Daarom vroeg ik het aan jou met je Yvonne Award.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Dimens het volgende:
Topic had zoveel potentie kunnen hebben maar nu is het verpest.
Die heb ik niet voor ONZ maar voor DIG.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het aan jou met je Yvonne Award.
ff de vieze onderbroeken onder zijn bed vandaan halenquote:
Ik hoop niet dat de foto geschoten wordt in ultraviolet licht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ff de vieze onderbroeken onder zijn bed vandaan halen
Volgens mij verniel je dan de lens van de cameraquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de foto geschoten wordt in ultraviolet licht.
Post je zolderkamerrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef iFok. het volgende:
Posters van de boybands eraf en van knappe dames erop plakken.
Heh wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij verniel je dan de lens van de camera
Eerder van zijn bed af....onder zijn bed zien we ze toch niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ff de vieze onderbroeken onder zijn bed vandaan halen
Kom nou op met je kamer jongen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef iFok. het volgende:
Wat een kuttopic. TS, waar blijft je kamer?
Schiet het al op? Beetje tempo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef iFok. het volgende:
Wat een kuttopic. TS, waar blijft je kamer?
Gadver, ziet er niet uit.quote:
NEEEEEEEJ!!!! jij trouwt al met mijquote:
Ja jij bent wel leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
NEEEEEEEJ!!!! jij trouwt al met mij
Neeeee,met mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
NEEEEEEEJ!!!! jij trouwt al met mij
weet ik toch, snoepiequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Neeeee,met mij.
Ze staat op me deur![]()
[ afbeelding ]
Waarom sta ik op je deurquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Neeeee,met mij.
Ze staat op me deur![]()
[ afbeelding ]
nou en, pfff een deur,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Waarom sta ik op je deurwat een EER
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:41 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
nou en, pfff een deur,, jij staat in mijn hart
liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:41 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
nou en, pfff een deur,, jij staat in mijn hart
Dat is jouw deur niet~! aan de taal te lezenquote:
netjensssquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:42 schreef iFok. het volgende:
Topic loopt een beetje uit de hand. Komop
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:42 schreef CrashO het volgende:
Laat ik maar eens de eerste echte FOk! zolder plaatsen dan
[ afbeelding ]
Zo gezelligquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:42 schreef CrashO het volgende:
Laat ik maar eens de eerste echte FOk! zolder plaatsen dan
[ afbeelding ]
Heulwel mijn deur.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
Dat is jouw deur niet~! aan de taal te lezen
zozoozozquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heulwel mijn deur.
Die bovenste betekent "je moeders vagina"
ja maar bereboot is wel ene lieve jongen :Squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als dat het enige is wat hij heeft en verder geen geld heeft?
Ik dacht dat jij wel van de badboys was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar bereboot is wel ene lieve jongen :S
Meloewa is een badboy.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van de badboys was.
er staat zelfs fok op zn schermquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lief
[..]
Dat is jouw deur niet~! aan de taal te lezen
HAHA! NEE! scherm staat al 3 uur op screensaver falerdquote:
Falerd, niet jouw schermquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
HAHA! NEE! scherm staat al 3 uur op screensaver falerd
nou én, ik vewacht echt niet een nikon HD kwaliteitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet zijn fotoEn dat is dus een iPad 2 camera
Weet ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet zijn fotoEn dat is dus een iPad 2 camera
Dit is nog geeneens SDquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:01 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
nou én, ik vewacht echt niet een nikon HD kwaliteit ;')
Tag info van de fotoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Weet ik.
Hoe weet je dat? zou anders wel echt schandalig zijn
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tag info van de foto
Orientation of image: 6
File change date and time: 2012:10:27 10:42:21
Image input equipment manufacturer: Apple
Image input equipment model: iPad 2
Software used: 6.0
Exposure time: 0,0666667
F number: 2,4
Exposure program: 2
ISO speed rating: 640
Shutter speed: 3,90691
Aperture: 2,52607
Brightness: -2,2173
Metering mode: 5
Flash: 32
Lens focal length: 2,03
Sensing method: 2
Exposure mode: 0
White balance: 0
Focal length in 35 mm film: 44
Scene capture type: 0
Zo zo je kan er mee op internet, knap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
boeiend, ik kan er mee op internet en zulke dingen, genoeg apple bash
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
HAHAHA FUCKING GENIAAL![]()
![]()
Mijn dag is weer goed
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:04 schreef CrashO het volgende:
Hij tript op het feit dat je 500 euro kostende appel, de camera uit een nokia uit 2003 heeft
Dat mag, al zou ik nooit een iPad kopen. Ik ben wel een Apple geilert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
mag ik misschien zelf bepalen waar mijn uitgaven aan besteed wordt? danku, OT
eerder een bash, meld naar een mod gemaakt, aangezien ik de discussie en de SC gruwelijk zat benquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat mag, al zou ik nooit een iPad kopen. Ik ben wel een Apple geilert.
Report is terecht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
eerder een bash, meld naar een mod gemaakt, aangezien ik de discussie en de SC gruwelijk zat ben
mag ik misschien zelf bepalen waar ik om lach? danku, OTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
mag ik misschien zelf bepalen waar mijn uitgaven aan besteed wordt? danku, OT
tuurlijk, maar je kan het ook voor jezelf houden, wat je dus niet doetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mag ik misschien zelf bepalen waar ik om lach? danku, OT
Dat kan met alles, kan je heel fok afschaffen en iedereen gewoon in Word laten typen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:11 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
tuurlijk, maar je kan het ook voor jezelf houden, wat je dus niet doet
Dit neem ik terug; ik snap het nu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat mag, al zou ik nooit een iPad kopen. Ik ben wel een Apple geilert.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:32 schreef oLexie het volgende:
Nou vooruit, ik zal ook een foto schieten.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:32 schreef oLexie het volgende:
Nou vooruit, ik zal ook een foto schieten.
wie het ziet??? wat? DILDO'S??!!! WAAR?!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef oLexie het volgende:
Allereerst een sfeerfoto:
[ afbeelding ]
Gevolgd door de ingang:
[ afbeelding ]
Verven is gedaan door vriendlief toen hij 13 wasen +1 voor wie het ziet ...
Dan nu de plaats waar ik mijn huiswerk maak:
[ afbeelding ]
Gevolgd door 'where the magic happens':
[ afbeelding ]
Ben zelf wel tevreden over de kamer.
Nee nee die heb ik veilig weggestopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
[..]
wie het ziet??? wat? DILDO'S??!!! WAAR?!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:52 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee nee die heb ik veilig weggestopt.
oh, ik dacht in je doosquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef oLexie het volgende:
[..]
Tussen het matras en het hoofdboard in.
Leuke kamer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:46 schreef oLexie het volgende:
Allereerst een sfeerfoto:
[ afbeelding ]
Gevolgd door de ingang:
[ afbeelding ]
Verven is gedaan door vriendlief toen hij 13 wasen +1 voor wie het ziet ...
Dan nu de plaats waar ik mijn huiswerk maak:
[ afbeelding ]
Gevolgd door 'where the magic happens':
[ afbeelding ]
Ben zelf wel tevreden over de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef iFok. het volgende:
Wat zit er in dat witte potje?Acrylbinder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer in gebruik, morgen maar even tabak scoren.quote:Bay of Plenty
+1, ACTION MAN!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef CrashO het volgende:
Waterpijp
Wat voor pop hangt er trouwens aan je kast?
Ik heb serieus geen idee wat dat is, zag het ook al op de foto, even kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:08 schreef CrashO het volgende:
Dat klosje garen vlakbij je hoofdboard, is 1 van die weggestopte dildo's waar je het over had?
Hallo mevrouwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
muren van mij moeten zwart NU!!!! ik kan mijn lelijke zand kleur geen minuut meer aan!!!
Pak een verfroller. (of een schilder)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
muren van mij moeten zwart NU!!!! ik kan mijn lelijke zand kleur geen minuut meer aan!!!
Ik wil juist een muur zand gaan doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
op dit tijdstipquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Pak een verfroller. (of een schilder)
nuh-uhquote:
nou, jij bent stom!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van praten met je iPad kwaliteit foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
nou, jij bent stom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEe sgatje meende echt neit hoor hihihihihahahaah wjnmk knz hvj xxxxxoxoxoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
NEe sgatje meende echt neit hoor hihihihihahahaah wjnmk knz hvj xxxxxoxoxoREGEWRGKprgj OQWd e2`930rpuf¥cer ver g4rg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Slotje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef Oerbeer het volgende:
Ja, gaat goed zo hé. Met al die offtopic crap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |