Ik denk eigenlijk niet dat het gaat om rebrands hoor, maar simpelweg om verschillende verkeerde aanduidingen voor hetzelfde toestel.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:05 schreef Downstar het volgende:
... na een beetje research, heb ik wel degelijk een aantal artikelen ( ook op gizchina) gevonden over onze Neo N02-m..
De telefoon staat beter bekend als (NEO) Mourinho N02-m of NO2-m (mogelijk dus een rebrand ofzo)
( let op 1 schrijft dus 02 de andere O(letter)2 , wat dus ook weer verwarring met zich mee brengt..)
...
Hier ook nog meer nieuws, en reviews/fotos van de neo dan wel rebrands N02-m /NO2-m
http://www.mtksj.com/plus/search.php?q=no2-m&searchtype=title
En toch heb je wel gelijk, wss is mourinho een slechte vertaling door google translate wat vele toch overnemen enzo..quote:Op donderdag 1 november 2012 10:33 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat het gaat om rebrands hoor, maar simpelweg om verschillende verkeerde aanduidingen voor hetzelfde toestel.
Neomobile zélf is namelijk heel consequent in z'n schrijfwijze en heeft het enkel over de N02-m. Al die andere aanduidingen N0-2m/NO-2m/NO2m/NO2M zie ik alleen maar op andere sites en in het forum van Neomobile, dus door gebruikers. Laten we zo zeggen, die Chinezen zijn niet allemaal even accuraat als het gaat om overschrijven![]()
Vwb dat 'Mourinho': is voor zover ik kan zien de aanduiding voor hun smartphone-lijn. Ook de N02 en de N01 vallen daaronder.
Ik kom dan tot de volgende opbouw:
fabrikant: Neomobile
merk: Neo
lijn: Mourinho
model: N02-m
(much ado about nothing, I know)
Hij is in stock, dus 1-2 dagen heeft lt vaak nodig om je pakketje verzendklaar te maken. mijne word als goed is vandaag verzonden nog met DHLquote:Op donderdag 1 november 2012 10:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wordt die Neo snel verzonden bij LT?
Bestel hem denk ik ook maar, heb ik wellicht een leuk sinterklaas cadeautje
Hoelang wacht jij al en op een terugbetaling dan? zover ik begreep van andere die hun order hadden gecanceld, hadden ze t binnen 2 dagen weer op paypal staan?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:39 schreef Tsurany het volgende:
Als ze net zo snel zijn met verzenden als met terugbetalen denk ik t niet
hele nette prijs, zeker ook gezien hij nog ook over 512MB bezit en een 5 MP camera..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:17 schreef RobertNL het volgende:
Op zoek naar een ''echt'' budget toestel?
Firefly
singlecore MTK6575
960x640 pixels
3.5" scherm
512MB ram
5MP camera
Android 2.3.6 - Upgrade 4.0 beschikbaar
Prijs: 499 yuan - 80 dollar
Zoekterm mistertao: 萤火虫手机
Prijs: 80 dollar
Shipping: 5 dollar (+-)
Fee: 5 dollar (+-)
Totaal 90 dollar
Bij misterTao 10% ''gratis'' dus: $82+10% = 90 dollar
CC Fee 3.5% =$ 2.80
Totaalprijs is ongeveer: $84.80
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zie ook: http://news.mydrivers.com/1/245/245074.html
Lijkt mij een net toestel voor minder dan 66 euro?!
Ja, heb je die processor gezienquote:Op donderdag 1 november 2012 11:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
hele nette prijs, zeker ook gezien hij nog ook over 512MB bezit en een 5 MP camera..
meeste echte budget phones bezuinigen daarop en hebben vaak lage resolutie
andere budget phone is http://www.tinydeal.com/3(...)age=en&change_lang=1
maar zoals ik al zei, die heeft Geen 512 MB ram, en 2 MP camera maar ofzo
en is voor z'n 50 euro bij pandawill te koop met coupon
Op foto 3 zie ik hoesje een case en Screenprotector(s).. heb jij een uitgebreid pakket genomen?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:19 schreef funky_fart het volgende:
Mijn witte NEO is per China Post onderweg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een extra accu met wat bijkomende meuk als optie erbij genomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Door die kleine handjes lijkt het inderdaad een enorm apparaat. Er is een filmindustrie die daar trouwens dankbaar gebruik van maakt, troost ik me altijd maar)
huuuh? bij pandawill word die telefoon aangeduid met MTK6575..quote:Op donderdag 1 november 2012 11:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, heb je die processor gezien? Die is al redelijk out (3/4 generaties nu)
Staat in de postquote:Op donderdag 1 november 2012 11:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Op foto 3 zie ik hoesje een case en Screenprotector(s).. heb jij een uitgebreid pakket genomen?
of krijg je die er standaard bij?
wil eigenlijk nog wel een screenprotectortje erbij hebbeb namelijk, aangezien ik ervanuit ga dat dit geen gorrilla of gehard glas is
Shit wat ben ik scheel héquote:Op donderdag 1 november 2012 11:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Staat in de post! - ja dus
Tevens een paar ROMS gevonden voor de Neo maar zoals ik het lees is dit een tweede batch. Er is al een eerdere batch geweest met een andere firmware (pre-massproduction of iets dergelijks).
Oh, dan wacht ik nog niet lang genoegquote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Downstar het volgende:
Hoelang wacht jij al en op een terugbetaling dan? zover ik begreep van andere die hun order hadden gecanceld, hadden ze t binnen 2 dagen weer op paypal staan?
Die screenprotectors (2x) waren onderdeel van het extra pakketje. Weet eigenlijk niet of er standaard ook al een bij zat...quote:Op donderdag 1 november 2012 11:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Shit wat ben ik scheel hé... mogelijk wel screenprotector in de box..
Volgens de Chinese verkoper is het een "volledige Android versie met toegang tot de Market."quote:Op donderdag 1 november 2012 11:42 schreef henkieklaas het volgende:
Weet iemand of er google play op de neo zit?
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:42 schreef henkieklaas het volgende:
Weet iemand of er google play op de neo zit?
Ik heb mijn NEO dinsdag besteld, tot nu toe is hij nog niet verzonden .Ook met DHL laten verzenden voor USD13.99.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hij is in stock, dus 1-2 dagen heeft lt vaak nodig om je pakketje verzendklaar te maken. mijne word als goed is vandaag verzonden nog met DHL
mogelijk zaterdag nog binnen!
[..]
Hoelang wacht jij al en op een terugbetaling dan? zover ik begreep van andere die hun order hadden gecanceld, hadden ze t binnen 2 dagen weer op paypal staan?
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik heb mijn NEO dinsdag besteld bij LT, tot nu toe is hij nog niet verzonden .Ook met DHL laten verzenden voor USD13.99.
Ja maar niet bij LT toch? dus wel zie ik uit een eerdere post..quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik heb mijn NEO dinsdag besteld, tot nu toe is hij nog niet verzonden .Ook met DHL laten verzenden voor USD13.99.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |