abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118672026
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef jonasr het volgende:
zover ik begreep wouden ze ook nog voor fok een 10% korting coupon sturen, mocht je hem los willen kopen.. dan kun je hem voor 162$ halen..

Fijne prijs dan wel, nu nog de coupon :P.
Ik zou kijken wat ik kan regelen, maar ze kwamen er zelf mee dus die coupon komt wel goed denk ik

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Mandéra het volgende:
Kunnen ze niet G3 orders van de coupon actie omzetten in een Neo 2 voor degenen die dat willen? Gewoon zelfde prijs, geen gezeik. :7
Zoals ik al heb gezegd, je kunt de CS mailen om je order om te zetten van G3 naar Neo N02-M.. :D
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:29:34 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118672078
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef funky_fart het volgende:
Goeiemiddag, even kort voorstellen...

Ik lees al langere tijd mee op het Jiayu topic en sinds kort ook in de Chinese smartphone topic, nadat ik eerder was aangehaakt aan de Samenkopen actie. Geweldig om te zien hoe sommigen van jullie energie steken in het delen van nuttige (en soms minder nuttige ;-) ) info. Op bescheiden wijze zal ik proberen ook wat toe te voegen zodra ik wat heb...

Heb sinds begin september bij LT de G3 in bestelling staan, maar heb onlangs 'ter overbrugging' ook de Neomobile besteld op Taobao (via MisterTao, zelfde aanbieder als waar Shiznuts m vandaan heeft) Inmiddels second payment gedaan, dus dat komt wel goed ergens de komende weken.

Ondertussen heb ik met hulp van Translate ook aardig zitten grasduinen op het bbs van Neomobile, daar wordt veel gesproken over welke root methodes werken/niet werken.

http://goo.gl/JW0D1 (translate naar Engels)

Zelf ben ik hier helemaal niet in thuis, maar op de download pagina van Neomobile wordt ook een Brushtool aangeboden --> http://goo.gl/q6xNy (translate naar Engels)

Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Iets om een clean install te doen ofzo?
Brushtool = flashtool ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118672128
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef funky_fart het volgende:
Goeiemiddag, even kort voorstellen...

Ik lees al langere tijd mee op het Jiayu topic en sinds kort ook in de Chinese smartphone topic, nadat ik eerder was aangehaakt aan de Samenkopen actie. Geweldig om te zien hoe sommigen van jullie energie steken in het delen van nuttige (en soms minder nuttige ;-) ) info. Op bescheiden wijze zal ik proberen ook wat toe te voegen zodra ik wat heb...

Heb sinds begin september bij LT de G3 in bestelling staan, maar heb onlangs 'ter overbrugging' ook de Neomobile besteld op Taobao (via MisterTao, zelfde aanbieder als waar Shiznuts m vandaan heeft) Inmiddels second payment gedaan, dus dat komt wel goed ergens de komende weken.

Ondertussen heb ik met hulp van Translate ook aardig zitten grasduinen op het bbs van Neomobile, daar wordt veel gesproken over welke root methodes werken/niet werken.

http://goo.gl/JW0D1 (translate naar Engels)

Zelf ben ik hier helemaal niet in thuis, maar op de download pagina van Neomobile wordt ook een Brushtool aangeboden --> http://goo.gl/q6xNy (translate naar Engels)

Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Iets om een clean install te doen ofzo?
Welkom hier, en welkom bij de groep users met een Neo N02-m ( in bestelling :P )

Goed dat je al wat op gezocht hebt, ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar ben ook wel benieuwd of er al een root beschikbaar is.. Mooi om te zien dat ze in iedergeval een response forum hebben..

Mocht je concretere info hebben, dan is het altijd even mogelijk om het 1 en ander te laten vertalen door lightake ;)
pi_118672330
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef SankariNL het volgende:
Zojuist m'n second payment uitgevoerd voor de Neomobile N02-M.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als het goed is komt hij dus over 2-4 weken in Nederland!

Totaal trouwens incl. creditcard kosten ed. zo'n 125 euro voor betaald!
blijft mooi om te zien hoe reusachtig die telefoons in die kleine handjes van die chinezen lijkt :P
pi_118672383
Dat ziet er behoorlijk goed uit.
pi_118673603
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zoals ik al heb gezegd, je kunt de CS mailen om je order om te zetten van G3 naar Neo N02-M.. :D
Oh, ik dacht dat wat je zei met bijbetaling dan was, maar das mooi. Keiharde twijfel hier nu of ik hem wel of niet zal omzetten. Ben wel heel nieuwsgierig naar beiden ondertussen. :')
pi_118674101
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef Mehari het volgende:

[..]

Ik zit al bijna 2 maanden te wachten op zo'n v1277, is ergens in China blijven steken maar hoe bevalt ie?
Prima telefoon voor het geld, tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Vooral de accuduur verbaasde me, de telefoon gaat met wifi aan meerdere dagen mee.

'Slechts' 512mb ram in de telefoon merk je ook niet, gebruik geen task-killer en heb nog geen enkele vastloper of vertraging meegemaakt. Alleen de hdmi-uit valt een beetje tegen, het enige wat je te zien krijgt op je TV is de telefoon in portrait-modus :') beetje smal dus
pi_118674313
Ok, bedankt voor de reaktie.
De batterij duur hoopte ik een beetje op.
Dat van die HDMI had ik al gelezen, later maar eens kijken voor een oplossing, schijnt toch iets softwarematig te zijn.
Mijn beide MTK6573 telefoons hebben soms dat de slide om een telefoontje aan te nemen slecht reageert.
Dat gaat wel goed bij deze?
pi_118676937
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef Mehari het volgende:
Ok, bedankt voor de reaktie.
De batterij duur hoopte ik een beetje op.
Dat van die HDMI had ik al gelezen, later maar eens kijken voor een oplossing, schijnt toch iets softwarematig te zijn.
Mijn beide MTK6573 telefoons hebben soms dat de slide om een telefoontje aan te nemen slecht reageert.
Dat gaat wel goed bij deze?
Geen last van hier. Misschien had het te maken met een mindere processor of met de slaapstand?
pi_118677603
Toch maar eens even dit topic gaan volgen.

Ik heb nog zo'n leuke Phone4 4Gs, je weet wel, zo'n ding wat eruitziet als een iPhone maar het stiekem toch niet is.

Eigenlijk zou ik wat hulp willen hebben om een hoop zooi (in het Chinees) er vanaf te kunnen mieteren, bij lang indrukken gaan ze wel bewegen maar komt er geen kruisje.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_118677771
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:46 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Ik heb de sheet bijgewerkt!

• De Galaxy SIII en de iPhone 5 staan er nu ook in ter vergelijk.
• Ook de LG Nexus 4 staat er bij, een serieuze optie dus!
• De weegfactor heeft een nieuwe formule. Het is nu opgesplitst in weegfactor en rekenfactor. De weegfactor is gewoon het cijfer van hoe belangrijk je deze spec vindt, de rekenfactor is gedefinieerd als "weegfactor/max(kolom met alle betreffende specs)" als de weegfactor ongelijk is aan 0. Als de weegfactor 0 is, is de rekenfactor ook 0. Dat betekent dus als de prijs je niet interesseert , de beste telefoon alsnog de LG Nexus 4 is. Als je de prijs een raportcijfer geeft hoger dan een 8, is de Jiayu G3 alsnog de beste value/money telefoon!
• De weegfactor staat vrij om aan te passen. Geef het ook vooral door als er specs niet kloppen, je van mening bent dat de formules anders zouden moeten of als de CPU-rating anders is :)
De Meizu MX is geen dual sim :N
pi_118679873
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Toch maar eens even dit topic gaan volgen.

Ik heb nog zo'n leuke Phone4 4Gs, je weet wel, zo'n ding wat eruitziet als een iPhone maar het stiekem toch niet is.

Eigenlijk zou ik wat hulp willen hebben om een hoop zooi (in het Chinees) er vanaf te kunnen mieteren, bij lang indrukken gaan ze wel bewegen maar komt er geen kruisje.
Zo'n java ding?
Kan je volgens mij niet verwijderen, wat wel kan is verplaatsen naar een ander veld waar je dan alle nutteloze dingen neer zet.
Verplaatsen kan door schuiven naar de onderste, vaste rij, dan naar het "afvalveld" en van de onderste rij afhalen.
Maar eh je nickname komt me bekend voor, van een ander forum?
pi_118680352
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:46 schreef Mehari het volgende:

[..]

Zo'n java ding?
Kan je volgens mij niet verwijderen, wat wel kan is verplaatsen naar een ander veld waar je dan alle nutteloze dingen neer zet.
Verplaatsen kan door schuiven naar de onderste, vaste rij, dan naar het "afvalveld" en van de onderste rij afhalen.
Gaan we dat proberen, thanks.
quote:
Maar eh je nickname komt me bekend voor, van een ander forum?
Kan goed, ik zit op wel meer fora. Maar gezien jouw naam en avatar gok ik op CFNL.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_118680595
Ok was dat het.
Op het CF had ik André maar toen ze een aantal jaren geleden vernieuwden kende het systeem de é niet meer.
Nog een paar pogingen gedaan via kontakten met beheerders maar niet meer mee bezig geweest.
pi_118681048
Zijn er voor chinese telefoons nou ook veel accessoires beschikbaar? Ik zit even te zoeken op de Newman N1 en kom hier en daar wel een hoesje tegen, maar niet echt veel. Misschien zoek ik verkeerd ? :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:29:49 #241
388104 Veender
Wie helpt me
pi_118682395
Weet iemand of een telefoon die gebrand is voor China Unicom hier ook gewoon zal werken? ( wel de juiste frequenties)
pi_118682583
quote:
5s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef Veender het volgende:
Weet iemand of een telefoon die gebrand is voor China Unicom hier ook gewoon zal werken? ( wel de juiste frequenties)
Om welke telefoon gaat het?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:05:34 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118684374
quote:
6s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Zijn er voor chinese telefoons nou ook veel accessoires beschikbaar? Ik zit even te zoeken op de Newman N1 en kom hier en daar wel een hoesje tegen, maar niet echt veel. Misschien zoek ik verkeerd ? :P
De fabrikant maakt zelf wat hoesjes. Verder is er geen hond die zich erom kommeren zal. Die maken hoesjes voor de mainstream phones zoals iPhones en Samsungs. Dus je zal weinig tegenkomen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118684545
quote:
6s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef PeeJie_ het volgende:
er zijn misschien wellicht meer te vinden op ebay/taobao
pi_118689264
Iemand wel eens een phone met een fysiek QWERTY toetsenbord tegengekomen met een beetje goede specs? Je komt ze wel her en der tegen maar dat gaat niet verder dan een 3mp camera en een prehistorische versie van Android.

iemand?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:34:22 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118689656
Niet in China.
Ik heb een HTC Desire Z, helaas is daarna niks soortgelijks meer uitgekomen eigenlijk...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118690520
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef shiznuts het volgende:
Niet in China.
Ik heb een HTC Desire Z, helaas is daarna niks soortgelijks meer uitgekomen eigenlijk...
Na ja heb nu zelf de Xperia Pro..ook dat was de laatste van Sony.

Kom wel dit tegen.http://www.alibaba.com/pr(...)inch_3G_GSM_GPS.html

5mp camera...maar android 2.3 en verder niet echt spannende specs
pi_118695134
Het verbaasde me dat gizchina niks over deze Neo N02-m had staan..
echter na een beetje research, heb ik wel degelijk een aantal artikelen ( ook op gizchina :P) gevonden over onze Neo N02-m..

De telefoon staat beter bekend als (NEO) Mourinho N02-m of NO2-m (mogelijk dus een rebrand ofzo)

( let op 1 schrijft dus 02 de andere O(letter)2 , wat dus ook weer verwarring met zich mee brengt..)

Bronnen:

http://www.gizchina.com/2(...)to-take-on-jiayu-g3/

http://china-review.com.u(...)mourinho-no-2-m.html

http://www.gizmochina.com/2012/09/01/picture-neo-mourinho-no-2-m/

http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1189.html

Hier ook nog meer nieuws, en reviews/fotos van de neo dan wel rebrands N02-m /NO2-m

http://www.mtksj.com/plus/search.php?q=no2-m&searchtype=title

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 01-11-2012 08:14:50 ]
pi_118695224
Hier heb ik 36 mooie detailfoto's gevonden van de NEO

http://detail.zol.com.cn/(...)2654_0_p336386.shtml
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118695274

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')