PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
quote:
Ik ga die headphone van 50 cent halen, draadloos bevalt me welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Morgen komen m'n nieuwe oordopjes binnen
Vind koptelefoons zo groot, en onhandig om mee te nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga die headphone van 50 cent halen, draadloos bevalt me wel
Ik koop meestal ook gewoon die goedkope idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga die headphone van 50 cent halen, draadloos bevalt me wel
Die zijn 450 euroquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik koop meestal ook gewoon die goedkope idd.
Koop dan die duurste Beatsquote:
Nee, iedereen loopt al met beats + deze zijn met 25 meter bereik draadloosquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop dan die duurste Beats
van 50 cent = artiest aka Curtis Jacksonquote:
Hahahahaahquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, iedereen loopt al met beats + deze zijn met 25 meter bereik draadloosKan ik op toilet zitten terwijl met mobiel in me kamer is of aangesloten is op me pc
Aint coolquote:
Geen idee. Mensen kopen die koptelefoons ook als modeproduct denk ik. En Sennheisers zijn niet zo mooi als die Beats of 50 cent dingenquote:
Goh, je meent hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
van 50 cent = artiest aka Curtis Jackson
Onderbouw je meningquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:05 schreef vandermar het volgende:
Beats moet je kopen als je enkel hiphop luistert, dan nog is het geldverspilling. Kan je beter 200 euro aan pakjes kopen op fut.
Ik ga er zeker geen Andre Hazes of Rinus mee luisteren VDMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:05 schreef vandermar het volgende:
Beats moet je kopen als je enkel hiphop luistert, dan nog is het geldverspilling. Kan je beter 200 euro aan pakjes kopen op fut.
Andre Hazes en Rinus in 1 zin noemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga er zeker geen Andre Hazes of Rinus mee luisteren VDM![]()
![]()
Rinus is namelijk veel beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Andre Hazes en Rinus in 1 zin noemen.![]()
Heb ik overwogen. Vind het design matig, maar is veelbelovend jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:11 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand de Klipsch S4? Deze schijnen heel goed in de buurt te komen van de high-end koptelefoons, terwijl het setje maar ¤40-¤50 kost.
Het volk beneden de rivieren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Past wel beter bij het volk beneden de rivieren.
Andre Hazesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga er zeker geen Andre Hazes of Rinus mee luisteren VDM![]()
![]()
Hoe duur was jouw setje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik overwogen. Vind het design matig, maar is veelbelovend ja
Hoeveel staan er op de markt ? Voor hoeveel heb jij die van jouw gekocht ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:18 schreef ThadCastle het volgende:
Had hier btw iemand in IF Hernanes geïnvesteerd? Wanneer zou ik hem eens een keer verkopen..?
60 incl verzenden. Vooral genomen ook omdat 'ie een remote heeff. Klipsch s4i heeft die ook, maar dan zit die remote bij je navelquote:
Nu niet meer dan 1 pagina, en dit is zijn graph:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel staan er op de markt ? Voor hoeveel heb jij die van jouw gekocht ?
Nu. Ik weet niet hoe duur 'ie nu is, maar de markt is nu wel op z'n hoogtepunt qua prijsniveau. Hij zou meer waard kunnen worden, maar je kunt ook weer winst maken met de coins die nu geïnvesteerd zijn in je Hernanes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:18 schreef ThadCastle het volgende:
Had hier btw iemand in IF Hernanes geïnvesteerd? Wanneer zou ik hem eens een keer verkopen..?
heb nog geduld tot kerst, dan zijn er bijna geen op de markt en gaan ze voor fucking veelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu niet meer dan 1 pagina, en dit is zijn graph:
[ afbeelding ]
Klopt maar ben zo bang voor een SIF, want volgens mij speelt hij best aardig op het moment. Ik heb de coins op zich niet nodig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
heb nog geduld tot kerst, dan zijn er bijna geen op de markt en gaan ze voor fucking veel
Mijn Sennheiser heeft geen remote. Als ik dan toch een minpuntje op moet noemen is dat het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
60 incl verzenden. Vooral genomen ook omdat 'ie een remote heeff. Klipsch s4i heeft die ook, maar dan zit die remote bij je navel
De specs die dingen hebben vind je bij elke andere headset van ¤50quote:
Jawel watdan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn Sennheiser heeft geen remote. Als ik dan toch een minpuntje op moet noemen is dat het.
Je gaat dit setje toch niet gebruiken in combinatie met een iPhone/iPod hè?
Specs zeggen weinigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
De specs die dingen hebben vind je bij elke andere headset van ¤50
Ik denk niet dat EA zo snel een SIF gaat uitbrengen, volg het voetbal en die suggesties van TOTW elke week een beetje en dan kan je kijken wat de beste opties zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt maar ben zo bang voor een SIF, want volgens mij speelt hij best aardig op het moment. Ik heb de coins op zich niet nodig.
Ja ik ga Lazio maar beetje volgen via livescore hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat EA zo snel een SIF gaat uitbrengen, volg het voetbal en die suggesties van TOTW elke week een beetje en dan kan je kijken wat de beste opties zijn
Pure verkrachting van je muziek. Ik heb ooit eens mijn Sennheiser getest met een iPhone 4, klonk werkelijk nergens meer naar. Op mijn oude Galaxy S overigens ook niet, totdat ik DSP manager ging gebruiken.quote:
En dat is ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pure verkrachting van je muziek. Ik heb ooit eens mijn Sennheiser getest met een iPhone 4, klonk werkelijk nergens meer naar. Op mijn oude Galaxy S overigens ook niet, totdat ik DSP manager ging gebruiken.
Ach, ik ben geen audiofiel of iets, zocht gewoon een upgrade voor die meegeleverde dopjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pure verkrachting van je muziek. Ik heb ooit eens mijn Sennheiser getest met een iPhone 4, klonk werkelijk nergens meer naar. Op mijn oude Galaxy S overigens ook niet, totdat ik DSP manager ging gebruiken.
Ik ben geen audiofiel, maar die Beats kunnen mij niet bekoren. De 'echte' bass Beats om bekend zouden staan vielen mij niet op in vergelijking met een standaard setje in-ear die ik bij m'n telefoon kreeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:25 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet eens wie wat koopt maar enkele mensen die ik ken hebben beats en hiphop klinkt daar beter door maar house alweer een stuk minder dan bij koptelefoons die niet zo'n diepe bass hebben.
Inears zijn ook schadelijk maar dat merk je pas na 30 jaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had beats op m'n hoofd. Die bass is zo ziek, maar lijkt me wel echt schadelijk voor je oren..
Ja? Volgns mij is alles wel schadelijk qua speakers etcquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Inears zijn ook schadelijk maar dat merk je pas na 30 jaar.
Ik weet niet waarom die bass niet geweldig klonk toen. Ik heb die Beats op dezelfde telefoon getest als waar ik muziek mee luister met m'n Sennheiser.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had beats op m'n hoofd. Die bass is zo ziek, maar lijkt me wel echt schadelijk voor je oren..
Het kan zelf schadelijk zijn voor je ogen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Inears zijn ook schadelijk maar dat merk je pas na 30 jaar.
Echt overheersend vond ik ze ook. Kreeg traanogen in het beginquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom die bass niet geweldig klonk toen. Ik heb die Beats op dezelfde telefoon getest als waar ik muziek mee luister met m'n Sennheiser.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het kan zelf schadelijk zijn voor je ogen.
Met welke Beats was dat? Ik heb namelijk wel geluisterd naar de goedkoopste, die van ¤99.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt overheersend vond ik ze ook. Kreeg traanogen in het begin
Steve Meade, zieke baasquote:
Geloof Tour. Wel echt een koptelefoon hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met welke Beats was dat? Ik heb namelijk wel geluisterd naar de goedkoopste, die van ¤99.
Dat is die vent die die installaties maaktquote:
Ik hoor je niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is die vent die die installaties maakt
Klootzakquote:
Schuldig. Sennheiser RS180 <3quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hahahahaah
Schijten met een koptelefoon
Oke ik ben jaloers, dat zijn serieus 3 spelers waarvoor ik alle 3 aan het sparen benquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:28 schreef Toefjes het volgende:
Het begin van een nieuw elftal. Fap fap fap
[ afbeelding ]
Veel fifa plezier. Ik ben richting de zaak
Robbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:24 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie vinden jullie lekkerder spelen, Hazard of Robben?
Werkze kerelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:28 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk eraan om een Nederlands team te maken van niet zoveel coins, en Robben erin te plaatsenquote:
Hazardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:28 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
meh?, en van hernanes of mijn ploegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Linkje, picture? Anders opfokken
Hele ploegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:49 schreef quer het volgende:
Heb een goud team, en al mijn wisselspelers zijn brons
[..]
meh?, en van hernanes of mijn ploeg
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#hF3Z2PKznHTe8:ps3quote:
Mooi team voor een beginnende FUT'er, ben je begonnen met Eredivisie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:54 schreef quer het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#hF3Z2PKznHTe8:ps3
heb wel 2x Hernanes , 1x voor in team, andere is in de sale
edit: ben ook pas sinds 3-4 dagen geleden begonnen met fifa spelen![]()
nope, m'n eerste teamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mooi team voor een beginnende FUT'er, ben je begonnen met Eredivisie?
Als ik jou was zou ik beginnen met eredivisie, makkelijk op te bouwen, en goede spelers voor weinig!quote:
Zou inderdaad slim geweest zijn, maar m'n basis is al af. dus nu gewoon wat potjes spelen en een premium gold pack halen en hopen voor de bestquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met eredivisie, makkelijk op te bouwen, en goede spelers voor weinig!
Als ik jou was zou ik geen packs kopen, maar dat is aan jou uiteraard!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:01 schreef quer het volgende:
[..]
Zou inderdaad slim geweest zijn, maar m'n basis is al af. dus nu gewoon wat potjes spelen en een premium gold pack halen en hopen voor de best
zou ik never kunnen betalenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Godverdomme, is er een Robben voor 225k te koop heb ik 't geld niet![]()
Met zo weinig geld is een pakje bijna altijd verspillingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:01 schreef quer het volgende:
[..]
Zou inderdaad slim geweest zijn, maar m'n basis is al af. dus nu gewoon wat potjes spelen en een premium gold pack halen en hopen voor de best
maar met een beetje gelukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met zo weinig geld is een pakje bijna altijd verspilling
Dat dacht ik ook. Ik ging van een X5 naar Lijn 5. 220k had ik, nu 17kquote:
doe ik al te vaak, beste die ik heb gekregen was samuel cb voor 1k verkochtquote:
dit is de ultimate team afdelingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:22 schreef tammepiet het volgende:
Potverdimme, pracht game natuurlijk.
Heerlijk elftal geformeerd maar voor de tweede achtereenvolgende carrière crasht in augustus 2015 en eerder in januari 2016![]()
Ik ben er klaar mee.
Fut SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Volgens mij best wat klachten over gezien ja, lekker kut. Ik ga ook maar weer carreer doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:22 schreef tammepiet het volgende:
Potverdimme, pracht game natuurlijk.
Heerlijk elftal geformeerd maar voor de tweede achtereenvolgende carrière crasht in augustus 2015 en eerder in januari 2016![]()
Ik ben er klaar mee.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:34 schreef quer het volgende:
[..]
Fut SC![]()
maar lijkt me meer dat, dat hoorde in dit topic http://forum.fok.nl/topic/1881849Dat is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Heb je nou alweer een IF in je pakjes. Het is niet eens leuk meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef Maver24 het volgende:
Een IF le blue in me bronze pack !!!. Lalalalalala*heup naar rechts* lalalalalala*heup naar links*
Sorry ik kan het ook niet helpenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je nou alweer een IF in je pakjes. Het is niet eens leuk meer
Gelukkig ben ik gestopt. ik hoop dat jullie het licht ook zullen zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:17 schreef quer het volgende:
Fifa ultimate team is verslavend als FUCK trouwens
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gestopt. ik hoop dat jullie het licht ook zullen zien.
[..]
[..]
Pacekaartjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:49 schreef Janeiros het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#hvqiTwvPnHTh3:ps3
Tot nu toe :-)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand nog coins te koop (X360)?
300k van 35 naar 50 ofzo tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je een paar dagen eerder was had ije bij mij kunnen kopen voor een friendprice.
Bij dezenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zet er dan ff Xbox bij, is duidelijker
Ja wat is dit danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen gaat massaal stoppen?
Ik begin netquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen gaat massaal stoppen?
opnieuw. En dat is toch helemaal niets aan joh. Lijkt me dat je dan beter gewoon leuke teams kan maken in plaats van met teams spelen waar geen pass van gaat aankomen enzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:06 schreef Fuszy het volgende:
Misschien dat ik binnenkort ook maar coins verkoop en dan als een echte newbie overnieuw begin. Pack only van bronze -> gold
Toen ik er niets van snapte speelde ik ook meer zo, spelen totdat je een pack kan kopen en dat toevoegen aan je team. Toen vond ik het veel leuker dan nu. Nu kan ik iedereen kopen die ik wil als ik mijn best zou doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:06 schreef Fuszy het volgende:
Misschien dat ik binnenkort ook maar coins verkoop en dan als een echte newbie overnieuw begin. Pack only van bronze -> gold
Heb ik vorig jaar ook 5x gedaan ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik begin net
[..]
opnieuw. En dat is toch helemaal niets aan joh.
Ik ook. Maar ik heb te weinig coins om een mooi team te bouwen, en te lui om te handelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik begin net
[..]
opnieuw. En dat is toch helemaal niets aan joh.
Jij wacht gewoon weer tot je teams krijgt van iedereenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb te weinig coins om een mooi team te bouwen, en te lui om te handelen
Ja de eerste 2 penalty's word je nog geholpen en daarna niet meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging gisteren tot 3 uur 's nachts die skillgames doenDie met penalties met die dozen is wel moeilijk en die dat je moet scoren met manual shooting ook. Nu ga ik maar de zoveelste poging doen om het toernooi te winnen.
Je hebt nog steeds je 20 euro psn tegoed beschikbaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb te weinig coins om een mooi team te bouwen, en te lui om te handelen
Ben wel genezen van packs na mijn 220k openingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je 20 euro psn tegoed beschikbaarIk ga die van mij volgende week ook maar gebruiken, toch niemand wil het voor 15 kopen.
ohjaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben wel genezen van packs na mijn 220k opening
Niet janken man, je had IF Bony.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben wel genezen van packs na mijn 220k opening
Zuig umquote:
Hier hetzelfde. Traden kost te veel tijd, steek dat liever in dingen die echt geld opleveren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja want je kan je coins niet voor echt geld verkopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Traden kost te veel tijd, steek dat liever in dingen die echt geld opleveren.
Ja, maar dat verdient amper..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want je kan je coins niet voor echt geld verkopen.
Ja je kunt beter gaan werken als het je puur om het geld gaat. Ik vind teams maken (en voor profit verkopen) en handelen leuk, en dat het na een tijdje geld kan opleveren is dan gewoon mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar dat verdient amper..
Zieke collectiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik gewoon al mijn geld in games steek:
Retro Video Game Collecties
Zo gaat mijn cd en vinyl kast er later ook uit zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:27 schreef Thorb het volgende:
Ik zou dat echt pure geldverspilling vinden, tenzij je het verkoopt
Jawel, alleen levert het geen moer op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want je kan je coins niet voor echt geld verkopen.
Bij deze gozer krijg ik wel het idee dat hij koopt om het kopen want ik kan me niet voorstellen dat hij ze allemaal speeltquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo gaat mijn cd en vinyl kast er later ook uit zien
Klopt. Vinyl nog niet want ik moet nog een platenspeler aanschaffen. Hangen nu als decoratie aan de muurquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij deze gozer krijg ik wel het idee dat hij koopt om het kopen want ik kan me niet voorstellen dat hij ze allemaal speelt
Ik neem aan dat je je CD's wel gebruikt?
Sommige games kunnen echt ziek veel waard zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:27 schreef Thorb het volgende:
Ik zou dat echt pure geldverspilling vinden, tenzij je het verkoopt
Heb je ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denken dat ik met 80 PS2 games veel had
Dat is flink wat geld waardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik gewoon al mijn geld in games steek:
Retro Video Game Collecties
Ik dacht dat het iets was dat over feyenoordsupporters ging toen ik snel keekquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je ook
@GS dat kan wel, maar wat heb je er dan aan om het in je kast te hebben staan en nooit te spelen
Same, heb nu niet zoveel maar komt omdat ik geen geld hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo gaat mijn cd en vinyl kast er later ook uit zien
Heb nu +/- 80 cd's en 20 platen, maar ik heb weinig geld op het moment. Werken, studeren en een huisje gaat er eerst komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Same, heb nu niet zoveel maar komt omdat ik geen geld hebheb wel wat platen van de Police, U2, Queen, Rolling Stones, Beatles en nog wel wat
Later ook de duurste encyclopedie verzameling
Die cheats ook echt:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ken het spel, was geniaal! Althans ik denk dat het die was
quote:broodjekroket - Get $450,000
frikandel - Get More Hooligans
frietjewaterfiets - Get 4 Hooligans of Every Kind (Hardcore/Special Units)
shaslick - Get Guns and Bombs
stamppot - Instant Win
boerenkoolmetworst - Instant Defeat
bereklauw - Heals Selected Units
mexicanosate - Get Drugged
vlammetjes - Kill Selected Unit
kipkorn - Get Uncongnuits
kaassoufle - Warp to Mouse Pointer
frietspeciaal - Control over Enemy units
frietjeoorlogmetuitjes - Control over the Cops
patatmet - Control of your units
Ik bied 10eu per 100k voor xbox coinsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga denk ik al mijn coins verkopen.
Of ik hou nog zo'n 50k om mee te traden.
Ik ¤12,-quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik bied 10eu per 100k voor xbox coins
Ah dat is wel kut dan. Hoeveel heb je max nodig? Dan weet ik of ik er boven moet gaan zitten of joue erst kan laten kopen =]quote:
Ik lag op de grondquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:45 schreef Toefjes het volgende:
Wie herinnert zich deze nog :
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/140449169
Het is zo raar als je alleen thuis bent, en je gilt het uit van het lachen gewoonquote:
Ziek gelachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:45 schreef Toefjes het volgende:
Wie herinnert zich deze nog :
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/140449169
Zat te denken aan deze squadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:49 schreef Ferdii het volgende:
Heeft er iemand ervaring met 3-4-2-1?
Speel normaal altijd 3-5-2, maar wil robben en ribery beter benutten op de flanken
Speelt 3-4-2-1 ultra defensive een stuk aanvallender dan 3-5-2 ultra defensive?
oftewel jij hebt een kroos gekocht?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef Toefjes het volgende:
Leuk, zoeken op Muller. Komt Kroos ook naar voren. Allebei 84 rated, allebei Duits, allebei Bayern Munchen en allebei blond
We hadden onze mannetjes verkleind naar 1.58m en ziekelijk snel. Hier zet ik met mijn poppetje van 1.58 een langere verdediger opzij en scoor ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is dat voor goal dan? iPhone
Nee, gelukkig niet. Maar het is heel vervelend zoekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
oftewel jij hebt een kroos gekocht?
Oke, ik vind zo klein echt kut spelen. 1.79m vind ik wel het minimumquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hadden onze mannetjes verkleind naar 1.58m en ziekelijk snel. Hier zet ik met mijn poppetje van 1.58 een langere verdediger opzij en scoor ik
Toefjes van 1.58 die een CB een kleine 5 meter inhaalt, zich erlangs wurmt en 'm er keihard inschiet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is dat voor goal dan? iPhone
Ik ben altijd 1.79, fijne lengte.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, ik vind zo klein echt kut spelen. 1.79m vind ik wel het minimum
Voor jou doen vind ik dit een matige zin.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toefjes van 1.58 die een CB een kleine 5 meter inhaalt, zich erlangs wurmt en 'm er keihard inschiet.
I saw what you edited therequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor jou doen vind ik dit een matige zin.
Liep best wel goed eigenlijk. Gewoon lange steekbal, of een gewone steekbal. Er achter aan rennen, scoren, en dan de sssshhhh celebration doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
1,58 is wel echt kut met clubs
Inb4 de grammaticale vautquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me bezielde. Sorry. Het is trouwens 'jouw'.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
fout*quote:
Steekballen vind ik maar matig dit jaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liep best wel goed eigenlijk. Gewoon lange steekbal, of een gewone steekbal. Er achter aan rennen, scoren, en dan de sssshhhh celebration doen
Dat tweede is wel realistisch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Steekballen vind ik maar matig dit jaar
Of zo'n mongolensprongetje maak je, of uit de lucht aannemen en dan ineens niet meer rennen
Het idee wel, de uitwerking niet. Hij faalt 100% van de tijd, nooit eens knap aannemenquote:
Je moet de sprintknop even loslaten en dan een big touch doen of LT + RT dan ben je ook zo weer op volle snelheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het idee wel, de uitwerking niet. Hij faalt 100% van de tijd, nooit eens knap aannemen
Oké gedaan, maar als het niks is dan maak ik je afquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:57 schreef vandermar het volgende:
Ik raad iedereen aan om IF Gignac te halen, wat een baasvrij snel, beresterk en zijn schot
Ik doe weleens L2 + R2 net voordat ik de bal heb.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet de sprintknop even loslaten en dan een big touch doen of LT + RT dan ben je ook zo weer op volle snelheid.
Ik had een betere met IF Blasczykowskiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
Goede investering in de 1e week
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een betere met IF Blasczykowski
Gekocht voor 30k en twee weken erna verkocht voor 95k. Heb er nog steeds spijt vanquote:
300kquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ah dat is wel kut dan. Hoeveel heb je max nodig? Dan weet ik of ik er boven moet gaan zitten of joue erst kan laten kopen =]
Geluid, dm maar als je coins te koop hebt
Gaan we proberen, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet de sprintknop even loslaten en dan een big touch doen of LT + RT dan ben je ook zo weer op volle snelheid.
Ik zou Piszceckz - Santana - Kompany - Clichyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Okee, nu loop ik een klein beetje vast... Iemand een suggestie voor de overgebleven plekjes? Of zal ik gewoon weer vervallen in het standaard: Hart- Kompany - Kaboul + snelle LB?
Dit had ik dus ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word echt gek van dat nieuwe toernooi, alles wat de afgelopen dagen mee zat zit nu tegen. Ik kan hem gewoon niet winnen
Ik zo wel, half uurtje ofzo?quote:
LB-Kompany-Boatengquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Okee, nu loop ik een klein beetje vast... Iemand een suggestie voor de overgebleven plekjes? Of zal ik gewoon weer vervallen in het standaard: Hart- Kompany - Kaboul + snelle LB?
Die had ik ook in overweging, en is wellicht het leukste. Neuer heb ik nog niet gehad, maar ben ik wel nieuwsgierig naar. Merciquote:
Ja, en ook offlinequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef Duuc-nl het volgende:
Als ik spotify neem, voor 10 eu per maand, kan ik het dan gebruiken om mijn pc, laptop en iphone? Dus alledrie?
Alweer een tijdje hier niet geweest, een update please?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:35 schreef Toefjes het volgende:
Lol, iedereen stopt er mee? Ik heb van de week ook meerdere malen op het punt gestaan. Best kans dat ik ook in een woede aanval alle coins ga verkopen, alsmede het Fifa 13 spel.
Vergadering eerder afgelopen, chill
De meeste zeggen het maar de helft doet het toch nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alweer een tijdje hier niet geweest, een update please?
Torrents. Goedkoopste oplossingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
En je kan gewoon alles downloaden? Dan is het toch 100x zo goedkoop als iTunes?
Correct. Maar het irritatie gehalte deze fifa ligt wel hogerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
De meeste zeggen het maar de helft doet het toch niet
Ik ben er wel even klaar mee. Aguero en Balotelli leen ik uit aan een vriend en de rest van mijn spelers mag even een tijdje wegroesten. Als ik weer zin krijg dan kan ik altijd gewoon weer door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
De meeste zeggen het maar de helft doet het toch niet
Hey, clubsen zo?quote:
Top. Is Walm online?quote:
Je kan het niet downloaden, maar wel offline beschikbaar maken zodat je het alsnog kan beluisteren wanneer je internet eruit ligt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
En je kan gewoon alles downloaden? Dan is het toch 100x zo goedkoop als iTunes?
Waar?quote:
Voeg hem toe dan djeezquote:
Iemand?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:05 schreef DannyDeko het volgende:
AangeZien het spel wat ik in fifa 11 en 12 speelde nu niet meer werkt wil ik mijn speelstijl over een andere boeg gaan gooien. Oftewel, ik ga me verlagen tot de groep van draaikonten die 5 keer kappen voor ze de bal afpassen en een paar zielige, maar zeer effectieve, 3* skillmoes er achteraan gooien.
Nu ben ik een redeijke noob qua skills dus heb ff jullie hulp nodig.
Bij een scoop en turn doe je je rechter stick eerst in de richting waar je heen loopt op het veld. Maar stel ik wil een fake left exit right doen. Moet je dan uitgaan van de positie waar je speler heenkijkt? Dus wat als ik mou richting linksonder loop? Hoe doe ik 'm dan?
Bvd.
Mvg.
Mij
Zullen we dan over kwartier/halfuur clubben?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ben niet online, maar ik kan wel ff online komen
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heeft iemand hier Fallout: New Vegas gespeeld? Is ie beter dan Fallout 3?
Is goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen we dan over kwartier/halfuur clubben?
Moet zo wel eten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen we dan over kwartier/halfuur clubben?
Ik vind futwiz niet fijn en ultimatedb al helemaal niet. Die website van Pascal is nog niet af, dus daar kan ik niks over zeggen.quote:
Mooiquote:
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nice, IF Altidore is nu 30k.
Ik had hem voor de grap voor 17k gekocht toen ik een beetje ging bieden met VDM.
Alsof je wat aan die DNF hebt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Gvd kut spel/internet, 2x achter elkaar een disconnect van mijn kant. Dag DNF
quote:
En toen pakte ik een BIN voor 15Kquote:
Ja, maar dan krijg je er 475 en dat is heel ergquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Alsof je wat aan die DNF hebt.Je krijgt 500 coins voor een potje.
Op de ps3 is hij maar 22k ofzo, maar ik spaar ze sinds kort.quote:
Ja dat is dus beetje het probleem. Ik weet vaak wel ongeveer hoe ze moeten, maar je loopt natuurlijk niet altijd de kant op als je hebt 'geleerd' in de tutorial dus raak ik helemaal in de war ><quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:38 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Je moet ff skill tutorials zoeken op youtube. Skills zijn looprichting afhankelijk
ps3 hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toen pakte ik een BIN voor 15K
Dat weet ik nog ja, had er toen ook een gekocht voor 10k. Nice.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nice, IF Altidore is nu 30k.
Ik had hem voor de grap voor 17k gekocht toen ik een beetje ging bieden met VDM.
Dan doe je de stick van linksonder een kwart rondje naar rechtsonder en dan doe je de linkerstick naar rechts toe.quote:
Je moet er niet teveel tegelijk willen leren. Begin met de McGeady en RonaldoChop (Fake shot + L2)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat is dus beetje het probleem. Ik weet vaak wel ongeveer hoe ze moeten, maar je loopt natuurlijk niet altijd de kant op als je hebt 'geleerd' in de tutorial dus raak ik helemaal in de war ><
Met wie moet je dan voetballen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:45 schreef 2Mini het volgende:
Blijft ie weer hangen wanneer ik de uitdagingswedstrijd van Ajax - City wil spelen.. tijdens het opslaan nog wel..
Ajax denk ik en dan winnen. Ik speel die uitdagingen niet, vies saai om tegen de CPU te spelenquote:
Eerste half uur was leuk maar nu begint het te vervelen. maar dat wist ik al.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:21 schreef bombmannl het volgende:
Hey rijst, hoe bevalt assassin creed? Of heb je hem nog niet binnen/gespeeld? Zit te twijfelen of ik hem zal halen
Met Ajax.quote:
Ik doe hem wel en dan lekker allemaal eigen goals makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |