die gast breekt zn rug bijna ziet er ongezond uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Squat + Deadlift
waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Squat + Deadlift
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die gast breekt zn rug bijna ziet er ongezond uit
ik zelf doe 2400 situps voor het slapen gaan. heb nu prima buikspieren
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
waar slaat dit op?
doe zelf dit
5x60 crunch
6x40 sit-up
en dan zo vaak mogelijk heen en weer met een bezemsteel in me nek
dan nog opdrukken tot ik niet meer kan
3x per dag.. als ik uit me bed kom, na school en voordat ik ga slapen
heb nu mooie sixpack gekregen
deze man weetsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die gast breekt zn rug bijna ziet er ongezond uit
ik zelf doe 2400 situps voor het slapen gaan. heb nu prima buikspieren
je moet wat verder omhoog komen, duw je handen in je nek zodat het pijn begint te doen, dan ben je pas ver genoeg omhoog. dan pak je die onderste abs beter, je voelt ze echt branden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef Barthoofd het volgende:
Oke maar ik heb geen halterstang voor die deaadlifs. Ik doe meestal 1 keer een setje sit ups van 50 met handen in de nek en dan voel ik ze ook wel heel goed. Het blijk uitstekend te werken voor de bovenste 4, maar die onderste zijn gewoon plat. Ik kan ze zien als ik het laatste restje vet wegduw, maar zelfs dan zijn ze gewoon heel plat en zie je weinig.
Doe de oefening die ik noemde ook iedere keer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef Barthoofd het volgende:
Oke maar ik heb geen halterstang voor die deaadlifs. Ik doe meestal 1 keer een setje sit ups van 50 met handen in de nek en dan voel ik ze ook wel heel goed. Het blijk uitstekend te werken voor de bovenste 4, maar die onderste zijn gewoon plat. Ik kan ze zien als ik het laatste restje vet wegduw, maar zelfs dan zijn ze gewoon heel plat en zie je weinig.
Zolang het brandt zal het wel goed zijn!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
je moet wat verder omhoog komen, duw je handen in je nek zodat het pijn begint te doen, dan ben je pas ver genoeg omhoog. dan pak je die onderste abs beter, je voelt ze echt branden.
Ik zou voor meer herhalingen gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef krokdown het volgende:
gewoon
3 x 50 sit ups
3 x 80 crunch
en opdruken tot je niet meer kan, doe dit drie keer op een dag, maar als het kan 4 keer.
Binnen no time ben je een beest
gwn lekker weinig eten is goed voor je verbranden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zou voor meer herhalingen gaan.
zegt nixquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
gwn lekker weinig eten is goed voor je verbranden.
max 2 keer op een dag
Maar wat voor oefening is dat dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef krokdown het volgende:
gewoon
3 x 50 sit ups
3 x 80 crunch
en opdruken tot je niet meer kan, doe dit drie keer op een dag, maar als het kan 4 keer.
Binnen no time ben je een beest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |