PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
quote:
Ik ga die headphone van 50 cent halen, draadloos bevalt me welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Morgen komen m'n nieuwe oordopjes binnen
Vind koptelefoons zo groot, en onhandig om mee te nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga die headphone van 50 cent halen, draadloos bevalt me wel
Ik koop meestal ook gewoon die goedkope idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga die headphone van 50 cent halen, draadloos bevalt me wel
Die zijn 450 euroquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik koop meestal ook gewoon die goedkope idd.
Koop dan die duurste Beatsquote:
Nee, iedereen loopt al met beats + deze zijn met 25 meter bereik draadloosquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop dan die duurste Beats
van 50 cent = artiest aka Curtis Jacksonquote:
Hahahahaahquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, iedereen loopt al met beats + deze zijn met 25 meter bereik draadloosKan ik op toilet zitten terwijl met mobiel in me kamer is of aangesloten is op me pc
Aint coolquote:
Geen idee. Mensen kopen die koptelefoons ook als modeproduct denk ik. En Sennheisers zijn niet zo mooi als die Beats of 50 cent dingenquote:
Goh, je meent hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
van 50 cent = artiest aka Curtis Jackson
Onderbouw je meningquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:05 schreef vandermar het volgende:
Beats moet je kopen als je enkel hiphop luistert, dan nog is het geldverspilling. Kan je beter 200 euro aan pakjes kopen op fut.
Ik ga er zeker geen Andre Hazes of Rinus mee luisteren VDMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:05 schreef vandermar het volgende:
Beats moet je kopen als je enkel hiphop luistert, dan nog is het geldverspilling. Kan je beter 200 euro aan pakjes kopen op fut.
Andre Hazes en Rinus in 1 zin noemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga er zeker geen Andre Hazes of Rinus mee luisteren VDM![]()
![]()
Rinus is namelijk veel beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Andre Hazes en Rinus in 1 zin noemen.![]()
Heb ik overwogen. Vind het design matig, maar is veelbelovend jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:11 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand de Klipsch S4? Deze schijnen heel goed in de buurt te komen van de high-end koptelefoons, terwijl het setje maar ¤40-¤50 kost.
Het volk beneden de rivieren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Past wel beter bij het volk beneden de rivieren.
Andre Hazesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga er zeker geen Andre Hazes of Rinus mee luisteren VDM![]()
![]()
Hoe duur was jouw setje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik overwogen. Vind het design matig, maar is veelbelovend ja
Hoeveel staan er op de markt ? Voor hoeveel heb jij die van jouw gekocht ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:18 schreef ThadCastle het volgende:
Had hier btw iemand in IF Hernanes geïnvesteerd? Wanneer zou ik hem eens een keer verkopen..?
60 incl verzenden. Vooral genomen ook omdat 'ie een remote heeff. Klipsch s4i heeft die ook, maar dan zit die remote bij je navelquote:
Nu niet meer dan 1 pagina, en dit is zijn graph:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel staan er op de markt ? Voor hoeveel heb jij die van jouw gekocht ?
Nu. Ik weet niet hoe duur 'ie nu is, maar de markt is nu wel op z'n hoogtepunt qua prijsniveau. Hij zou meer waard kunnen worden, maar je kunt ook weer winst maken met de coins die nu geïnvesteerd zijn in je Hernanes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:18 schreef ThadCastle het volgende:
Had hier btw iemand in IF Hernanes geïnvesteerd? Wanneer zou ik hem eens een keer verkopen..?
heb nog geduld tot kerst, dan zijn er bijna geen op de markt en gaan ze voor fucking veelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu niet meer dan 1 pagina, en dit is zijn graph:
[ afbeelding ]
Klopt maar ben zo bang voor een SIF, want volgens mij speelt hij best aardig op het moment. Ik heb de coins op zich niet nodig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
heb nog geduld tot kerst, dan zijn er bijna geen op de markt en gaan ze voor fucking veel
Mijn Sennheiser heeft geen remote. Als ik dan toch een minpuntje op moet noemen is dat het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
60 incl verzenden. Vooral genomen ook omdat 'ie een remote heeff. Klipsch s4i heeft die ook, maar dan zit die remote bij je navel
De specs die dingen hebben vind je bij elke andere headset van ¤50quote:
Jawel watdan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn Sennheiser heeft geen remote. Als ik dan toch een minpuntje op moet noemen is dat het.
Je gaat dit setje toch niet gebruiken in combinatie met een iPhone/iPod hè?
Specs zeggen weinigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
De specs die dingen hebben vind je bij elke andere headset van ¤50
Ik denk niet dat EA zo snel een SIF gaat uitbrengen, volg het voetbal en die suggesties van TOTW elke week een beetje en dan kan je kijken wat de beste opties zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt maar ben zo bang voor een SIF, want volgens mij speelt hij best aardig op het moment. Ik heb de coins op zich niet nodig.
Ja ik ga Lazio maar beetje volgen via livescore hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat EA zo snel een SIF gaat uitbrengen, volg het voetbal en die suggesties van TOTW elke week een beetje en dan kan je kijken wat de beste opties zijn
Pure verkrachting van je muziek. Ik heb ooit eens mijn Sennheiser getest met een iPhone 4, klonk werkelijk nergens meer naar. Op mijn oude Galaxy S overigens ook niet, totdat ik DSP manager ging gebruiken.quote:
En dat is ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pure verkrachting van je muziek. Ik heb ooit eens mijn Sennheiser getest met een iPhone 4, klonk werkelijk nergens meer naar. Op mijn oude Galaxy S overigens ook niet, totdat ik DSP manager ging gebruiken.
Ach, ik ben geen audiofiel of iets, zocht gewoon een upgrade voor die meegeleverde dopjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pure verkrachting van je muziek. Ik heb ooit eens mijn Sennheiser getest met een iPhone 4, klonk werkelijk nergens meer naar. Op mijn oude Galaxy S overigens ook niet, totdat ik DSP manager ging gebruiken.
Ik ben geen audiofiel, maar die Beats kunnen mij niet bekoren. De 'echte' bass Beats om bekend zouden staan vielen mij niet op in vergelijking met een standaard setje in-ear die ik bij m'n telefoon kreeg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:25 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet eens wie wat koopt maar enkele mensen die ik ken hebben beats en hiphop klinkt daar beter door maar house alweer een stuk minder dan bij koptelefoons die niet zo'n diepe bass hebben.
Inears zijn ook schadelijk maar dat merk je pas na 30 jaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had beats op m'n hoofd. Die bass is zo ziek, maar lijkt me wel echt schadelijk voor je oren..
Ja? Volgns mij is alles wel schadelijk qua speakers etcquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Inears zijn ook schadelijk maar dat merk je pas na 30 jaar.
Ik weet niet waarom die bass niet geweldig klonk toen. Ik heb die Beats op dezelfde telefoon getest als waar ik muziek mee luister met m'n Sennheiser.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had beats op m'n hoofd. Die bass is zo ziek, maar lijkt me wel echt schadelijk voor je oren..
Het kan zelf schadelijk zijn voor je ogen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Inears zijn ook schadelijk maar dat merk je pas na 30 jaar.
Echt overheersend vond ik ze ook. Kreeg traanogen in het beginquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom die bass niet geweldig klonk toen. Ik heb die Beats op dezelfde telefoon getest als waar ik muziek mee luister met m'n Sennheiser.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het kan zelf schadelijk zijn voor je ogen.
Met welke Beats was dat? Ik heb namelijk wel geluisterd naar de goedkoopste, die van ¤99.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt overheersend vond ik ze ook. Kreeg traanogen in het begin
Steve Meade, zieke baasquote:
Geloof Tour. Wel echt een koptelefoon hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met welke Beats was dat? Ik heb namelijk wel geluisterd naar de goedkoopste, die van ¤99.
Dat is die vent die die installaties maaktquote:
Ik hoor je niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is die vent die die installaties maakt
Klootzakquote:
Schuldig. Sennheiser RS180 <3quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hahahahaah
Schijten met een koptelefoon
Oke ik ben jaloers, dat zijn serieus 3 spelers waarvoor ik alle 3 aan het sparen benquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:28 schreef Toefjes het volgende:
Het begin van een nieuw elftal. Fap fap fap
[ afbeelding ]
Veel fifa plezier. Ik ben richting de zaak
Robbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:24 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie vinden jullie lekkerder spelen, Hazard of Robben?
Werkze kerelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:28 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk eraan om een Nederlands team te maken van niet zoveel coins, en Robben erin te plaatsenquote:
Hazardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:28 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
meh?, en van hernanes of mijn ploegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Linkje, picture? Anders opfokken
Hele ploegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:49 schreef quer het volgende:
Heb een goud team, en al mijn wisselspelers zijn brons
[..]
meh?, en van hernanes of mijn ploeg
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#hF3Z2PKznHTe8:ps3quote:
Mooi team voor een beginnende FUT'er, ben je begonnen met Eredivisie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:54 schreef quer het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#hF3Z2PKznHTe8:ps3
heb wel 2x Hernanes , 1x voor in team, andere is in de sale
edit: ben ook pas sinds 3-4 dagen geleden begonnen met fifa spelen![]()
nope, m'n eerste teamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mooi team voor een beginnende FUT'er, ben je begonnen met Eredivisie?
Als ik jou was zou ik beginnen met eredivisie, makkelijk op te bouwen, en goede spelers voor weinig!quote:
Zou inderdaad slim geweest zijn, maar m'n basis is al af. dus nu gewoon wat potjes spelen en een premium gold pack halen en hopen voor de bestquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met eredivisie, makkelijk op te bouwen, en goede spelers voor weinig!
Als ik jou was zou ik geen packs kopen, maar dat is aan jou uiteraard!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:01 schreef quer het volgende:
[..]
Zou inderdaad slim geweest zijn, maar m'n basis is al af. dus nu gewoon wat potjes spelen en een premium gold pack halen en hopen voor de best
zou ik never kunnen betalenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Godverdomme, is er een Robben voor 225k te koop heb ik 't geld niet![]()
Met zo weinig geld is een pakje bijna altijd verspillingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:01 schreef quer het volgende:
[..]
Zou inderdaad slim geweest zijn, maar m'n basis is al af. dus nu gewoon wat potjes spelen en een premium gold pack halen en hopen voor de best
maar met een beetje gelukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met zo weinig geld is een pakje bijna altijd verspilling
Dat dacht ik ook. Ik ging van een X5 naar Lijn 5. 220k had ik, nu 17kquote:
doe ik al te vaak, beste die ik heb gekregen was samuel cb voor 1k verkochtquote:
dit is de ultimate team afdelingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:22 schreef tammepiet het volgende:
Potverdimme, pracht game natuurlijk.
Heerlijk elftal geformeerd maar voor de tweede achtereenvolgende carrière crasht in augustus 2015 en eerder in januari 2016![]()
Ik ben er klaar mee.
Fut SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Volgens mij best wat klachten over gezien ja, lekker kut. Ik ga ook maar weer carreer doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:22 schreef tammepiet het volgende:
Potverdimme, pracht game natuurlijk.
Heerlijk elftal geformeerd maar voor de tweede achtereenvolgende carrière crasht in augustus 2015 en eerder in januari 2016![]()
Ik ben er klaar mee.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:34 schreef quer het volgende:
[..]
Fut SC![]()
maar lijkt me meer dat, dat hoorde in dit topic http://forum.fok.nl/topic/1881849Dat is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Heb je nou alweer een IF in je pakjes. Het is niet eens leuk meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:55 schreef Maver24 het volgende:
Een IF le blue in me bronze pack !!!. Lalalalalala*heup naar rechts* lalalalalala*heup naar links*
Sorry ik kan het ook niet helpenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je nou alweer een IF in je pakjes. Het is niet eens leuk meer
Gelukkig ben ik gestopt. ik hoop dat jullie het licht ook zullen zien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:17 schreef quer het volgende:
Fifa ultimate team is verslavend als FUCK trouwens
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gestopt. ik hoop dat jullie het licht ook zullen zien.
[..]
[..]
Pacekaartjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:49 schreef Janeiros het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#hvqiTwvPnHTh3:ps3
Tot nu toe :-)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand nog coins te koop (X360)?
300k van 35 naar 50 ofzo tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je een paar dagen eerder was had ije bij mij kunnen kopen voor een friendprice.
Bij dezenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zet er dan ff Xbox bij, is duidelijker
Ja wat is dit danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen gaat massaal stoppen?
Ik begin netquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen gaat massaal stoppen?
opnieuw. En dat is toch helemaal niets aan joh. Lijkt me dat je dan beter gewoon leuke teams kan maken in plaats van met teams spelen waar geen pass van gaat aankomen enzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:06 schreef Fuszy het volgende:
Misschien dat ik binnenkort ook maar coins verkoop en dan als een echte newbie overnieuw begin. Pack only van bronze -> gold
Toen ik er niets van snapte speelde ik ook meer zo, spelen totdat je een pack kan kopen en dat toevoegen aan je team. Toen vond ik het veel leuker dan nu. Nu kan ik iedereen kopen die ik wil als ik mijn best zou doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:06 schreef Fuszy het volgende:
Misschien dat ik binnenkort ook maar coins verkoop en dan als een echte newbie overnieuw begin. Pack only van bronze -> gold
Heb ik vorig jaar ook 5x gedaan ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik begin net
[..]
opnieuw. En dat is toch helemaal niets aan joh.
Ik ook. Maar ik heb te weinig coins om een mooi team te bouwen, en te lui om te handelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik begin net
[..]
opnieuw. En dat is toch helemaal niets aan joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |