Je maakt me aan het hoesten rlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, shit, da;s waar ook, hij was de vriendin van Bubba, Bubbelientje zoals Oop 'm noemde
Of ze is gewoon de hond aan het uitlaten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:35 schreef Jian het volgende:
Mootie morgen weer qwerty in haar voorhoofd ?!
deze vind ik trouwens echt heel goed.quote:
Zal Oop wel eens Geitenkaas hebben gegeten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Boterhammetje met geitenkaas, honger!
Ooh lekker!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had eerder vanavond een impuls-aankoop gedaan. Gevulde speculaas voor 75 cent van de HEMA, da's inmiddels op.
Hij lust vast geen kaas, daar zit geen suiker in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:51 schreef pos het volgende:
[..]
Zal Oop wel eens Geitenkaas hebben gegeten?
Misschien als er genoeg pindasaus overheen zit ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij lust vast geen kaas, daar zit geen suiker in.
Op gebakken eieren ook niet hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij lust vast geen kaas, daar zit geen suiker in.
Ben heus geen Opa maagd meer hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is lekker vet.
Je moet nog veel leren
Dat is het mooie van zijn stream. Je hoef maar 5 minuten te kijken om te zien wat hij zoal gedurende een week doet.quote:
Oo Heb je al boeren en scheten gehoord? En uitgebreide scheldpartijen?quote:
Peciesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is het mooie van zijn stream. Je hoef maar 5 minuten te kijken om te zien wat hij zoal gedurende een week doet.
Tja, door opa ontmaagd worden lijkt me inderdaad geen pretje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo Heb je al boeren en scheten gehoord? En uitgebreide scheldpartijen?
Eigenlijk is het beter om opamaagd te zijn.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, door opa ontmaagd worden lijkt me inderdaad geen pretje.
Je begon er zelf over!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nachtmerriemateriaal.
Stomme Scrut.
Ja ik probeer nu aan leuke dingen te denken...Kwik, Kwek en Kwak...Barbamamma...pappa....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nachtmerriemateriaal.
Stomme Scrut.
Laat mij dr buiten, Kok!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus!! Leer lezen, lutser!
*wijst naar Pos
Oh fuck jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus!! Leer lezen, lutser!
*wijst naar Pos
Tuurrrlijk!!! ...pffft...ik probeer het juist leuk te houden zonder Oop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh fuck ja![]()
Pos begon er over!
Rot op !! ??quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, één troost: het doet geen pijn want opa heeft maar een klein piemeltje volgens oma.
Precies...eng he...Scrut zn schuldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he...... nu moet ik heel hard werken om dat beeld uit mijn hoofd te houden.
Had je liever gehad dat hij een enorme tampeloeris had?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he...... nu moet ik heel hard werken om dat beeld uit mijn hoofd te houden.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat hij een enorme tampeloeris had?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat hij een enorme tampeloeris had?
Ik zei gewoon dat ik geen Opa maagd meer ben, is dat zo raar??quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg! Jullie begonnen Jij begon over maagden en zo!
Je weet toch wel dat als je over maagden begint in gezelschap van een man, welke kant het dan opgaat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:18 schreef pos het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat ik geen Opa maagd meer ben, is dat zo raar??
Nee, vertel eens, Scrutquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat als je over maagden begint in gezelschap van een man, welke kant het dan opgaat?
Opa heeft geen schoenen, hij komt toch nooit buiten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:20 schreef pos het volgende:
Wat heeft Oop voor maat schoenen...zomaar een vraagje hoor...
Het lijkt me tijd om over Scruts kontje te beginnen. En dat in combinatie met de enorme, harige penis van opa.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa heeft geen schoenen, hij komt toch nooit buiten.
GMTAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:21 schreef mootie het volgende:
Hij heeft geen schoenen, niet nodig, komt nooit buiten.
Ik had het over Jian, ik neem slechts zijn taken waar. Ik ben nog maagd. Ik heb geprobeerd mijn verjaardag te verzetten maar dat schijnt niet te mogen en daarom blijf ik de rest van mijn leven maagd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |