Is er niet iets van stof dat niet irriteert waar zijn onderbroeken van gemaakt of zakdoeken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef Life2.0 het volgende:
Geen vilt, dat pluist te veel, gewoon stukje dun katoen om een stukje plastic/karton
Nee dat hoeft niet, ik moet het gewoon om mijn oog krijgen, maar ik zal wel moeten weten wat voorn stof.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
je kan ook in een fopwinkel een plastic piratenooglapje halen, en dat aankleden met een ouwe lap...
Zodat ik meer op hem ga lijken!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom moet je dichter bij je held komen?
Wel aan goeie doelen gegeven die de jacht op ze tegen gaan.quote:
Dit klopt, maar een zakdoek die dan wel erg groot is, of ik moet het door de helft knippen en aan elkaar knopen, maar dat ziet niet zo goed uit aan de achterkant, wat zou je daarvoor kunnen bedenken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Een goed topic. Ik zoek ook al langer naar een goede stof om een lap van te maken. Ik denk dat hetzelfde materiaal als een zakdoek daar wel geschikt voor is. Die zijn bedoeld om niet te irriteren en zacht aan te voelen. Vind een bruine zakdoek en je bent klaar.
Ja een zakdoek zal niet mooi staan. Ik denk dat je echt eens naar de markt moet, en daar een stofje moet halen. Is niet zo duur, Herman.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef He-man- het volgende:
[..]
Dit klopt, maar een zakdoek die dan wel erg groot is, of ik moet het door de helft knippen en aan elkaar knopen, maar dat ziet niet zo goed uit aan de achterkant, wat zou je daarvoor kunnen bedenken?
GVD ik heet geen Herman, het is he-man. Maar inderdaad maar dan moet ik wel weer ver gaan voor z'n stuk stof zijn er geen naaiwinkels?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ja een zakdoek zal niet mooi staan. Ik denk dat je echt eens naar de markt moet, en daar een stofje moet halen. Is niet zo duur, Herman.
Die zijn er vast, en die kan je ook vast met google wel vinden in je omgeving. Sorry, Adam.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:17 schreef He-man- het volgende:
[..]
GVD ik heet geen Herman, het is he-man. Maar inderdaad maar dan moet ik wel weer ver gaan voor z'n stuk stof zijn er geen naaiwinkels?
Bedankt Oswald, het liefst had ik een lap stof uit Carthago. Maar jij wilt ook een ooglap en jij gaat voor een zakdoek of voor stof op de markt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Die zijn er vast, en die kan je ook vast met google wel vinden in je omgeving. Sorry, Adam.
Stof van de markt ja. Ik denk dat ik deze week naar de markt ga en eens ga kijken. Misschien kan jij een naaiwinkel een bezoekje brengen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef He-man- het volgende:
[..]
Bedankt Oswald, het liefst had ik een lap stof uit Carthago. Maar jij wilt ook een ooglap en jij gaat voor een zakdoek of voor stof op de markt?
Ben benieuwd naar jouw resultaten, maar jij doet het voor de carnaval? Wellicht dat ik ook aan stof kan komen met excuus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:20 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Stof van de markt ja. Ik denk dat ik deze week naar de markt ga en eens ga kijken. Misschien kan jij een naaiwinkel een bezoekje brengen.
Nee, ik doe het voor een ooglap. Denk ook niet dat ik een reden hoef te geven als ik een stukje stof wil kopen. Het zijn mijn zaken, niet die van het stoffenvrouwtje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jouw resultaten, maar jij doet het voor de carnaval? Wellicht dat ik ook aan stof kan komen met excuus.
Ik hoop wel dat ik het wat beter ga doen op mijn badoprofiel zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Nee, ik doe het voor een ooglap. Denk ook niet dat ik een reden hoef te geven als ik een stukje stof wil kopen. Het zijn mijn zaken, niet die van het stoffenvrouwtje.
Daar heb ik niets mee van doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik het wat beter ga doen op mijn badoprofiel zo.
dat is van katoenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:23 schreef He-man- het volgende:
[..]
Is er niet iets van stof dat niet irriteert waar zijn onderbroeken van gemaakt of zakdoeken?
[..]
Nee dat hoeft niet, ik moet het gewoon om mijn oog krijgen, maar ik zal wel moeten weten wat voorn stof.
[..]
Zodat ik meer op hem ga lijken!
gewoon vragen of ze een stukje zwart katoen over hebben? je hebt geen meters nodig.. markt, meubelstoffeerzaken enzulksquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:21 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jouw resultaten, maar jij doet het voor de carnaval? Wellicht dat ik ook aan stof kan komen met excuus.
quote:
Bedankt makker ik ga eens kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze een stukje zwart katoen over hebben? je hebt geen meters nodig.. markt, meubelstoffeerzaken enzulks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |