Wat is dan beter om in te stromen als noob?:)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Sapstengel het volgende:
Roeien is echt de pretentieuze studentensport bij uitstek. Allemaal een hoodie aan van de roeivereniging en dan lekker brallen in het cafe.
Ik weet wel iets, maar ik mag niks zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:50 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Wat is dan beter om in te stromen als noob?:)
Jawel als je t normaal zegtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet wel iets, maar ik mag niks zeggen.
Ja hockey is inderdaad een leuke sport, ben ik ook redelijk ok in... ben echter bang dat er in Leiden alleen maar van dat Minerva kak publiek op hockey zit:Pquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:51 schreef Nithosm het volgende:
2/3 van de roeiteams zijn idd bralteams. Het is niet bepaald sportief, des te studentikozer.
Ga anders bij een (studenten)hockey of tennisvereniging?
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Ja hockey is inderdaad een leuke sport, ben ik ook redelijk ok in... ben echter bang dat er in Leiden alleen maar van dat Minerva kak publiek op hockey zit:P
Ik heb nooit getennist en ben bang dat ik door iedereen word ingemaakt
Paardrijdenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Ja hockey is inderdaad een leuke sport, ben ik ook redelijk ok in... ben echter bang dat er in Leiden alleen maar van dat Minerva kak publiek op hockey zit:P
Ik heb nooit getennist en ben bang dat ik door iedereen word ingemaakt
Geen sport, wel een uitdaging.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:54 schreef Nithosm het volgende:
[..]![]()
![]()
onderwaterblowen is trouwens nog veel toffer...maar niet echt een sport
Ja dat weet ik,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen.
Wat je ook kan doen is naar de gym op de universiteit gaan, als die er is. Kom je ook veel studenten tegen en kan je prima contacten leggen.
dat lijkt me inderdaad best leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:56 schreef Nithosm het volgende:
Minervavolk zal wel bij peauleau staan te borrelen heur, vrind!
Er zijn volgens mij genoeg hockeyverenigingen in Leiden... zorg dat je conditie op orde is en je bent zo binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |