Waarom zou je die schermen vervoeren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:34 schreef maturon het volgende:
een vraagje, ik ben op zoek naar iemand die van alkmaar of amsterdam voor mij wat persoonlijke spullen kan meenemen naar Izmir het gaat om ongeveer 40 a 50 kilo , 2 dozen en 2 computer schermen van 13 kilo per stuk. weet iemand toevallig voor een chaffeur voor mij? en wat het mij ongeveer gaat kosten?
Zit je daar nog steeds?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Word heeeelemaal ziek van deze verjaardag. Gaat de hele fuckin' nacht duren.
Waarom ga je niet gewoon weg?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fuck Iraanse verjaardagen
Hey! Maar jij staat daar niet tussen?quote:
omdat die vrij aan de prijs zijn en ik er hier in holland er al 4 in totaal heb!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je die schermen vervoeren?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Hey! Maar jij staat daar niet tussen?
Oooh... Sucks... Is er echt niemand met wie je een leuk gesprekje kunt voeren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan niet weggaan. Zit in een andere stad.
Ik zit met nichtjes in een andere ruimte maar serieus, iedereen is constant aan het dansen en ik hou daar niet van. Mij erin meetrekken enzo. Bah.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh... Sucks... Is er echt niemand met wie je een leuk gesprekje kunt voeren?
Oh noes? Pureheart nr 2?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zit met nichtjes in een andere ruimte maar serieus, iedereen is constant aan het dansen en ik hou daar niet van. Mij erin meetrekken enzo. Bah.
Je hebt 2 opties, of je doodvervelen of je denkt fuck that shit en danst gewoon meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zit met nichtjes in een andere ruimte maar serieus, iedereen is constant aan het dansen en ik hou daar niet van. Mij erin meetrekken enzo. Bah.
Hoeveel schuift het?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:34 schreef maturon het volgende:
een vraagje, ik ben op zoek naar iemand die van alkmaar of amsterdam voor mij wat persoonlijke spullen kan meenemen naar Izmir het gaat om ongeveer 40 a 50 kilo , 2 dozen en 2 computer schermen van 13 kilo per stuk. weet iemand toevallig voor een chaffeur voor mij? en wat het mij ongeveer gaat kosten?
Verlossing.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1 uur en meer dan 30 minuten rijden.
Wat schuift 't
Gooi je haartjes los en ga meedansenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Verlossing.
Serieus verjaardag van een 2-jarige he
quote:
Kayserili jullie zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1 uur en meer dan 30 minuten rijden.
Wat schuift 't
Van m'n buren overgenomen! die gasten zitten niet voor jan lul met 2 huizen in TR.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Kayserili jullie zeker?
/xminator
Moet die dreumes niet naar het nest nu?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Verlossing.
Serieus verjaardag van een 2-jarige he
Hollander.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet die dreumes niet naar het nest nu?
Dat kind danst zich helemaaal kapot nu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moet die dreumes niet naar het nest nu?
Is totaal niet goed man. *weet alles van kinderenquote:
Hebben ze al een schaap omgebracht?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat kind danst zich helemaaal kapot nu.
Ze hebben er echt schijt aan.
consistentie is het sleutelwoord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Rust, Rijnheid en Regelmaat.
De R'en he, zo breng je een Hollands kind ambachtelijk op.
Ik mis de G van gierigheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dr Spock in the housequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
consistentie is het sleutelwoord.
Die bedtijden zijn voor Nederlanders, buitenlanders doen het anders. Laat dat kind eens even genieten van zijn of haar verjaardag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Genieten kan toch ook in de middag of smelten Iraanse kids bij daglicht?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die bedtijden zijn voor Nederlanders, buitenlanders doen het anders. Laat dat kind eens even genieten van zijn of haar verjaardag.
U is idd geen echte Allochtoon.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Genieten kan toch ook in de middag of smelten Iraanse kids bij daglicht?
ik moest lachen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neem jij ook je telefoon op met Balleh?
Dat is ook duidelijk. Maakt niet uit joh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben en blijf een Moksie Mixie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |