
512MB ram
5MP camera
Android 2.3.6 - Upgrade 4.0 beschikbaar
Prijs: 499 yuan - 80 dollar
Zoekterm mistertao: 萤火虫手机
Prijs: 80 dollar
Shipping: 5 dollar (+-)
Fee: 5 dollar (+-)
Totaal 90 dollar
Bij misterTao 10% ''gratis'' dus: $82+10% = 90 dollar
CC Fee 3.5% =$ 2.80
Totaalprijs is ongeveer: $84.80
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zie ook: http://news.mydrivers.com/1/245/245074.html
Lijkt mij een net toestel voor minder dan 66 euro?!
Ja, heb je die processor gezienquote:Op donderdag 1 november 2012 11:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
hele nette prijs, zeker ook gezien hij nog ook over 512MB bezit en een 5 MP camera..
meeste echte budget phones bezuinigen daarop en hebben vaak lage resolutie
andere budget phone is http://www.tinydeal.com/3(...)age=en&change_lang=1
maar zoals ik al zei, die heeft Geen 512 MB ram, en 2 MP camera maar ofzo
en is voor z'n 50 euro bij pandawill te koop met coupon
Op foto 3 zie ik hoesje een case en Screenprotector(s).. heb jij een uitgebreid pakket genomen?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:19 schreef funky_fart het volgende:
Mijn witte NEO is per China Post onderweg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een extra accu met wat bijkomende meuk als optie erbij genomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Door die kleine handjes lijkt het inderdaad een enorm apparaat. Er is een filmindustrie die daar trouwens dankbaar gebruik van maakt, troost ik me altijd maar)
huuuh? bij pandawill word die telefoon aangeduid met MTK6575..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, heb je die processor gezien? Die is al redelijk out (3/4 generaties nu)
Staat in de postquote:Op donderdag 1 november 2012 11:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Op foto 3 zie ik hoesje een case en Screenprotector(s).. heb jij een uitgebreid pakket genomen?
of krijg je die er standaard bij?
wil eigenlijk nog wel een screenprotectortje erbij hebbeb namelijk, aangezien ik ervanuit ga dat dit geen gorrilla of gehard glas is
Shit wat ben ik scheel héquote:Op donderdag 1 november 2012 11:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Staat in de post! - ja dus
Tevens een paar ROMS gevonden voor de Neo maar zoals ik het lees is dit een tweede batch. Er is al een eerdere batch geweest met een andere firmware (pre-massproduction of iets dergelijks).
Oh, dan wacht ik nog niet lang genoegquote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Downstar het volgende:
Hoelang wacht jij al en op een terugbetaling dan? zover ik begreep van andere die hun order hadden gecanceld, hadden ze t binnen 2 dagen weer op paypal staan?
Die screenprotectors (2x) waren onderdeel van het extra pakketje. Weet eigenlijk niet of er standaard ook al een bij zat...quote:Op donderdag 1 november 2012 11:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Shit wat ben ik scheel hé... mogelijk wel screenprotector in de box..
Volgens de Chinese verkoper is het een "volledige Android versie met toegang tot de Market."quote:Op donderdag 1 november 2012 11:42 schreef henkieklaas het volgende:
Weet iemand of er google play op de neo zit?
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:42 schreef henkieklaas het volgende:
Weet iemand of er google play op de neo zit?
Ik heb mijn NEO dinsdag besteld, tot nu toe is hij nog niet verzonden .Ook met DHL laten verzenden voor USD13.99.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hij is in stock, dus 1-2 dagen heeft lt vaak nodig om je pakketje verzendklaar te maken. mijne word als goed is vandaag verzonden nog met DHL
mogelijk zaterdag nog binnen!
[..]
Hoelang wacht jij al en op een terugbetaling dan? zover ik begreep van andere die hun order hadden gecanceld, hadden ze t binnen 2 dagen weer op paypal staan?
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik heb mijn NEO dinsdag besteld bij LT, tot nu toe is hij nog niet verzonden .Ook met DHL laten verzenden voor USD13.99.
Ja maar niet bij LT toch? dus wel zie ik uit een eerdere post..quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik heb mijn NEO dinsdag besteld, tot nu toe is hij nog niet verzonden .Ook met DHL laten verzenden voor USD13.99.
Jawel hoor Downstar , maar wel naar Belgie, 1 halte minder ;-)quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja maar niet bij LT toch?
want ik heb 23$ betaald voor dhl shipment?
ahh dat verklaard het waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 12:37 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Jawel hoor Downstar , maar wel naar Belgie, 1 halte minder ;-)
quote:[7:50:18] Ramon: ah hahah oke
[7:50:24] Ramon: Well
[7:50:33] Ramon: today neo phone will be shipped right?
[7:51:23] Jerry: it should be shipped tonight if everything is ok
Mourinho is volgens mij een voetbalclubeigenaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
En toch heb je wel gelijk, wss is mourinho een slechte vertaling door google translate wat vele toch overnemen enzo..
maar met NO2-m vind je gewoon weg meer info dan met N02-m
Werken ze nog? Kan je er nog mee bellen en smsen en whatsappen?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Zoals gezegd zit ik dus met een Desire Z (Android 2.3) en een Sony Walkman (JAVA).
Ga jij eens na of ik baat zou hebben bij een nieuwe telefoon?
Niet toe aan een nieuwe telefoon maar wel een werktelefoon nodig. Geen zin met een smartphone en dumbphone rond te lopen dus ipv nu een dumbphone te kopen voor werk koop ik gewoon een dual sim. Enige reden dat ik er eentje koop eigenlijk. Dat het een hardware upgrade is vind ik dan wel een mooie bijkomstigheid.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kopen jullie de telefoons als hebbedingen, of omdat je echt toe bent aan een nieuwe telefoon?
www.bliep.nlquote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Giel_gssl het volgende:
omdat mijn jiayu binnen een paar dagen onderweg is en over 2 maanden mn abonnement afloopt.
waar kan ik goede internet sim kaartjes vinden?
ik vind alleen maar sim kaartjes met sms en bel min. erbij.
Zal wel van een andere listing verkeerd gekopieerd zijn of iets hè... aangezien hier staat hoe het wel zit.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Op etotalk http://www.etotalk.com/ne(...)5qhd-80mp_p3220.html
staat de neo listed als 512MB ram, maar dat zal wel niet kloppen?
http://www.bellen.com/Content/Item.aspx?contentid=3209quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Giel_gssl het volgende:
omdat mijn jiayu binnen een paar dagen onderweg is en over 2 maanden mn abonnement afloopt.
waar kan ik goede internet sim kaartjes vinden?
ik vind alleen maar sim kaartjes met sms en bel min. erbij.
Hebbedingquote:Op donderdag 1 november 2012 15:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kopen jullie de telefoons als hebbedingen, of omdat je echt toe bent aan een nieuwe telefoon?
Vraag het me echt sterk af.
Heb er zelf ook wel oren naar, maar heb afgelopen jaar een HTC One X bij me abonnement ingekregen. (1 jaar abo, moest 120euro bijbetalentotaal komt ong op 500eu voor de phone uit)
Dus als ik er nu 1 zou halen, zou het puur een hebbeding zijn aangezien ik ook nog eenN82
en een Nokia N8
thuis heb liggen.
Helemaal goed gezien.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Op etotalk http://www.etotalk.com/ne(...)5qhd-80mp_p3220.html
staat de neo listed als 512MB ram, maar dat zal wel niet kloppen?
Om heel eerlijk te zijn: puur speelgoed. En erg nieuwsgierig naar het hele proces van zoiets kopen in China en wat je dan uiteindelijk geleverd krijgt. De Neo gaat uiteindelijk in de verkoop/weggeef, de Jiayu - áls die er eenmaal is - houdt mijn vrouw.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vraag het me echt sterk af.
Beetje verlate reactie maar ik heb hem gisteren besteld bij Uredealquote:Op donderdag 1 november 2012 14:47 schreef Majinster het volgende:
niemand hier de umi x1 besteld via uredeal?
SNAPSHOTquote:Op donderdag 1 november 2012 19:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wat is ook alweer de 5% kortingscoupon van LT?
Oja, thanks, zat te zoeken in dit topic maar kon hem niet zo snel terugvinden.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef Majinster het volgende:
[..]
SNAPSHOT
iig $9 korting voor de neo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |