Jetjes, gefeli!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
Appartament van een vriend van me, hij woont samen met zijn vriendin maar heeft zijn appartament nog. Omdat hij hem nog niet wilt verkopen wil hij hem verhuren aan een bekende. En dat ben ik dus. 500 euro per maand inclusief gas/water/licht/servicekosten/belastingen.Vlakbij 2 supermarkten
Hoezo? Wil je eruit waar je nu zit dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Puala het volgende:
Ideaal! Als je nog zo'n vriend hebt bij mij in de buurt hoor ik het graag
Heb er zin inquote:
Ik zou graag iets met CV willen ipv houtkachels jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je eruit waar je nu zit dan?
Weet nog een mooi hismte koopquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Puala het volgende:
Ideaal! Als je nog zo'n vriend hebt bij mij in de buurt hoor ik het graag
Huisje dus. Geen idee waar die woordbrij vandaan kwamquote:
Haha. Maar dat staat vast niet in omgeving Tiel of wel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef freud het volgende:
[..]
Huisje dus. Geen idee waar die woordbrij vandaan kwam
Denk een beetje ruim, Pualaquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef Puala het volgende:
Gezien mn werk in Arnhem is dat nou niet echt een handige locatie
Ik denk praktisch. Ik heb al overwogen om te gaan kijken of er op 5 min lopen van mn werk wat te huren wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk een beetje ruim, PualaHet is maar 1,5 uur rijden naar Arnhem of zo
Gewoon doen als ik jou wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk praktisch. Ik heb al overwogen om te gaan kijken of er op 5 min lopen van mn werk wat te huren wasMaar dat vond ik dan wel weer heel lui staan eigenlijk
Haha, als ik er mag blijven misschien. Voorlopig nog steeds tijdelijke contractenquote:
Ik zou vooral op zijn / haar stijl letten. Die moet je aanspreken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Puala het volgende:
Oh vraagje trouwensMijn moeder gaat trouwen met haar vriendin en heeft mij gevraagd rond te kijken voor een fotograaf. Maar ik ben nog nooit getrouwd en heb er dus ook geen ervaring mee. Waar moet ik op letten als ik in gesprek ga met een fotograaf?
![]()
Iemand tips voor een fotograaf? Omgeving Tiel.
Of An24quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Freud een fles wijn+envelop geven, lief aankijken en dan moet het wel goedkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |